AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Singel dame som har lyst på fuckfriend, helt til jeg finner drømmemannen. Problemet er at jeg er ganske følsom.. samtidig som jeg er kåt hele tiden, redd jeg får føleser for han jeg ligger med. Man frigjør jo hormonet oxytocin (som er en tilknyntingshormon) så da er det nok mange jenter som blir det ? selv om man ikke helt vil det ?!? Har egentlig allerede funnet meg en fuckfriend, han er sykt sykt kjekk og veldig koselig å snakke med, jeg blir til og med helt nervøs rundt han. Han er kun ute etter et ligg! og vi ha jo ligget sammen.. og det har vært rolig siden, jeg er redd for å ta kontakt... mye pga jeg tenker at jeg går på en lava her... jeg vil jo møte han igjen, men også pga jeg liker selskapet hans, han er sykt koselig og smart. redd jeg får føleser for han, og da vil det ta meg lengere tid for å finne drømmemannen 😕 jeg er ikke klar for å drømmemannen enda ,derfor jeg vil ha fuckfriend. Tenker også det er greit å gjøre det mens man er ung og pen, og bedre å angre på noe man har gjort ..?!? Hva tenker dere damer? Anonymkode: ebabd...5e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Du kan ikke ha han som fuckfriend om du ønsker han som kjæreste og han ønsker kun ligg. Det kommer til å ødelegge deg. Fuckfriend fungerer for noen, men ikke meg. Jeg prøvde med en jeg ikke hadde følelser for, og han hadde ikke følelser for meg heller. Det var hyggelig å være sammen, og vi kunne gjøre andre ting før og etter sex, typ se film, spise pizza, gå tur med hunden. Men selvom jeg ikke likte han som noe mer, så fungerte ikke dette opplegget for meg. Jeg ble helt skada følelsesmessig. Jeg vil ha kjæreste (bare ikke han), ikke fuckfriend. Om fuckfriend er noe for deg må du nesten bare teste ut. Men det kan ikke være en du har følelser for som ikke har følelser tilbake. Da kommer du hele tiden til å håpe og håpe at han liker deg og vil noe mer, og du blir bare såret. Ville avsluttet med han umiddelbart. Anonymkode: 07c6e...523 4
MuffinStud Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Har du et behov for at han skal tenke på deg når dere ikke er sammen? Vil du bli såret av å høre at han har ligget med noen andre? Jeg regner med at dere har beskyttet sex. De fleste koser vel i større eller mindre grad når de er sammen, men fuckfriend er mer en perosn du hadde sex (og kanskje kos) med på mandag og som sender kjappis-SMS på fredag uten at du har hørt fra han i mellomtiden. Er det noe du kan tenke deg eller er det noe du gjør fordi du håper at han etterhvert kommer på gli for at dere skal bli kjærester? Hvis det er det første, så tenker jeg at kos blir en helt naturlig del når dere har sex, så bare kjør på. Hvis det er det siste, så kan du nok bli ganske så såret over tid over at han som er så god og kjekk og dere har det så fint sammen allikevel overhodet ikke ønsker seg noe mer over tid.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ha han som fuckfriend om du ønsker han som kjæreste og han ønsker kun ligg. Det kommer til å ødelegge deg. Fuckfriend fungerer for noen, men ikke meg. Jeg prøvde med en jeg ikke hadde følelser for, og han hadde ikke følelser for meg heller. Det var hyggelig å være sammen, og vi kunne gjøre andre ting før og etter sex, typ se film, spise pizza, gå tur med hunden. Men selvom jeg ikke likte han som noe mer, så fungerte ikke dette opplegget for meg. Jeg ble helt skada følelsesmessig. Jeg vil ha kjæreste (bare ikke han), ikke fuckfriend. Om fuckfriend er noe for deg må du nesten bare teste ut. Men det kan ikke være en du har følelser for som ikke har følelser tilbake. Da kommer du hele tiden til å håpe og håpe at han liker deg og vil noe mer, og du blir bare såret. Ville avsluttet med han umiddelbart. Anonymkode: 07c6e...523 Ønsker ikke han som kjæreste, men jeg er redd jeg er i faresonen for det 😕 han virker jo veldig bra! uff, syns det er så kjipt å leve i sølibat helt til jeg er klar til å finne drømmenmannen . er redd det kan ta et år eller to Ts Anonymkode: ebabd...5e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 18 minutter siden, MuffinStud skrev: Har du et behov for at han skal tenke på deg når dere ikke er sammen? Vil du bli såret av å høre at han har ligget med noen andre? Jeg regner med at dere har beskyttet sex. De fleste koser vel i større eller mindre grad når de er sammen, men fuckfriend er mer en perosn du hadde sex (og kanskje kos) med på mandag og som sender kjappis-SMS på fredag uten at du har hørt fra han i mellomtiden. Er det noe du kan tenke deg eller er det noe du gjør fordi du håper at han etterhvert kommer på gli for at dere skal bli kjærester? Hvis det er det første, så tenker jeg at kos blir en helt naturlig del når dere har sex, så bare kjør på. Hvis det er det siste, så kan du nok bli ganske så såret over tid over at han som er så god og kjekk og dere har det så fint sammen allikevel overhodet ikke ønsker seg noe mer over tid. jeg hadde ikke blitt såret om han hadde ligget med andre, , jeg hadde vært helt okei med en sms fra han en fredagskveld, jeg tror kanskje det er JEG som kanskje ikke er egnet til å ha fuckfriend, noen klarer det mens andre ikke. Men jeg vil være den som er egnet til det, om dere forstår 😕 tS Anonymkode: ebabd...5e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: jeg hadde ikke blitt såret om han hadde ligget med andre, , jeg hadde vært helt okei med en sms fra han en fredagskveld, jeg tror kanskje det er JEG som kanskje ikke er egnet til å ha fuckfriend, noen klarer det mens andre ikke. Men jeg vil være den som er egnet til det, om dere forstår 😕 tS Anonymkode: ebabd...5e0 Hvorfor skulle du ha fått en sms av han en fredagskveld, mener du at han skulle ha rapportert til deg at han lå med noen andre? Anonymkode: c7249...877
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Jeg burde ha lagt til at det høres absolutt ut som om denne karen kkke er riktig for deg som en fuckfriend. Finn deg heller en som du ikke trives så godt rundt eller en som du ikke synes er kjekk - at du blir nervøs rundt han er iallfall et rødt flagg mtp følelser! Du er allerede for investert i han til å klare å slå av følelsene for å ha uforplikende sex med han tror jeg. Anonymkode: c7249...877 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle du ha fått en sms av han en fredagskveld, mener du at han skulle ha rapportert til deg at han lå med noen andre? Anonymkode: c7249...877 nei , om han ville komme over for å ha sex, mente jeg ts Anonymkode: ebabd...5e0
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ...redd jeg får føleser for han, og da vil det ta meg lengere tid for å finne drømmemannen 😕 jeg er ikke klar for å drømmemannen enda ,derfor jeg vil ha fuckfriend. Tenker også det er greit å gjøre det mens man er ung og pen, og bedre å angre på noe man har gjort ..?!? Er du ikke redd han får følelser for deg da?... tenk litt i hans situasjon også. Det å skaffe seg FF er ikke for amatører, skuffelser, sjalusi og drama etc. Jeg har en del erfaring på dette og hvis går inn i et slikt forhold, må dere være stjerneklar på at det er kun for sex og morro i forkant... Følelser dukker opp når du blir behandlet som ei prinsesse før og etter...og av god opplevd sex, så følelser er ikke så greit å hanskes med. FF-forhold er vakkert når det oppleves slik begge ønsker seg, men med en gang den ene maser om videre forhold eller er sjalu og bruker drama er det slutt for min del. FF-forholdet betyr også at man bare har en, det skaper både trygghet og tillit til hverandre... Man frigjør jo hormonet oxytocin (som er en tilknyntingshormon) takk for info, den har jeg ikke hørt før, det eneste jeg vet er at man kan bli avhengig av svettlukt (feromoner) Ung og pen er du fremedeles når du har passert 50😅 men ikke vent med å ha det gøy! ...det er værre å sitte på aldershjemmet å sutte på ei marie-kjeks, uten å ha et eneste sommerminne med dine tidligere elskere🙄 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 11 timer siden, Bamseklemmer skrev: Er du ikke redd han får følelser for deg da?... tenk litt i hans situasjon også. Det å skaffe seg FF er ikke for amatører, skuffelser, sjalusi og drama etc. Jeg har en del erfaring på dette og hvis går inn i et slikt forhold, må dere være stjerneklar på at det er kun for sex og morro i forkant... Følelser dukker opp når du blir behandlet som ei prinsesse før og etter...og av god opplevd sex, så følelser er ikke så greit å hanskes med. FF-forhold er vakkert når det oppleves slik begge ønsker seg, men med en gang den ene maser om videre forhold eller er sjalu og bruker drama er det slutt for min del. FF-forholdet betyr også at man bare har en, det skaper både trygghet og tillit til hverandre... Man frigjør jo hormonet oxytocin (som er en tilknyntingshormon) takk for info, den har jeg ikke hørt før, det eneste jeg vet er at man kan bli avhengig av svettlukt (feromoner) Ung og pen er du fremedeles når du har passert 50😅 men ikke vent med å ha det gøy! ...det er værre å sitte på aldershjemmet å sutte på ei marie-kjeks, uten å ha et eneste sommerminne med dine tidligere elskere🙄 Han vil kun ha FF Forhold, tror ikke han kommer til å få følelser for meg, han har ikke lyst til å være i forhold i følge han selv . Tror jeg kan fint klare det, uansett om jeg får litt følelser for han , så tenker jeg klarer å komme over det veldig kjapt. Tror jeg ringer han jeg Ts Anonymkode: ebabd...5e0 2
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ringer han jeg Ja sånn ja, da er du jo klarert og klar🤗... ring øyeblikkelig!!! 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå