Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en god en du kan anbefale? Bryr meg ikke så mye om lukt, men parfymefri er jeg mest interessert i 😃

Anonymkode: eaa5d...c6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den fra Cosmica som heter Extra effective!

Har prøvd kjempe mange fra apotek, Stop 24, Yerka, Vichy.... You name it, og denne overgår alle! Syns jeg :) De sluttet å selge den i en liten periode, men er tilbake igjen nå! Er så glad, hamstrer den inn! 

Anonymkode: ffa9c...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd kjempe mange fra apotek, Stop 24, Yerka, Vichy.... You name it, og denne overgår alle! Syns jeg :) De sluttet å selge den i en liten periode, men er tilbake igjen nå! Er så glad, hamstrer den inn! 

Takk! 😊 har en krem fra Cosmica så har et veldig godt inntrykk av merket. Skal se etter den. 

Anonymkode: eaa5d...c6c

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Så bra at den er tilbake! Har den en mild lukt?

Anonymkode: 7190c...2fc

Skrevet

En antibakteriell en! Jeg bruker Manuka Honey eller Royal Jelly fra dr. organic, de er veldig gode, de holder hele dagen, men det er parfyme i dem da.

Skrevet

Min favoritt er Emma S sin rosa, den er knallgod. Er dessverre litt parfyme i den, men det står langt ned på ingredienslista. Den lukter ikke sterkt, bare mildt, godt og diskret. 

AnonymBruker
Skrevet

Yerka om du sliter med svette

Anonymkode: 3a8b1...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Stopp24

Anonymkode: 4932e...66a

AnonymBruker
Skrevet

Stopp24 fra apoteket stopper stanken fra krydderet i svetten.

Anonymkode: 165f9...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...