AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Har vært sammen i 3 år, og har et greit sexliv sammen med kjæresten. Men det siste halvåret har han liksom begynt å gi litt faen i meg under sex. Sluttet å anstrenge seg for å holde ut litt. Han kjører på, og unnskylder seg raskt, der han sier "åh, du er så god idag, jeg klarer ikke å holde meg lenger", og så går det for han. Ferdig. Greit nok, vi har sjeldnere sex nå i starten enn før. 1-2 ganger per uke nå. Så jeg skjønner det er godt når vi først har sex. Men jeg får samtidig følelsen av at han ikke "gidder å prøve" å holde igjen engang, så da blir det bare en kjappis hver eneste gang. Og en lovnad om å "ta en skikkelig omgang neste gang". Men det er jo så kjeeedeliiig ! Noen råd? Anonymkode: 208cf...36e
isw Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Spørsmålet er om han orker et nytt forsøk etterpå. I så fall kan du jo bare «tømme han» første gang og så kan han gjøre en skikkelig innsats etterpå? Alternativt kan du ta dette opp med han og minne om at det er lov å bruke hånda de dagene dere ikke har sex, siden dette plager deg en del?
Bruglen Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Fryktelig kjedelig svar, men jeg tror du blir nødt til å snakke med han om dette. Synd om forholdet skal gå i dass fordi han har blitt en kjiping i senga 3
Hr. Aktiv Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Jeg tenker for en fjomp! Men folk er forskjellige.. Jeg hadde ikke gjort dette. 1
Fioljenta Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Er det mulig for deg å ta mer kontroll? For eksempel, dytte ham ned på ryggen og ri ham. Og når du merker at han nærmer seg, så roer du helt ned? Og så kan du plassere hans (eller dine) fingrer på klitoris. Eller du kan si med glimt i øyet at du har satt av i morgen kveld siden han har lovet deg en skikkelig runde og spørre om det passer for ham også den kvelden... Hvis du er ute etter variasjon, har jeg samlet en del ideer på www.fiolsex.net. Mannen min er også fornøyd med kjappis´er, men har etterhvert skjønt at begge kan ha nytte av litt variasjon. 😊
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Kanskje vanskelig å holde igjen om dere har sjeldent sex? Anonymkode: d7512...8f1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Han har blitt likegyldig til både sexlivet og samlivet, og dette er bare begynnelsen. Sett ned foten, og si at du ikke aksepterer det. Love me, or leave me. Anonymkode: c795a...580 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 11 timer siden, isw skrev: Spørsmålet er om han orker et nytt forsøk etterpå. I så fall kan du jo bare «tømme han» første gang og så kan han gjøre en skikkelig innsats etterpå? Alternativt kan du ta dette opp med han og minne om at det er lov å bruke hånda de dagene dere ikke har sex, siden dette plager deg en del? Nei, han orker ikke en runde til etterpå. Men det går bra, for da har mitt "moment" også gått over. Anonymkode: 208cf...36e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vanskelig å holde igjen om dere har sjeldent sex? Anonymkode: d7512...8f1 1-2 ganger i uka... Anonymkode: 208cf...36e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Damene først. Hvis ikke fortjener han ikke å ha sex. Anonymkode: 4ea69...829
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Snakk om det før det blir et enda større problem enn det allerede er. Sexen skal være til nytelse for dere begge, ikke for at han skal få tømt seg. Anonymkode: ee3d4...102
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har vært sammen med dama i 20år. De første årene hadde vi sex flere ganger om dagen. I det siste kanskje 3 ganger i måneden, siden hun ofte er «sliten» (selv om det er jeg som gjør det meste med ungene, lager mat, handler, osv, osv. Hun gjør svært lite hjemme som tilsier at hun skulle være «sliten») Uansett; når jeg endelig slipper til, er det ikke like lett å være utholden som før. Så kanskje dere bare har sex for sjelden? Anonymkode: fe9cc...d75
Hasselnøtter Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 Når dette er et mønster over tid så må du ta det opp. Han kan enten onanere de dagene dere ikke har sex, eller gi deg orgasme med en hånd eller munnen når han er ferdig selv? Eller før han starter.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #14 Skrevet 23. juni 2020 Få han til å komme ved blowjob først, så holder han lengre under sex. Anonymkode: f432a...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå