Gå til innhold

Tror han jeg dater bare bruker meg litt til sex!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort? 

Fortsatt å tatt det useriøst eller bare ikke møtt han mer? 

Anonymkode: 0bc43...856

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nyt sexen og kos deg.

Anonymkode: 511ff...7d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil du noe mer, avslutt for din egen del. Vil du også bare ha sex, kjør på.

Anonymkode: f36e1...504

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Utifra overskriften så tolker jeg det som at du ikke synes dette er helt greit.

Anonymkode: a6620...0c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker noe mer, så er det best å droppe ham og heller finne en som ønsker det samme. 

Anonymkode: 0aa1e...8a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regel nr1. Ikke ha sex med en du ikke har er avklart forhold til. Bli godt kjent før sex om du ønsker et godt forhold og gjensidig respekt.

Anonymkode: ec105...710

• Liker 5
Skrevet

Så lenge du bare tror har du nok ikke håndfaste bevis, dump eller ikke dump? Bestandig vanskelig avgjørelse det, tenk om det ikke stemmer? Men oddsen for å bli utnyttet er bestandig størst når man selv er i tvil. Jeg tolker det slik at han ikke har gitt deg nok info om han vil ha deg som kjæreste, de som er skikkelig gira på deg, kommer fort med lovnad om kjærlighet... Og de som lurer deg vil ikke snakke om det temaet i det hele tatt... Så du må nesten tolke han for det han er, hvis han ikke vil snakke om det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, kvinner kan ha sex og kose seg med det uten at en blir brukt. Du blir brukt om du føler deg brukt og hvorfor lar du han? Selv om han kanskje ikke er ute etter et seriøst forhold er det jo ikke sånn at han nødvendig bruker deg. 

Om du vil ha forhold statusen på plass før sex så må du si ifra. Og avogtil.. Så begynner forhold på den måten.. med lek, sex og kos..

Anonymkode: c6cbd...630

• Liker 2
Skrevet

Hva vil du sjøl da?

Gjør du eventuelt noe for å overbevise han om at du faktisk er den han skal utvikle noe mer seriøst med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg. Ønsker egentlig forhold. Og klarer vel ikke å holde på med han og finne en ny. Men savner kos og vi har hatt mye kjekt sammen. 

Han virker useriøs med meg. Tror ikke han hadde vært sånn dersom han virkelig var interessert i meg til annet. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å bestemme meg. Ønsker egentlig forhold. Og klarer vel ikke å holde på med han og finne en ny. Men savner kos og vi har hatt mye kjekt sammen. 

Han virker useriøs med meg. Tror ikke han hadde vært sånn dersom han virkelig var interessert i meg til annet. 

Kan fort bli ei dørmatte da som de bare kan trampe på når de har lyst til det. Sett litt krav kan sikkert være lurt...hvem tar kotnakt for å treffes som regel??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bente1234 skrev:

Kan fort bli ei dørmatte da som de bare kan trampe på når de har lyst til det. Sett litt krav kan sikkert være lurt...hvem tar kotnakt for å treffes som regel??

Vil ikke være det. Varierer litt. Har ikke møtt han på mange månder nå, men han spurte forrige helg om å møtes i byen. Takket da nei. Spørs om han spør igjen da. 

Skrevet

Tror det er bra å si litt nei selv om det er vanskelig når man liker noen litt for godt. Kan han møtes uten sex da?

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Bente1234 skrev:

Tror det er bra å si litt nei selv om det er vanskelig når man liker noen litt for godt. Kan han møtes uten sex da?

Tror også det er bra å si nei en gang for mye enn et for lite😁  De som virkelig er glad og vil ha kjæreste må bevise sin tillit før man blir kjærester. At sex benyttes som middel for å bevise sin kjærlighet kan nok mange bomme på, det hjelper lite med ord også hvis man ikke beviser sin kjærlighet uten sex. Det å ligge under teppenet å kose og kysse uten sex skaper tillitt og harmoni, også væremåten utenfor senga. De fleste vil nok kunne avsløre hvem man har med på gjøre etter noen slike runder og over litt tid... Nå siterte jeg deg da Bente1234, men dette gjelder vel for nesten alle oss😅

Dørmatte ja, jeg husker ei som fikk det stempelet på 80-tallet. Hun var bare litt frisinnet og elsket sex akkurat som meg, søt som en kanin men ingen ville ha henne pussig nok, men det tror jeg fordi gutta hadde mobbet en som ville ha henne som kjæreste. I dag tenker jeg at... du verden for en tosk jeg var, for hun er fremdeles like søt😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å kontakt han, Finn en ny

Anonymkode: 38b10...3f7

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke være det. Varierer litt. Har ikke møtt han på mange månder nå, men han spurte forrige helg om å møtes i byen. Takket da nei. Spørs om han spør igjen da. 

Han virker uansett ikke særlig ivrig, siden det har gått mange måneder siden siste treff. Så jeg er ganske sikker på at han ikke er interessert i et forhold med deg. 

Du var "flink" som takket nei, i hvert fall hvis du er intr i et forhold. En gutt som er intr i deg, ønsker å møte deg ofte og være sammen med deg på flere måter enn å bare ha sex. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Dævendøtte skrev:

Han virker uansett ikke særlig ivrig, siden det har gått mange måneder siden siste treff. Så jeg er ganske sikker på at han ikke er interessert i et forhold med deg. 

Du var "flink" som takket nei, i hvert fall hvis du er intr i et forhold. En gutt som er intr i deg, ønsker å møte deg ofte og være sammen med deg på flere måter enn å bare ha sex. 

Ja, har skjønt det. Man vil være med og er oppriktig interessert i hvordan det går med den andre når man er interessert. Så betyr nok ikke så mye for han. Trist. Men hvorfor kontakter han meg da? 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har skjønt det. Man vil være med og er oppriktig interessert i hvordan det går med den andre når man er interessert. Så betyr nok ikke så mye for han. Trist. Men hvorfor kontakter han meg da? 

Det er vel for å få tømt seg da... 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Dævendøtte skrev:

Det er vel for å få tømt seg da... 

Det kan være noe så enkelt og kynisk ja. 

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort? 

Fortsatt å tatt det useriøst eller bare ikke møtt han mer? 

Kuttet ut rett og slett. Vær forsiktig i disse sommertider der folk er sprengkåte og bare ute etter en sommeflørt. Kan ikke gå noe sted om dagene uten å se folk som tafser på hverandre i full offentlighet. Blir kvalm

Anonymkode: 33f00...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...