Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Postkassa er maks 50 meter borti veien, med utsikt fra 3-4 nabohus og litt innsyn fra hovedveien. Jeg hadde ikke brydd meg om jeg så andre gjorde det, men hva tenker dere?

Anonymkode: 187a0...3b2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, ville ikke brydd meg

Anonymkode: 1e16b...5e2

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort det selv

Anonymkode: 4e27e...320

• Liker 3
Skrevet

Her om dagen var jeg en rask tur på butikken i pysjbuksa. Ikke en typisk pysjete bukse, men dog.

Hent posten din i morgenkåpe om du føler for det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, orker ikke gå 1km tur/retur i morgenkåpe, men kan godt kjøre i «hjemmeklær»   

Anonymkode: 429b7...662

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gjør som du vil, jeg hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Rett og slett helt ok.

AnonymBruker
Skrevet

Posten kommer her i 2-3 tiden om ettermiddagen, og da synes jeg det er litt merkelig med morgenkåpe.

Anonymkode: 5792c...773

• Liker 6
Skrevet

Hadde aldri gjort det selv, men ville ikke brydd meg om andre gjorde det. Har hentet posten i pysjbukse da, men ikke veldig pysjete bukse, minner mer om en tynn joggebukse. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært meg, men for all del ditt liv ditt valg.

Skrevet

Hvis noen har problemer med at andre gjør som de vil så lenge de ikke er til sjenanse så får de ta innover seg at verden ikke dreier om deres akse tenker jeg, gå på butikken i pysj og tøfler om du vil, hent posten i morgenkåpe og sol deg toppløs på egen veranda. Livet er altså alt for kort til å la andre diktere hverdagen :) om alle kunne vise romslighet og hensyn, vær snill og grei og ikke gå inn for å være ufin så er verden et mye bedre sted for alle sammen,.. 

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Posten kommer her i 2-3 tiden om ettermiddagen, og da synes jeg det er litt merkelig med morgenkåpe.

Her kommer posten før 9. Syns ikke det er en merkelig tid for morgenkåpe i ferien.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HopelessFear said:

Her kommer posten før 9. Syns ikke det er en merkelig tid for morgenkåpe i ferien.

For all del. Det kan jo være at folk er litt småsyke og sofa-/sengeliggende, men går ut for å hente posten i morgenkåpe om ettermiddagen også. Eller ligger og soler seg i bikini, og slenger på seg noe for å hente posten. Kommer helt an på.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo an på om postkassa henger i din egen innkjørsel eller på veggen på huset ditt, eller på et felles postkassestativ lenger nedi gata..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men hadde ikke plaget meg om andre gjorde det. 

Anonymkode: 6a815...371

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i butikken med pysjbukse, skoa til mannen og hans jakke, så jeg er vel ikke riktig å spør, men jeg ser ikke noe rart i å hente posten i morgenkåpe. 

Anonymkode: bc467...a87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hentet posten i bare strømpebuksa og sandaler mange ganger. Så morgenkåpe er absolutt innafor. 

Anonymkode: 99e26...723

AnonymBruker
Skrevet

Null stress. Har gått ut i håndkle og turban på hodet etter dusj. Ingen bryr seg. Boligfelt i nordnorge, da. 

Anonymkode: 09217...14a

AnonymBruker
Skrevet

I Danmark har jeg observert folk i morgenkåpe på bakeriet klokka sju for å kjøpe brød og fersk leverpostei. Det synes jeg var veldig koselig, faktisk! :)

Anonymkode: 09217...14a

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om posten hentes med en gang den kommer så. Her henter vi den 1-2 ganger i uka, om vi husker på det ;) Det kommer jo nesten aldri noe viktig pr. post lengre. Enkelte småpakker er nesten det eneste. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...