Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med han, han er nokså ny i vår jobb. Jeg er 34 og han 24. En skjønn ung gutt. Men har lagt merke til noe han til nå har gjort flere ganger. Han har iallefall 3 ganger kommet bort til meg med et sår, skrubb eller noen andre vondter. Han kommer kun bort til meg? I alle dager, tenker liksom hvorfor akkurat meg? 😅 

Prøver å ordne det greit for han. Jeg hadde aldri gjort dette selv, men. På fest forrige uke  så fikk han vondt i armen og igjen kom han bort til meg for å si det. Ikke til de andre. Han er tøff ellers, absolutt ingen pingle. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: d90ee...6aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Han ser vel på deg som en morsfigur og kommer for trøst og hjelp? 

Anonymkode: 03674...bcf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han ser vel på deg som en morsfigur og kommer for trøst og hjelp? 

Anonymkode: 03674...bcf

Var det jeg også tenkte, men han er jo snart i midten av 20åra. Og jeg kunne ikke vært mora hans😎🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var det jeg også tenkte, men han er jo snart i midten av 20åra. Og jeg kunne ikke vært mora hans😎🤔

ok, så du lurer på om han er interessert egenlig da

Anonymkode: 12c75...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere har en veldig god tone og han syns det er greit å komme til deg. Hvilke jobb har dere siden han stadig skrubber seg da?

Anonymkode: 5a753...163

Skrevet

Han høres ut som en forvokst unge, hvem 24-25 åring kommer å «viser/klager» på sånne ting da. Høres veldig rart ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres spesielt ut.. men jeg opplever det flere ganger fordi jeg er åpen, lett å komme i kontakt med og omsorgsfull... Da blir man likesom litt "mammaen" i gjengen 😉

Anonymkode: 4f0bb...9a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres spesielt ut.. men jeg opplever det flere ganger fordi jeg er åpen, lett å komme i kontakt med og omsorgsfull... Da blir man likesom litt "mammaen" i gjengen 😉

Anonymkode: 4f0bb...9a7

Jeg tar det bare som om at han vil ser på meg som åpen og omsorgsfull. Det er bare fint det.

Til deg her over, nei tror ikke han er interessert. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere har en veldig god tone og han syns det er greit å komme til deg. Hvilke jobb har dere siden han stadig skrubber seg da?

God tone, vet ikke akkurat det, helt vanlig igrunnen. Men det er nok 3 gangen han har sagt at han har vondt der og der. Evt blør på fingeren😄 Men han smiler jo, det er ikke gråt😅 vi jobber på en industri. 

AnonymBruker
Skrevet

Tipper han vil pule deg, men siden det ikke går så finner han på filleskader så du kan gi han litt nærhet

Anonymkode: a9e50...dc1

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han vil pule deg, men siden det ikke går så finner han på filleskader så du kan gi han litt nærhet

Anonymkode: a9e50...dc1

Haha, nei da funker den dårlig. Føler det er litt medlitenhets behov i bildet her. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok, så du lurer på om han er interessert egenlig da

Anonymkode: 12c75...fa6

Nei!😅

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo faktisk hende han ikke har eller aldri har hatt noen som gir han medlidenhet? Eller kanskje han har fått alt for mye av det? Så utstråler du sikkert en trygghet for han. Kanskje du minner han om mamma eller tante?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo faktisk hende han ikke har eller aldri har hatt noen som gir han medlidenhet? Eller kanskje han har fått alt for mye av det? Så utstråler du sikkert en trygghet for han. Kanskje du minner han om mamma eller tante?

Jeg så på noen bilder av moren hans, og skremmende nok kunne nok kanskje jeg minnet om henne. Tror nok ikke det er seksuelt i bildet, tvert imot, heller omsorg. Pussig at unge menn kan få en slik følelse da, men sikkert ikke helt uvanlig heller;) Jeg lyser snillhet og er en omsorgsfull 3barns mamma, så mulig. 😄 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på noen bilder av moren hans, og skremmende nok kunne nok kanskje jeg minnet om henne. Tror nok ikke det er seksuelt i bildet, tvert imot, heller omsorg. Pussig at unge menn kan få en slik følelse da, men sikkert ikke helt uvanlig heller;) Jeg lyser snillhet og er en omsorgsfull 3barns mamma, så mulig. 😄 

Ofte faller jo folk for folk som minner om foreldrene😄 Kanskje det er en kombinasjon her...hm.. Det er nok av menn som faller for kvinner som er eldre enn seg selv vettu😉 Noe er det ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...