AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 tok en digital test 9 juni fikk 1-2 med morgen urin, men 2 dager senere begynte jeg å blø og ingen tester ble positive igjen:) Tok ny får 5 min siden som viser det samme gravid 1-2, hva skal det bety og har noen her opplevd det?:Ohva skjedde? Anonymkode: e530f...b1a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 det er et bilde på tålking av graviditetstest Anonymkode: e530f...b1a
Amatariel Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Det høres dessverre ikke så lovende ut om du fikk 1-2 på digital test den 9.juni og på mandag. Den bør minst ha kommet til 2-3. Det kan sannsynligvis være noen rester som ikke har kommet ordentlig ut, og da vil testen slå ut på hcg. MEN mirakler har skjedd før, og kroppen kan gjøre mange merkelige ting. Så jeg ville ikke konkludert med noe før du har vært hos lege. Ring dem og forklar situasjonen. Du kan få tatt blodprøver, og om hcg ikke stiger må du få oppfølging. Kanskje du må ha medisinsk hjelp til å få renset opp dersom det har gått galt.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Gitt at du fikk eggløsning kun noen dager etter en spontan abort, så har ikke det egget hatt tid til å feste seg og begynt å gi utslag på en graviditetsprøve. Så vil anta dette er noe igjen fra den første gravditeten, dessverre . Anonymkode: af79f...d5d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 hmm, har ikke fått noe mer blødning så skal bare teste igjen og se Anonymkode: e530f...b1a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 Det sikreste er å dra til legen for å ta blodprøver. Da får du vite nøyaktig hcg-nivå. Du kan ha fått eggløsning rett etter en spontanabort, så det er mulig at du er blitt gravid på nytt. Det kan også være at det henger igjen. Jeg opplevde noe lignende tidligere i år, men fikk ny blødning, og det var mest sannsynlig to spontanaborter etter hverandre. Etter det bestemte vi oss for å alltid sørge for at hcg er helt borte før vi prøver på nytt. Dra til legen for å få vite nøyaktig hcg, og så dra tilbake 2-3 dager senere for å få vite om det går opp eller ned. Anonymkode: 4b6f6...d41 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Ts her, det har blitt til en spontan abort :) håper bare kroppen gjør jobben og ikke trenger medisin Anonymkode: e530f...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå