AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Jeg vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget, men jeg hater arbeidsplassen min intenst. Ble lovet gull og grønne skoger på jobbintervju, men føler meg nå etter noen måneder mer som en dum grønnsak som er i ferd med å visne bort. Orker ikke å engasjere meg, da jeg verken føler meg inkludert og prioritert. Alle arbeidsoppgavene som andre ikke vil gjør blir gitt bort til meg (noe som er så enkelt at en skoleelev kunne gjort de). Ikke at det er så mye heller, sliter meg ikke ut akkurat. Dagen går for det meste i å late som jeg arbeider. Prøver å søke på andre jobber men pga corona er det ikke enkelt. Angrer sterkt på valget med jobbytte. Her er null arbeidsmiljø, jeg har fått null opplæring og egentlig sitter jeg her å funderer på hvorfor de ansatte meg. Har prøvd å ta det opp ang. arbeidsoppgavene flere ganger men det skjer liksom ingenting. Etter 15 år i arbeidslivet må dette være det verste jeg har vært borte i.. Uff måtte bare få det ut :( Anonymkode: 242f7...7c5
Khadira Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Først og fremst, trist at du ikke trives på jobb. Men det er en ting jeg lurer på.. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle arbeidsoppgavene som andre ikke vil gjør blir gitt bort til meg (noe som er så enkelt at en skoleelev kunne gjort de). Ikke at det er så mye heller, sliter meg ikke ut akkurat. Dagen går for det meste i å late som jeg arbeider. Tror du det kan være en sammenheng her kanskje?
Gjest Godhelg2019 Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, Nightcrawler skrev: Først og fremst, trist at du ikke trives på jobb. Men det er en ting jeg lurer på.. Tror du det kan være en sammenheng her kanskje? Hva synes du TS bør gjøre da? Det kan være TS har sagt ifra til sin leder om dette og det gjøres ingenting med dette.
Khadira Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, Godhelg2019 skrev: Hva synes du TS bør gjøre da? Det kan være TS har sagt ifra til sin leder om dette og det gjøres ingenting med dette. Det sier jo ts ingenting om.
Gjest Godhelg2019 Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, Nightcrawler skrev: Det sier jo ts ingenting om. Erfaringsmessig har det en sammenheng.
Nymerïa Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 2 minutter siden, Nightcrawler skrev: Det sier jo ts ingenting om. TS skriver dette: Har prøvd å ta det opp ang. arbeidsoppgavene flere ganger men det skjer liksom ingenting i andre avsnitt, jeg gikk ut fra at det var leder h*n hadde tatt det opp med, men det kan jo selvfølgelig være noen helt andre.
Khadira Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev: TS skriver dette: Har prøvd å ta det opp ang. arbeidsoppgavene flere ganger men det skjer liksom ingenting i andre avsnitt, jeg gikk ut fra at det var leder h*n hadde tatt det opp med, men det kan jo selvfølgelig være noen helt andre. Beklager, skumleste akkurat den biten.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget, men jeg hater arbeidsplassen min intenst. Ble lovet gull og grønne skoger på jobbintervju, men føler meg nå etter noen måneder mer som en dum grønnsak som er i ferd med å visne bort. Orker ikke å engasjere meg, da jeg verken føler meg inkludert og prioritert. Alle arbeidsoppgavene som andre ikke vil gjør blir gitt bort til meg (noe som er så enkelt at en skoleelev kunne gjort de). Ikke at det er så mye heller, sliter meg ikke ut akkurat. Dagen går for det meste i å late som jeg arbeider. Prøver å søke på andre jobber men pga corona er det ikke enkelt. Angrer sterkt på valget med jobbytte. Her er null arbeidsmiljø, jeg har fått null opplæring og egentlig sitter jeg her å funderer på hvorfor de ansatte meg. Har prøvd å ta det opp ang. arbeidsoppgavene flere ganger men det skjer liksom ingenting. Etter 15 år i arbeidslivet må dette være det verste jeg har vært borte i.. Uff måtte bare få det ut Anonymkode: 242f7...7c5 Hva slags jobb er det? Helt enkle ting er midt i blinken for mange tenker jeg. Anonymkode: 2e048...b89
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags jobb er det? Helt enkle ting er midt i blinken for mange tenker jeg. Anonymkode: 2e048...b89 Du kommer aldri til å få en karriere hvis du kun gjør de enkle oppgavene hele tiden. Jeg vil dette er en stilling som krever høyere utdanning. Anonymkode: b1f26...d28
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 12 timer siden, Nightcrawler skrev: Først og fremst, trist at du ikke trives på jobb. Men det er en ting jeg lurer på.. Tror du det kan være en sammenheng her kanskje? Ts her. Det er det nok ikke det dessverre, jeg har så lite å fylle dagene med, og det lille jeg har og gjøre blir jeg kjapt ferdig med. Ellers må jeg "spare" på arbeidet. Jeg har som nevnt forsøkt å ta det opp med leder, men det skjer ingenting. Hver dag er som tortur her. Jeg har høy arbeidsmoral og liker å ha mye å gjøre. Dette nevnte jeg faktisk under jobbintervjuet også Anonymkode: 242f7...7c5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer aldri til å få en karriere hvis du kun gjør de enkle oppgavene hele tiden. Jeg vil dette er en stilling som krever høyere utdanning. Anonymkode: b1f26...d28 Det er heller det motsatte. Innenfor kontor - administrasjon. Ser ikke noe karrieremuligheter her nei - men det var slik det ble lagt frem på intervju. Anonymkode: 242f7...7c5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags jobb er det? Helt enkle ting er midt i blinken for mange tenker jeg. Anonymkode: 2e048...b89 Innenfor kontor & administrasjon. Hadde vært greit med enkle ting så lenge det hadde vært nok og gjøre og jeg i tillegg følte meg inkludert i jobben og fellesskapet. Anonymkode: 242f7...7c5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 Hvorfor blir du ikke inkludert i fellsskapet? Anonymkode: 08e4f...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå