Stinemor Skrevet 15. september 2002 #1 Skrevet 15. september 2002 Har allerede lagt ut dette under Helse, klær og velvære..............men spør dere her også jeg. Kanskje noen av dere har kjole "uten rygg". Altså, problemet er som følgende:Håper dere kan hjelpe meg. Jeg skal ha på meg en kjole på lørdag som er åpen i ryggen, nesten helt ned til korsryggen...........hvilken BH kan jeg ha da?!? Har ikke mye lyst til å gå uten BH egentlig, tror jeg vil føle meg veldig naken uten. Kjolen har en åpning bak som er som en trekant, med spissen ned bare for å ha sagt det. Vet det finnes BH som kan krysses bak, men det går vel kanskje ikke?!? Et alternativ er vel kanskje å sy inn en BH?!? Hva tror dere?!? Er takknemlig for alle svar! Klemz
Gjest Lea Skrevet 15. september 2002 #2 Skrevet 15. september 2002 Det finnes BH-er som kan krysses og festes rundt livet. Storppene kan man feste på forskjellige måter. I kryss på ryggen, rundt halsen og vanlig. Mener å huske at disse finnes på Lindex.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #3 Skrevet 16. september 2002 Ta med deg kjolen til en undertøysforretning! De kan sikkert hjelpe deg.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #4 Skrevet 16. september 2002 Det finnes en slags BH- tape å få kjøpt på undertøysforretninger, og når du har fått øvd deg på å sette de på et par ganger gir de kjempebra støtte.
Augustbrud02 Skrevet 16. september 2002 #5 Skrevet 16. september 2002 Hva med å kjøpe en torsolette? Jeg hadde det i vårt bryllup, og den var "bar" helt ned til ryggen, slik at man fint kan ha den under den type kjoler. Riktignok koster noe slikt littegrann, men det kan jo brukes under penkjoler senere også, ikke bare denne gangen. Dette er undertøyet jeg kjøpte meg (hos Christiane Brudesalong i Oslo): http://www.brashop.com/carnival/car313.htm
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #6 Skrevet 16. september 2002 Kan jeg spørre om hvor mye ga du for den, Augustbrud02?
Augustbrud02 Skrevet 16. september 2002 #7 Skrevet 16. september 2002 Jeg betalte 990 for selve torsoletten og 250 for trusen. Det er mye penger, men det er jo undertøy man har lenge og som man kan bruke når man skal pynte seg litt ekstra.
Gjest Inger-Kristine Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Hvor kan jeg finne kjole med åpen rygg? I ca str m.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Ducktape? Og jeg tuller ikke, funker som bare det! :gjeiper:
Jade Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Inger-Kristine: Jeg så en på Lindex i dag! Den går kun rundt der med skuldrene og under armen, og har ingenting bak på ryggen, heller ikke rundt livet. Husker ikke hva den hette, men de ansatte kan sikkert hjelpe deg. Passer ikke til stroppeløse kjoler. Så også at de hadde noe brysttape-greier også.
Gjest Gjest_agnethe_* Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 disse funker veldig bra!!! http://unbra.no/startside/index_html
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Kommer jo litt an på hvor store pupper en har. A og B cup lar seg nok temme, men C og så videre trenger noe med mere hold i. F.eks. en slik kryss-bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå