Gå til innhold

Når brystvortene synes, ok eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små og litt lange brystvorter og det irriterer meg at de synes tydelig om jeg ikke går for en skikkelig stappa bh. Jeg kan ikke ta på t-skjorte og sportsbh for da synes de, samme med alle andre tynne topper og skjorter. I denne glovarmen har jeg lagt sånne bomullpads nedi en tynn fin bh så ikke brystvortene skal synes gjennom men den sklir litt rundt. 

Jeg har lyst å gi opp og bare ikke tenke på det og gå i det jeg vil, kan jeg?

Anonymkode: 4947b...40a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig :)

Anonymkode: 55155...597

• Liker 1
Skrevet

Jeg går svært sjeldent med bh, men jeg taper brystvorten. Kan det være et alternativ? 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, gi litt mer f. 

Om så noen legger merke til det så er det evt bare menn som kanskje stirrer litt ekstra eller kvinner som alltid er "ute etter" å ha noe på andre. 

Men ellers, gi totalt f 😁

Anonymkode: 99d94...f7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SpringYard skrev:

Jeg går svært sjeldent med bh, men jeg taper brystvorten. Kan det være et alternativ? 

Hva og hvordan? 😀

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig :)

Anonymkode: 55155...597

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, gi litt mer f. 

Om så noen legger merke til det så er det evt bare menn som kanskje stirrer litt ekstra eller kvinner som alltid er "ute etter" å ha noe på andre. 

Men ellers, gi totalt f 😁

Anonymkode: 99d94...f7f

Det hadde jo vært utrolig mye lettere om været og humøret kunne bestemme hva jeg skal ha på, og ikke puppene hehe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva og hvordan? 😀

Jeg bruker Mepitac tape. Den er mer skånsom enn vanlig tape, og gjør ikke så vondt å få av igjen. Bare klipper av et lite stykke og taper over, slik at brystvorten ikke synes. Jeg synes ikke alltid at det passer seg med synlig brystvorte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SpringYard skrev:

Jeg bruker Mepitac tape. Den er mer skånsom enn vanlig tape, og gjør ikke så vondt å få av igjen. Bare klipper av et lite stykke og taper over, slik at brystvorten ikke synes. Jeg synes ikke alltid at det passer seg med synlig brystvorte. 

Hvor får en kjøpt det av butikker? 

Skrevet

Hvor får en kjøpt det av butikker? 

Apoteket. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SpringYard skrev:

Apoteket. 

Du, jeg fant det nå ja, jeg så at de hadde en bit på 2cmx3cm til 133kr og tenkte at det har utrolig dyrt, men kanskje sånn allergiteip er det da, oppdaga heldigvis at det stod 2cmx3METER! Takk for tips, den skal jeg ha! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SpringYard said:

Apoteket. 

men hvorfor gjør du det? er dette en slags undertrykking du blir utsatt for? jeg går uten bh, soler toppløs, går toppløs hjemme på balkongen når jeg soler meg osv

Anonymkode: a38a8...2ac

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du, jeg fant det nå ja, jeg så at de hadde en bit på 2cmx3cm til 133kr og tenkte at det har utrolig dyrt, men kanskje sånn allergiteip er det da, oppdaga heldigvis at det stod 2cmx3METER! Takk for tips, den skal jeg ha! 

Ja, den er dyrere enn vanlig tape, men den er genial. Den gjør ikke vondt å ta av igjen, og du kan gjerne bruke den i 2-3 dager. Den holder gjennom dusj og alt 🙂 gi det et  forsøk, den er verdt det. 

