AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Hei! Går BI, men må ta året i permisjon, har og søkt en annen 1.år linje. Bestått 3/8 fag, ikke fordi jeg ikke klarer, men umotivert. Uansett, om jeg tar året i permisjon nå, noen som vet hvor mye lån jeg kan få? Vil jeg få et storstipend som fulltidstudentene og? Og hvor mye pr mnd sånn ca? Anonymkode: bbadc...318
Khadira Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Lånekassen er kjent for å være tøffe dersom man ikke består fag. Dessverre tror jeg det at du kun har bestått 3/8 kan være ganske ødeleggende for sjansene dine til å få storstipend. Du bøk nok kontakte Lånekassen direkte.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 58 minutter siden, Nightcrawler skrev: Lånekassen er kjent for å være tøffe dersom man ikke består fag. Dessverre tror jeg det at du kun har bestått 3/8 kan være ganske ødeleggende for sjansene dine til å få storstipend. Du bøk nok kontakte Lånekassen direkte. Tror ikke du har lest opp hos Lånekassen "Vi godtar ett års forsinkelse, til sammen 60 studiepoeng". Anonymkode: bbadc...318 1
Khadira Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke du har lest opp hos Lånekassen "Vi godtar ett års forsinkelse, til sammen 60 studiepoeng". Anonymkode: bbadc...318 Hvis de fem fagene er alt som ikke er bestått, ja. Kan være at man har fra andre semestere o.l som ikke er bestått. Når det er sagt, ettersom jeg ikke er student lenger, så er jeg ikke innom nettsidene til Lånekassen så veldig ofte. Beklager den, altså. 🙄
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 4 minutter siden, Nightcrawler skrev: Hvis de fem fagene er alt som ikke er bestått, ja. Kan være at man har fra andre semestere o.l som ikke er bestått. Når det er sagt, ettersom jeg ikke er student lenger, så er jeg ikke innom nettsidene til Lånekassen så veldig ofte. Beklager den, altså. 🙄 Jeg går 1.året 60 studipoeng vil si 8 fag, så du kan stryke på samtlige 8 fag, og allikvell få støtte til høsten, men stryker du mer igjen, så vil du ikke få støtte neste år. Men jeg har søkt på en annen linje på BI, 1.året, og om jeg søker lån + stipend, vil jeg få det igjen da? Anonymkode: bbadc...318
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 11 timer siden, Nightcrawler skrev: Hvis de fem fagene er alt som ikke er bestått, ja. Kan være at man har fra andre semestere o.l som ikke er bestått. Når det er sagt, ettersom jeg ikke er student lenger, så er jeg ikke innom nettsidene til Lånekassen så veldig ofte. Beklager den, altså. 🙄 Hvorfor svare om du ikke vet? 😂 Anonymkode: b5c5b...1be
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Går BI, men må ta året i permisjon, har og søkt en annen 1.år linje. Bestått 3/8 fag, ikke fordi jeg ikke klarer, men umotivert. Uansett, om jeg tar året i permisjon nå, noen som vet hvor mye lån jeg kan få? Vil jeg få et storstipend som fulltidstudentene og? Og hvor mye pr mnd sånn ca? Anonymkode: bbadc...318 Du får det samme som alle andre utbetalt i mnd Anonymkode: b5c5b...1be
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svare om du ikke vet? 😂 Anonymkode: b5c5b...1be Du trenger da ikke å bli ufin selv om noen har sagt feil Anonymkode: da234...b11
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du trenger da ikke å bli ufin selv om noen har sagt feil Anonymkode: da234...b11 Det er jo ikke jeg som er ufin, sjekk den passiv aggressive tonen da.Bare "beklager så meget" kun fordi at han ikke gir et korrekt svar. Anonymkode: b5c5b...1be
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får det samme som alle andre utbetalt i mnd Anonymkode: b5c5b...1be Hæ? Hva mener du? Anonymkode: bbadc...318
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke jeg som er ufin, sjekk den passiv aggressive tonen da.Bare "beklager så meget" kun fordi at han ikke gir et korrekt svar. Anonymkode: b5c5b...1be Du legger nok mer i det svaret enn vedkommende mener. Anonymkode: da234...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå