Gå til innhold

Når brystvortene synes, ok eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fysisk krevende jobb, og bruker derfor alltid sports BH på jobb. Det er litt kjølig i lokalene jeg jobber, og noen ganger blir jeg skikkelig kald. Brystvortene skriker av smerte og er stive. De syns, men jeg klarer ikke bry meg. Om de rundt meg synes det er for seksualisert å gå rundt med stive brystvorter som synes, så er det deres problem.

Ikke alle vil ha denne innstillingen. Men jeg orker ikke å skulle begynne å plastre ned brystvortene bare for å gjøre andre mer tilfreds.

Så for å svare på spørsmålet: for meg er det helt OK at brystvortene vises stive gjennom plagg :) 

Anonymkode: 8ca87...26f

AnonymBruker
Skrevet

Haram!.

Anonymkode: d3b3b...1f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fysisk krevende jobb, og bruker derfor alltid sports BH på jobb. Det er litt kjølig i lokalene jeg jobber, og noen ganger blir jeg skikkelig kald. Brystvortene skriker av smerte og er stive. De syns, men jeg klarer ikke bry meg. Om de rundt meg synes det er for seksualisert å gå rundt med stive brystvorter som synes, så er det deres problem.

Ikke alle vil ha denne innstillingen. Men jeg orker ikke å skulle begynne å plastre ned brystvortene bare for å gjøre andre mer tilfreds.

Så for å svare på spørsmålet: for meg er det helt OK at brystvortene vises stive gjennom plagg :) 

Anonymkode: 8ca87...26f

Det plager ikke meg, siden jeg synes det er fint.

Anonymkode: 00389...9fa

Skrevet

Går jeg i en t-skjorte uten bh stirrer de fleste menn fra 12-99.  Er man komfortabel med det så er det jo bare å gå uten, jeg orker ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 8.47, SpringYard skrev:

Jeg bruker Mepitac tape. Den er mer skånsom enn vanlig tape, og gjør ikke så vondt å få av igjen. Bare klipper av et lite stykke og taper over, slik at brystvorten ikke synes. Jeg synes ikke alltid at det passer seg med synlig brystvorte. 

Tusen takk for tips! Jeg liker ikke å gå med BH, men har følt at jeg må det når jeg er ute eller har besøk. Nå har jeg kjøpt tapen og føler meg komfortabel uten BH 👏🏻

Anonymkode: 1a976...813

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 8.47, SpringYard skrev:

Jeg bruker Mepitac tape. Den er mer skånsom enn vanlig tape, og gjør ikke så vondt å få av igjen. Bare klipper av et lite stykke og taper over, slik at brystvorten ikke synes. Jeg synes ikke alltid at det passer seg med synlig brystvorte. 

Hvorfor passer det ikke seg? Er ikke brystvorter naturlig? Jeg har aldri brydd meg om det, før en kollega sa at "brystvortene dine synes, ville bare si det slik at du vet det".... Jeg bare, hallo? 

Å teipe brystvortene blir for dumt, synes jeg! 

Anonymkode: 74b4e...b22

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Jeg liker ikke å gå med BH, men har følt at jeg må det når jeg er ute eller har besøk. Nå har jeg kjøpt tapen og føler meg komfortabel uten BH 👏🏻

Anonymkode: 1a976...813

Så godt at det kunne hjelpe deg! Jeg kan ikke fordra bh, og jeg synes den tapen er genial :) det eneste er at man kan skimte kantene av den, om man går med klær som er av spesielle stoff. Tettsittende, tynn silke feks.. 

Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor passer det ikke seg? Er ikke brystvorter naturlig? Jeg har aldri brydd meg om det, før en kollega sa at "brystvortene dine synes, ville bare si det slik at du vet det".... Jeg bare, hallo? 

Og det er helt ok at du synes det :) 

Endret av SpringYard
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke det altså? Da har du sett få kvinnelige vrystvorter, vi har dom regel helt ulik form på brystvortene enn menn. Dessuten er kvinnebryst seksualusert, eller hat mannen din pupper som du masserer under sex kanskje?

Anonymkode: fb7cb...f72

Brystvorter som synes under klær og BH, er det noe folk forbinder med seksuell utstråling? Jaja, da får de bare tenke slik, jeg kan ikke operere dem bort. Tape på såre og ømme brystvorter - nope!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SpringYard skrev:

Og det er helt ok at du synes det :) 

Synd at folk skal lage gi andre mindreverdighetskomplekser av dette. Har faktisk gått krumbøyd innimellom for at de ike skal synes, etter jeg fikk den kommentaren 😕

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke brydd når alle hannkjønn stirrer?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synd at folk skal lage gi andre mindreverdighetskomplekser av dette. Har faktisk gått krumbøyd innimellom for at de ike skal synes, etter jeg fikk den kommentaren 😕

Men JEG bruker ikke tape fordi andre sier at jeg skal. Jeg gjør det fordi JEG liker det. Du skal da ikke bry deg om hva andre synes. Om du er ok med det, kjør på. Jeg ser ingenting galt med det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har små og litt lange brystvorter og det irriterer meg at de synes tydelig om jeg ikke går for en skikkelig stappa bh. Jeg kan ikke ta på t-skjorte og sportsbh for da synes de, samme med alle andre tynne topper og skjorter. I denne glovarmen har jeg lagt sånne bomullpads nedi en tynn fin bh så ikke brystvortene skal synes gjennom men den sklir litt rundt. 

Jeg har lyst å gi opp og bare ikke tenke på det og gå i det jeg vil, kan jeg?

Anonymkode: 4947b...40a

Kjøp ammeinnlegg på butikken. Disse har tape bakpå. Mulig det finnes andre alternativer ;) 

Anonymkode: 251c6...414

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet alle mine bh’er. Her går jeg rundt med stive brystvorter hele dagen. Og ja dei vises om jeg går med hvit t-skjorte 😁 jeg er stolt over min kropp, og lar verden se det 😘

Anonymkode: 54cc1...a2d

Gjest Paramount
Skrevet
På 22.6.2020 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å gi opp og bare ikke tenke på det og gå i det jeg vil, kan jeg?

Ja selvsagt, men ikke dersom du tenker på det hele tiden, da blir det plagsomt for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt hvordan konturene av brystvorter nå plutselig har blitt veldig seksualisert og tabu. På 70-tallet var det helt vanlig at kvinner med små/normale bryster gikk uten bh. For hundre år siden hadde kvinnene omfattende kjoler og dekket beina men konturene av brystvortene kunne du se igjennom. Det gjaldt også de heldekkende badedraktene kvinnene brukte da - brystvortene var synlige. Jeg har også i nyere tid sett muslimske kvinner bade på stranda godt tildekket mens konturene av brystvortene var synlig gjennom klærne.

Det er imponerende hvor fort noe kan bli seksualisert og tabu fra nærmest ingen ting. Men det er også fascinerende hvor fort noe kan endre seg fra å være tabu til å bli alment akseptert.

Anonymkode: 95564...7a0

AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2020 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har kastet alle mine bh’er. Her går jeg rundt med stive brystvorter hele dagen. Og ja dei vises om jeg går med hvit t-skjorte 😁 jeg er stolt over min kropp, og lar verden se det 😘

Anonymkode: 54cc1...a2d

Stive brystvorter er jo pent, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: e4ef4...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunn til at jeg bruker bh, er å skjule nettop dem. Ellers hadde jeg gitt blaffen, og gått uten året rundt.

Anonymkode: 3bfac...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...