Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i noen uker nå hatt mye sterke kynnere, menssmerter av og på, mye ilinger nedover i skjeden og sånn. Fått flere kommentarer på at jeg har fått dette «fødeansiktet», noe som gjør meg letta fordi herregud så stygg jeg føler meg om dagen😂

var på føden før helgen, De kjente ikke til noen modning - men min mor var heller ikke moden før fødsel, og 1,5 time etter sjekken var babyen hennes ute. 

nå i dag har jeg vært hos legen for å ise bort en vorte, og så pysete som jeg er så synes jeg det var veldig vondt. (Gleder meg altså veldig til fødsel, og håper det strekker litt på smerteterskelen min).. etter det har babyen vært veldig våken, strekt seg i alle buer og kanter, aldri vært mer våken, og aldri gitt så mye nedpress og «ilinger».. jeg begynner jo som folk flest i uke 37+ å bli utålmodig, og vil gjerne at prosessen skal starte snart.

men, er det FORSVARLIG av meg å begynne å rydde og vaske i dag? Har en del ting som skulle blitt gjort, det gjør seg ikke selv. Har ikke spesielt med smerter, kommer litt nå og da men det er ikke VONDT. Bare merkbart. 

Anonymkode: aa37b...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde modningstegn siste 3-4ukene, fødetryne omtrent like lenge 😅 ble strippet av jordmor 39+2 mener jeg og da var det 1cm og livmorhalsen var helt flat som hun sa. Hjalp ingenting med to strippinger så baby kom fem dager over termin. 

Men vask å hold på, bare ta pauser om det blir mye ubehag 😊 jeg ville det skulle være shina her før baby kom så jeg vasket ned hele badet termin uka😊 var også relativt aktiv de ukene jeg var i permisjon før fødsel da jeg prøvde å gjøre mest mulig og kose meg mest mulig før baby kom 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde fødeansikt i to uker (ser jeg på bilder i ettertid) og nedpress i flere måneder

Anonymkode: dcdb5...3ac

AnonymBruker
Skrevet

I over en måned.

Anonymkode: 9009e...f92

AnonymBruker
Skrevet

Hadde modningstegn i godt over en måned med begge to 😅

Rydd i veg. Bare hør på kroppen. Selv tok jeg full husvask den dagen fødselen satte i gang. Var endelig ferdig og skulle legge med ned å se på Netflix og slappe av, så smalt det.

Anonymkode: 6419b...423

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde modningstegn i godt over en måned med begge to 😅

Rydd i veg. Bare hør på kroppen. Selv tok jeg full husvask den dagen fødselen satte i gang. Var endelig ferdig og skulle legge med ned å se på Netflix og slappe av, så smalt det.

Anonymkode: 6419b...423

Hadde jo vært en drøm om det var det som skjedde her også!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde modningstegn i laaang tid før begge fødslene. 

Med den første så fikk jeg ekstremt energi den dagen jeg fødte. 

Det samme skjedde med Nr to, jeg burde jo skjønt det😂😂 

Fordelen var jo at jeg kom hjem til nyvaska hus begge gangene jeg fødte. 

Anonymkode: 7bad1...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Maserier og alt det du forklarer i hittil 4 uker. 35 uker på vei nå. Får se i morgen om det har skjedd noen endring. Magen er også sunket og slimproppen er gått. 

Anonymkode: b495b...dac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen modningstegn før vannet gikk to dager før fødsel. Trodde jeg skulle gå max over siden det ikke var noen tegn der... vet ikke om det hadde noe å si, men siste uka før vannet gikk så gikk jeg maaaange turer, drakk litervis med ananasjuice (alt en finner ut av kjerringråd på youtube😂) og hadde sex. Fristet ikke så mye med sex, men skulle prøve alle kjerringråd. Vannet gikk dagen etter. Kan være helt tilfeldig også da🤪

Anonymkode: 02bb2...1e0

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen modningstegn før vannet gikk to dager før fødsel. Trodde jeg skulle gå max over siden det ikke var noen tegn der... vet ikke om det hadde noe å si, men siste uka før vannet gikk så gikk jeg maaaange turer, drakk litervis med ananasjuice (alt en finner ut av kjerringråd på youtube😂) og hadde sex. Fristet ikke så mye med sex, men skulle prøve alle kjerringråd. Vannet gikk dagen etter. Kan være helt tilfeldig også da🤪

Anonymkode: 02bb2...1e0

Hørt at sex bare hjelper på om man er moden(?), og jeg er visst ikke moden. Men min mor var heller ikke moden Når de forsøkte å snu baby fra tverrleie til hodeleie, og 1,5time etterpå var babyen ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...