AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #21 Skrevet 22. juni 2020 Synes man alltid burde inkludere samboer, det er som regel de som har oversikt over hvilke venninner man er mest sammen med. Jeg har selv venner her og der som absolutt ikke har noe med hverandre å gjøre, så skulle noen laget noe slikt for meg så er det kun min samboer som vil kunne invitere de jeg ville hatt der. Selvfølgelig kjipt at noen ble utelatt denne gangen, men kanskje ender de opp med å lage noe selv til deg, eventuelt så kommer de med gave etter fødsel. For min del kan babyshower droppes, jeg liker det slik det var før med besøk og gaver etter fødsel. De vil jo gjerne komme for å se den lille. Anonymkode: 327f7...d97 1
Gjest O.G. Skrevet 22. juni 2020 #22 Skrevet 22. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter med en litt utakknemlig og kjip følelse etter å ha sett gjestelisten fra min babyshower. 4 av mine nærmeste venninner ble ikke invitert...😭 og 3 andre på den listen burde ikke vært der. Synes det er litt rart at verken mamma eller samboer ble spurt om å kvalitetssikre listen. Er ikke det noe av det viktigste - å invitere de som betyr noe? Det har ikke så mye å si hvem som kommer, kan jo godt være de ikke hadde kommet engang, men det er veldig spesielt å bli utelatt. Anonymkode: 5ffb5...350 Kanskje de takket nei?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #23 Skrevet 22. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter med en litt utakknemlig og kjip følelse etter å ha sett gjestelisten fra min babyshower. 4 av mine nærmeste venninner ble ikke invitert...😭 og 3 andre på den listen burde ikke vært der. Synes det er litt rart at verken mamma eller samboer ble spurt om å kvalitetssikre listen. Er ikke det noe av det viktigste - å invitere de som betyr noe? Det har ikke så mye å si hvem som kommer, kan jo godt være de ikke hadde kommet engang, men det er veldig spesielt å bli utelatt. Anonymkode: 5ffb5...350 Jeg synes du virker utakknemlig og burde være glad for at du i det hele tatt fikk en babyshower. Det er ikke sikkert de ble glemt med vilje og det er heller ikke alltid man tenker på å høre med mor og samboer midt oppi stresset med å gjøre istand babyshower. Anonymkode: 4e92b...93d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #24 Skrevet 22. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri vært borti. Anonymkode: 8f0d5...7eb Har vært borti mange ganger. Anonymkode: 4e92b...93d
Gjest O.G. Skrevet 22. juni 2020 #25 Skrevet 22. juni 2020 Et spørsmål: Baby gavedryss har begynt å bli vanlig nå?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #26 Skrevet 22. juni 2020 Her skjedde det samme! Min bestevenninne var for opptatt med å planlegge vors samme kveld, så dermed ble babyens tanter glemt å invitere. I tillegg hadde jeg noen som ikke burde vært invitert. Satt igjen med en skuffet følelse over at det var flerne som manglet.. Anonymkode: a7c88...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #27 Skrevet 22. juni 2020 Om det er så viktig med gjesteliste på slike ting så burde man jo egentlig invitere selv. Til utdrikningslag er det jo vanlig at forlover spør brud om hjelp til gjesteliste så burde gjøre det samme med baby shower. Jeg har fått overraskelsesbursdag 1 gang og det ble jeg veldig glad for. Men et par av det jeg anser som gode venninner var ikke invitert, fordi hun som inviterte ikke kjenner dem (samme som deg, fra forskjellige "gjenger"). Der var jo samboeren min med å arrangerte så må innrømme at jeg ble litt skuffet over akkurat det, ikke fordi de ikke var der da, men at han ikke har oversikt over hvem som er vennene mine... Trodde han fulgte litt bedre med. Men, forsto at når det var overraskelse så var det ikke jeg som bestemte gjestelisten og var veldig glad for de som kom og at de arrangerte for meg Anonymkode: 23633...f03 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #28 Skrevet 22. juni 2020 2 timer siden, O.G. skrev: Kanskje de takket nei? Nei, fikk print screen av fb eventet og alle inviterte. Ser jo at flere på listen overhodet ikke er mine venner, mens noen av de som BURDE vært på den ikke er der. Ganske sårende. Anonymkode: 5ffb5...350 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #29 Skrevet 22. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det er så viktig med gjesteliste på slike ting så burde man jo egentlig invitere selv. Til utdrikningslag er det jo vanlig at forlover spør brud om hjelp til gjesteliste så burde gjøre det samme med baby shower. Jeg har fått overraskelsesbursdag 1 gang og det ble jeg veldig glad for. Men et par av det jeg anser som gode venninner var ikke invitert, fordi hun som inviterte ikke kjenner dem (samme som deg, fra forskjellige "gjenger"). Der var jo samboeren min med å arrangerte så må innrømme at jeg ble litt skuffet over akkurat det, ikke fordi de ikke var der da, men at han ikke har oversikt over hvem som er vennene mine... Trodde han fulgte litt bedre med. Men, forsto at når det var overraskelse så var det ikke jeg som bestemte gjestelisten og var veldig glad for de som kom og at de arrangerte for meg Anonymkode: 23633...f03 Ja gjett om jeg skal passe bedre på neste gang. Og da er det helt Ok om ingen gidder å arrangere, men OM noen gjør det så skal jeg passe på p på forhånd fortelle om hvem som MÅ med. Anonymkode: 5ffb5...350
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #30 Skrevet 22. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her skjedde det samme! Min bestevenninne var for opptatt med å planlegge vors samme kveld, så dermed ble babyens tanter glemt å invitere. I tillegg hadde jeg noen som ikke burde vært invitert. Satt igjen med en skuffet følelse over at det var flerne som manglet.. Anonymkode: a7c88...dfb Jeg sitter igjen med samme følelse og har sendt meldinger til de det gjelder. Enda tristere å lese når de skriver at de synes det er veldig fin melding å få og at de HADDE KOMMET om de hadde fått beskjeden 😔 Anonymkode: 5ffb5...350 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #31 Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et nært forhold til mor, men tror ikke jeg kjenner mamma til noen av mine venninner på en måte slik at de ville husker på meg i en slik setting. Jeg snakker også daglig med moren min, men oversikt over venninner ville jeg aldri tenkt på at en mor ville visst. Så sorry ts, jeg ville aldri spurt din mor, men jeg ville spurt din partner. Anonymkode: ee189...97e I mitt tilfelle var det naturlig å spørre henne de som arrangerte kjenner henne godt, har henne på fb og alt det der Anonymkode: 5ffb5...350
Gjest O.G. Skrevet 22. juni 2020 #32 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, fikk print screen av fb eventet og alle inviterte. Ser jo at flere på listen overhodet ikke er mine venner, mens noen av de som BURDE vært på den ikke er der. Ganske sårende. Anonymkode: 5ffb5...350 De ble glemt, men de har jo uansett muligheten til å gjøre noe for deg på eiga initiativ.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #33 Skrevet 22. juni 2020 7 minutter siden, O.G. skrev: De ble glemt, men de har jo uansett muligheten til å gjøre noe for deg på eiga initiativ. Ja men det er jo ikke det at de må gjøre noe.. jeg hadde blitt lei meg og skuffet om jeg hadde blitt utelatt fra invitasjon til en god venninne. Og det hadde absolutt ikke gjort saken bedre å i tillegg måtte gjøre noe.. Føler det er det første man gjør: sikrer seg at alle som vedkommende selv ville bedt, er bedt. Det gjelder alt av sånt, babyshower så vel som surprisebursdag og utdrikningslag. Det er IKKE kult å utelukke noen venninner. Punktum. Anonymkode: 5ffb5...350
Gjest O.G. Skrevet 22. juni 2020 #34 Skrevet 22. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men det er jo ikke det at de må gjøre noe.. jeg hadde blitt lei meg og skuffet om jeg hadde blitt utelatt fra invitasjon til en god venninne. Og det hadde absolutt ikke gjort saken bedre å i tillegg måtte gjøre noe.. Føler det er det første man gjør: sikrer seg at alle som vedkommende selv ville bedt, er bedt. Det gjelder alt av sånt, babyshower så vel som surprisebursdag og utdrikningslag. Det er IKKE kult å utelukke noen venninner. Punktum. Anonymkode: 5ffb5...350 Jeg synes ikke dette er noen sak egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå