MarieLo Skrevet 27. juni 2020 #21 Skrevet 27. juni 2020 Thights og andre inntilsittende klær er fremtiden for begge kjønn. Å gå rundt å tro at menn skal ditt og kvinner skal datt fører bare til adskillelse og seperasjon, oss og dem-mentalitet, pluss at det bare er forventninger (egoisme) som er indoktrinert inn av samfunnet. Klær vil bli a second skin på en måte. Og så etterhvert kommer det smarte klær som man kan regulere temperaturen i også. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #22 Skrevet 27. juni 2020 On 6/22/2020 at 5:16 PM, AnonymBruker said: Som mann legger jeg alltid penis nedover/bakover når jeg tar på tights. Aldri fått ståpikk på treningsenter etc. Anonymkode: 68321...125 Men ser det bare ut som du har fitte. Vet ikke om det er bedre. Anonymkode: 18494...652
Kjolepiken Skrevet i går, 01:20 #23 Skrevet i går, 01:20 Djungelvrål skrev (På 22.6.2020 den 17.40): Fordi det er moderne, om 10 år bruker de noe helt annet. Hehe menn bruker tights med sikklig behagelig penislomme uten noe under nå for det er bare enda mer normalisert med tights på menn... så brukes ikke noe helt annet 10 år etterpå.... ingen henger seg opp i naturlig peniskontuer lengere... måtte bare understreke at denne profetien tok feil...
-jk- Skrevet i går, 05:52 #24 Skrevet i går, 05:52 Uansett lett å unngå hele problematikken. Jeg bruker løpetights mye, men har enten T-skjorte, genser eller jakke over som er såpass lang at den dekker det noen tydeligvis ikke vil se
BobbySocks Skrevet i går, 05:59 #25 Skrevet i går, 05:59 Jeg ramla av på kontur sexy under tights. Hvem faen ser på konturene under tights? Å, stemmer. Menn. Du får spørre dem, det er åpentbart dere som ikke kan se en tights uten å glane.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:02 #26 Skrevet i går, 06:02 AnonymBruker skrev (På 22.6.2020 den 17.08): Menn bør ikke bruke tights i det hele tatt. Det er stygt. Anonymkode: a2d32...27e Alle bør gå i det de selv ønsker og du kan bare la være å se. Vil menn gå i tights eller skjørt, kjør på! Vil damer gå i tights eller bukser, kjør på! Anonymkode: 032fb...fc7
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #27 Skrevet i går, 06:04 Ja , og ikke fordi det er krise å se kontur av slapp skvisa penis men fordi det ser bedre ut/ den ser større ut med den paddingen. Kontur av liten, slapp og skvisa snegle er ulekkert. Anonymkode: 83426...419
AnonymBruker Skrevet i går, 06:07 #28 Skrevet i går, 06:07 Ser jeg en mann i tights blir øynene selvsagt dratt rett mot skrittet. Skjønner godt at folk bruker shorts over🤣 Det ser helt løk ut uansett! Var på en treningstime på Sats en gang med en instruktør som hadde puttet fem sånne pads oppå hverandre i tightsen. Fikk jo ikke konsentrert meg om trening, ville bare le meg i hjel hele timen. Anonymkode: affda...bfd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:08 #29 Skrevet i går, 06:08 Jeg ser mange menn med tights hver eneste dag. Det er et helt vanlig plagg. Er det noe man skal gå tenke over, får man ikke gjort noe annet... Anonymkode: 1280f...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå