Tough cookie Skrevet 23. juni 2020 #21 Skrevet 23. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel ditt problem. Jeg vil ikke ha stive klær, det er mitt problem som jeg gjør noe med ved å bruke tøymykner 😁 at du vil ha stive klær er opp til deg men ikke alle vil det ser du... Anonymkode: b5464...84f Klær blir ikke stive hvis du ikke bruker for mye vaskepulver. Stive handduker blir myke med en gang det kommer vann på de, dessuten suger stive handduker vann bedre og er bedre å frottere med. Jeg synes bare det er kvalmt å stå ved siden av folk som lukter syntetisk tøymykner
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #22 Skrevet 23. juni 2020 24 minutter siden, Anne 69 skrev: Klær blir ikke stive hvis du ikke bruker for mye vaskepulver. Stive handduker blir myke med en gang det kommer vann på de, dessuten suger stive handduker vann bedre og er bedre å frottere med. Jeg synes bare det er kvalmt å stå ved siden av folk som lukter syntetisk tøymykner Fakta; Klær blir mykere med tøymykner... Sånn er det bare! At du har et problem med det, vel det er ditt problem ikke mitt.. Anonymkode: b5464...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå