AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Noen med erfaring med igangsetting på grunn av at baby er estimert til å være stor?: Når ble du igangsatt? Hvor lenge i forveien ble igangsetting planlagt? Hvor stort var vekstavviket på forhånd estimert til å være? Hvor stort var barnet ved fødselen? Sist ble jeg igangsatt prematurt på grunn av manglende vekst i magen. Denne gang er baby på pluss 10% med seks uker igjen til termin, vekstavviket har økt jevnt. Insulinkrevende svangerskapsdiabetes i begge svangerskap. Er spent på hvor lenge jeg må gå før evt. igangsettelse. Har legetime på sykehus om en uke og skal selvsagt ta dette opp der, men hører gjerne andres erfaringer 😊 Anonymkode: 356a1...6b2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 De kommer selvfølgelig ikke til å sette deg igang fordi du har vekstavvik på 10% Anonymkode: 28574...4da
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kommer selvfølgelig ikke til å sette deg igang fordi du har vekstavvik på 10% Anonymkode: 28574...4da Det forventer jeg heller ikke. Om vekstavviket fortsetter å øke i samme tempo fremover som det har gjort hittil vil det ende på mellom 15-20% ved termin. TS Anonymkode: 356a1...6b2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 De setter ikke igang før uke 37 i hvert fall. Anonymkode: 8e093...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå