AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #41 Skrevet 22. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bor du gjerne nærme svenskegrensen? Anonymkode: eadff...5a7 Nærme og nærme. Ca. 1,5 times kjøring. 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaller all grensehandel harryhandel, selv om man ikke fyller bilen til randen. Men poenget er det samme om jeg sier «kjøpe en boks snus» i stedet for harryhandel. Man har lov å dra til Strømstad og kjøpe en boks snus uten å havne karantene hvis man drar innom Gotland en natt, men ikke hvis man snur og drar rett hjem. Forklar meg gjerne hvordan smittefaren forsvinner ved å sove en natt i Gotland? (som i tillegg mest sannsynlig kryr av corona-befengte folk fra Stockholm...) Anonymkode: fd23b...c9e Jeg er helt enig med deg, det er sykt teit! Og ikke logisk. Anonymkode: 7cc25...f69 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #42 Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er stort sett Oslofolk som gir F... i smittevernregler. Og det er kun folk på KG som roper om urettferdigehet, brudd på menneskerettigheter og at smittevern er tull. Har ikke snakka med noen andre og overalt ser jeg folk som holder avstand, som legger til rette og følger reglene. Så joda ; det finns fornuftige folk. Heldigvis! Anonymkode: c47eb...a50 Mens jeg tenker at sånne som deg som putter «Oslofolk» i én bås virker rimelig enkel. Og blant de jeg kjenner så er det de som er litt enkle som er mest hysteriske når det kommer til korona. Anonymkode: 09b28...11f 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #43 Skrevet 23. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er stort sett Oslofolk som gir F... i smittevernregler. Og det er kun folk på KG som roper om urettferdigehet, brudd på menneskerettigheter og at smittevern er tull. Har ikke snakka med noen andre og overalt ser jeg folk som holder avstand, som legger til rette og følger reglene. Så joda ; det finns fornuftige folk. Heldigvis! Anonymkode: c47eb...a50 Dette er jo bare tull. Jeg har vært i Bodø noen uker nå, og her er det ingenting som heter coronatiltak ift i Oslo. Anonymkode: 11d39...572 1
Anbefalte innlegg