Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kontroll hos jordmor på termindatoen om en uke. Er det vanlig å spørre om hun kan sjekke åpning eller prøve å strippe meg litt hvis det er modent? Noen med erfaringer her?☺️

Anonymkode: 48a43...4f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det. Vet ikke om det er vanlig, tror ikke det er en offisiell retningslinje på det, men funka som pokkern her. Fikk murringer med en gang og ungen var ute under et døgn etter. 

Men - jeg var moden og hadde bittelitt åpning, så kan hende at det hadde skjedd slik uansett. :) 

Anonymkode: fb79c...04b

AnonymBruker
Skrevet

Stripping funker bare (kanskje) hvis du er moden og kroppen er klar. Hvis ikke vil stripping bare gi vonde og slitsomme maserier som ikke har effekt. Uansett er det vel ikke så vanlig at førstegangsfødende blir «tuklet med» så tidlig som termin. Kanskje overtidskontrollen, men det er veldig vanlig for førstegangs å gå over.

Anonymkode: fc7a7...eae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tilbudet om det og eventuelt stripping om det var modent, men takket nei. 

Anonymkode: 5cf1e...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men har inntrykk av at mange andre gjør det. Jeg ble strippet på overtidskontroll, skulle settes i gang, men de ville prøve det først. Det funka som pokkern og ungen var ute et par timer etterpå. Hadde to cm åpning i utgangspunktet da

Anonymkode: a1aa2...e77

Skrevet

Jeg ble strippet i uke 39+2, på jordmors initiativ. Hun spurte om jeg ville sjekke om jeg var moden, noe jeg var og spurte da om jeg ville bli strippet. 

Hjalp ikke meg annet enn å gi plagsomme maserier. Ble strippet igjen på to dager før termin. Baby kom fem dager over😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...