AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Jeg er en dame på 40 å er gift . Aldri vært utro, men har vært mye flørting med naboen siste året å det gjør men helt vill. Føler meg som er kåt 18 åring igjen😂har sex fantasier om han å har til tider veldig lyst på han. Får så dårlig samvittighet av disse fantasiene, er det normalt å ha sånne tanker 🤔 Tror dere han tenker det samme, kan jo bli rimlig kleint naboforhold hvis vi hadde tøyd grensene å er vel ikke verdt det heller. Anonymkode: 3d0f4...e44
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Hei, tviler sterkt at det er verdt det. Gå i såfall ut av ditt nåværende forhold. Kanskje du også burde tenke over om det er noe i forholdet ditt nå som ikke funker så greit? I såfall er det ikke rart med di tankene Anonymkode: d29db...7e2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Det er jo helt normalt, spesielt i alderen du er i og når man har vært gift lenge kan man jo bli litt «lei». Og fantasier er ikke noe å være flau over heller, han har sikkert også tenk sånn om andre kvinner. Så lenge du ikke sier det til han eller vær utro, for det kan jo ødelegge selvfølelsen hans. Men du kan jo kanskje spørre litt rundt det å ha et åpent forhold med mannen din? Anonymkode: eef10...787 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 bare knull han da? Anonymkode: 7da19...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Nabosex er nok ikke så uvanlig! Faren min i 50åra pulte på nabojenta på 26-27 år 😂 Anonymkode: 0d070...20f 5
cmd Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere han tenker det samme, kan jo bli rimlig kleint naboforhold hvis vi hadde tøyd grensene å er vel ikke verdt det heller. sant.... samtidig blir vanskelig å "skjule" hemmelig forhold
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame på 40 å er gift . Aldri vært utro, men har vært mye flørting med naboen siste året å det gjør men helt vill. Føler meg som er kåt 18 åring igjen😂har sex fantasier om han å har til tider veldig lyst på han. Får så dårlig samvittighet av disse fantasiene, er det normalt å ha sånne tanker 🤔 Tror dere han tenker det samme, kan jo bli rimlig kleint naboforhold hvis vi hadde tøyd grensene å er vel ikke verdt det heller. Anonymkode: 3d0f4...e44 Drit i å være utro. Lek deg heller med fantasien, at dere har vill sex. Trekant med din mann osv. Lover deg, om du prøver å ha sex med han kommer spenningen til å dale fort, i tillegg ødelegger du ditt ekteskap. Anonymkode: 472fe...f4b 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 Du leker med ilden. Ta heller ut den energien på mannen din. Gresset er grønnest der du vanner det mest! Anonymkode: 1777b...843 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Du bør i så fall gå fra mannen din først. Da vil denne flørten med naboen virke ganske meningsløs etterpå da spenningen vil avta relativt kjapt. :-) Anonymkode: 9828e...2c6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Hvis du er nabokona mi, så kom igjen å kjør på, jeg er klar 🙂 Anonymkode: e9773...01d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har det på samme måte med nabokona, hu er kjempesøt Anonymkode: 79408...e21
Gjest Paramount Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 Klart dette er normalt, og en fin følelse. Mannen din, og at du er gift, er indirekte en del av spenningen rundt dette. Men glem å gå bak ryggen hans, det er alt for usselt. Prøv heller om det er muligheter for trekant, siden du føler for å ha sex med andre. Naboen er helt sikkert ikke den eneste som kan gjøre deg våt i sommervarmen. Kos deg uansett med fantasien, den er uten negative konsekvenser, og kan være nok til å holde humøret oppe.
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 Du kan uansett nyte at du blir kåt, og dette er den perfekte årstiden for å være kåt. Selv jeg ser at det er farer forbundet med å involvere seg med naboen, men jeg er ikke den som dømmer. (La den som er uten skyld kaste første sten, og så videre....) Hvor åpne er du og mannen din om seksualiteten deres? Kan du fortelle om dette og la det bli en del av en felles tenning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå