Gå til innhold

Mary Poppins er rasistisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg, synes filmen er sååå fin ^_^

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den filmen er ikke rasistisk!!!!! Det er en fin klassiker. 

AnonymBruker
Skrevet

Det begynner å gå for langt når en film fra 1964 (som forøvrig er en utrolig bra film) blir regnet som rasistisk på grunn av en FEIER som får sot i fjeset av å feie piper... Hvordan folk klarer å vri dette om til rasisme begriper jeg ikke. 

Anonymkode: e4706...2f5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det begynner å gå for langt når en film fra 1964 (som forøvrig er en utrolig bra film) blir regnet som rasistisk på grunn av en FEIER som får sot i fjeset av å feie piper... Hvordan folk klarer å vri dette om til rasisme begriper jeg ikke. 

Man ødelegger i hvert fall mye av kampen mot rasisme når man fremstiller alt som rasistisk. 

Anonymkode: 72c25...8d1

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye krenkekrakk ute og går for tiden. Synes folk leter med lys og lykter etter ting de kan kalle rasistiske.

Feiere får sot i ansiktet. Det er ikke som om de har stått med maling og malt seg svarte.

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig? :daane:Snart er alt rasistisk :klo:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg hører slikt, tenker jeg at fremtiden er MØRK.

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Drizzt skrev:

Er det mulig? :daane:Snart er alt rasistisk :klo:

Åjada, hvit Jesus er også rasistisk nå og BLM krever å få hvite statuer av Jesus fjernet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...