Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Går BI, men må ta året i permisjon, har og søkt en annen 1.år linje. Bestått 3/8 fag, ikke fordi jeg ikke klarer, men umotivert. 

Uansett, om jeg tar året i permisjon nå, noen som vet hvor mye lån jeg kan få? Vil jeg få et storstipend som fulltidstudentene og? Og hvor mye pr mnd sånn ca?

Anonymkode: bbadc...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lånekassen er kjent for å være tøffe dersom man ikke består fag. Dessverre tror jeg det at du kun har bestått 3/8 kan være ganske ødeleggende for sjansene dine til å få storstipend. Du bøk nok kontakte Lånekassen direkte.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Lånekassen er kjent for å være tøffe dersom man ikke består fag. Dessverre tror jeg det at du kun har bestått 3/8 kan være ganske ødeleggende for sjansene dine til å få storstipend. Du bøk nok kontakte Lånekassen direkte.

Tror ikke du har lest opp hos Lånekassen :) 

"Vi godtar ett års forsinkelse, til sammen 60 studiepoeng".

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du har lest opp hos Lånekassen :) 

"Vi godtar ett års forsinkelse, til sammen 60 studiepoeng".

Hvis de fem fagene er alt som ikke er bestått, ja. Kan være at man har fra andre semestere o.l som ikke er bestått. Når det er sagt, ettersom jeg ikke er student lenger, så er jeg ikke innom nettsidene til Lånekassen så veldig ofte. Beklager den, altså. 🙄

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Hvis de fem fagene er alt som ikke er bestått, ja. Kan være at man har fra andre semestere o.l som ikke er bestått. Når det er sagt, ettersom jeg ikke er student lenger, så er jeg ikke innom nettsidene til Lånekassen så veldig ofte. Beklager den, altså. 🙄

Jeg går 1.året :) 60 studipoeng vil si 8 fag, så du kan stryke på samtlige 8 fag, og allikvell få støtte til høsten, men stryker du mer igjen, så vil du ikke få støtte neste år.

Men jeg har søkt på en annen linje på BI, 1.året, og om jeg søker lån + stipend, vil jeg få det igjen da?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Nightcrawler skrev:

Hvorfor svare om du ikke vet? 😂

Anonymkode: b5c5b...1be

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Går BI, men må ta året i permisjon, har og søkt en annen 1.år linje. Bestått 3/8 fag, ikke fordi jeg ikke klarer, men umotivert. 

Uansett, om jeg tar året i permisjon nå, noen som vet hvor mye lån jeg kan få? Vil jeg få et storstipend som fulltidstudentene og? Og hvor mye pr mnd sånn ca?

Du får det samme som alle andre utbetalt i mnd 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svare om du ikke vet? 😂

Du trenger da ikke å bli ufin selv om noen har sagt feil 

Anonymkode: da234...b11

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å bli ufin selv om noen har sagt feil 

Det er jo ikke jeg som er ufin, sjekk den passiv aggressive tonen da.Bare "beklager så meget" kun fordi at han ikke gir et korrekt svar.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får det samme som alle andre utbetalt i mnd 

Hæ? Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke jeg som er ufin, sjekk den passiv aggressive tonen da.Bare "beklager så meget" kun fordi at han ikke gir et korrekt svar.

Du legger nok mer i det svaret enn vedkommende mener. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...