Gå til innhold

Finnes det ikke gulvtepper i 160x160?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Jeg finner det ikke noen steder, og det hadde passet perfekt under spisebordet.

Anonymkode: e230d...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd for at du må bestille et teppe etter mål for å få det, og det er ikke spesielt billig. Er på teppejakt for tiden selv, og har ikke sett noe med de målene.

Anonymkode: 2a580...196

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for at du må bestille et teppe etter mål for å få det, og det er ikke spesielt billig. Er på teppejakt for tiden selv, og har ikke sett noe med de målene.

Anonymkode: 2a580...196

Hmm. Hva er det folk har under små spisebord med fire stoler da?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå, etter å ha gitt opp, på jakt etter 160x200, men finner det ikke noen steder.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten jobber på teppeabo, og så og si jobber kun med utskjæringer, kanting, sying av tepper etc. Så har folk noen enkle Q&A kan jeg sikkert spørre ham.

Ellers så kan man ringe og spørre selv såklart 👍

Anonymkode: 171ea...e5e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten jobber på teppeabo, og så og si jobber kun med utskjæringer, kanting, sying av tepper etc. Så har folk noen enkle Q&A kan jeg sikkert spørre ham.

Ellers så kan man ringe og spørre selv såklart 👍

Anonymkode: 171ea...e5e

Takk for det. Sjekket nettsiden, men det så ut til å ligge litt utenfor prisklassen min, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen for at du ikke finner tepper i den størrelsen er fordi det ikke er noen standard størrelse. Som andre nevner må du da bestille på mål. Standard størrelser er ofte på 140x200, 170x230, 200x300, 250x350 osv. Dette er pga. at det er de størrelsene som passer stortsett til alle standard sofaer, spisebord mm.

Hvilken størrelse er spisebordet ditt og har du husket å legge til litt ekstra sånn at stolene ikke kommer i konflikt med teppekanten når man skal sette seg?

Anonymkode: 3ed8f...c7c

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen for at du ikke finner tepper i den størrelsen er fordi det ikke er noen standard størrelse. Som andre nevner må du da bestille på mål. Standard størrelser er ofte på 140x200, 170x230, 200x300, 250x350 osv. Dette er pga. at det er de størrelsene som passer stortsett til alle standard sofaer, spisebord mm.

Hvilken størrelse er spisebordet ditt og har du husket å legge til litt ekstra sånn at stolene ikke kommer i konflikt med teppekanten når man skal sette seg?

Anonymkode: 3ed8f...c7c

Ja, tingen er at spisebordet må stå inntil veggen. Så da hadde 160x160 vært perfekt. Akkurat passe slik at alt er innenfor teppet. Men belager meg nå på 140x200, da det er alt jeg finner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...