• Liker 2
Skrevet

men hvorfor gjør du det? er dette en slags undertrykking du blir utsatt for? jeg går uten bh, soler toppløs, går toppløs hjemme på balkongen når jeg soler meg osv

Anonymkode: a38a8...2ac

Det har ingenting med undertrykking å gjøre, det har med personlig preferanse. JEG synes det kan se vulgært ut, med synlig brystvorte. Det er ok på en kveld på byen, men upassende i familieselskap feks. Alt til sitt bruk :) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SpringYard skrev:

Ja, den er dyrere enn vanlig tape, men den er genial. Den gjør ikke vondt å ta av igjen, og du kan gjerne bruke den i 2-3 dager. Den holder gjennom dusj og alt 🙂 gi det et  forsøk, den er verdt det. 

Absolutt, kjøper den nå etterpå, tusen takk for tips!

3 minutter siden, 29_j skrev:

Mannen min liker godt når mine synes, men jeg syntes ikke det passer seg i familieselskap for eks. Eller når mine stesønner på 20 og 23 er her. Jeg har små brystvorter, men de er veldig stive om jeg kan si det slik. 😄

Se an settingen du. Det er jo være litt opphissende for en mann vet du. 

Ja, hehe, det var det da, de er stive stort sett hele tiden mine også. Noen ganger passer det mer enn andre, jeg følte meg ikke spesielt kul når jeg gikk inn på et kontor med bare menn, air condition og brystvorter som kunne knust is!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, SpringYard skrev:

Det har ingenting med undertrykking å gjøre, det har med personlig preferanse. JEG synes det kan se vulgært ut, med synlig brystvorte. Det er ok på en kveld på byen, men upassende i familieselskap feks. Alt til sitt bruk :) 

Synes du det er vulgært når menns brystvorter synes også? 

Til TS: Så lenge det ikke er snakk om at plagget er gjennomsiktig så synes jeg det er helt uproblematisk at konturene av brystvortene synes. 

Anonymkode: ddf0c...303

Skrevet

Til TS: Så lenge det ikke er snakk om at plagget er gjennomsiktig så synes jeg det er helt uproblematisk at konturene av brystvortene synes. 

Det er ganske tåpelig å sammenligne menns brystvorter, med ei kvinnes. Det må være en typisk KG greie, har sett flere komme med det argumentet. 
men kan vi ikke alle bare gjøre det som er komfortabelt for oss selv? Jeg blåser i om dine brystvorter synes, men jeg vil ikke at mine egne skal. Ok? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sammenlignbart... På samme måten med kvinneromper og manneromper. Mer innafor for meg å gå i bikinitruse som viser litt av rumpa, men om mannen hadde hatt på seg stringtruse hadde jeg syntes det hadde vært vulgært. Selv om det er samme kroppsdel. Man trenger ikke blotte seg overalt bare "For at", men gjør det man er komfertabel med og ser ann situasjonen. Ikke noe med undertrykking å gjøre, men det er forskjell på kjønn og det endrer seg ikke bare fordi noen mener at det burde det. Pupper på menn og kvinner er ikke det samme, og rumper på menn og kvinner er ikke det samme.

Anonymkode: 79aff...1aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke se på hvilken måte brystvortene til menn og kvinner ikke er likt?! Personlig synes jeg stringtruse truse er vulgært på begge kjønn, men det skader jo ingen og bryr meg ikke om andre velger å bruke det - mann eller kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer virkelig ikke se på hvilken måte brystvortene til menn og kvinner ikke er likt?! Personlig synes jeg stringtruse truse er vulgært på begge kjønn, men det skader jo ingen og bryr meg ikke om andre velger å bruke det - mann eller kvinne. 

Du klarer ikke det altså? Da har du sett få kvinnelige vrystvorter, vi har dom regel helt ulik form på brystvortene enn menn. Dessuten er kvinnebryst seksualusert, eller hat mannen din pupper som du masserer under sex kanskje?

Anonymkode: fb7cb...f72

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke det altså? Da har du sett få kvinnelige vrystvorter, vi har dom regel helt ulik form på brystvortene enn menn. Dessuten er kvinnebryst seksualusert, eller hat mannen din pupper som du masserer under sex kanskje?

Anonymkode: fb7cb...f72

😄😄

Anonymkode: cc233...433

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...