Stinemor Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Håper dere kan hjelpe meg. Jeg skal ha på meg en kjole på lørdag som er åpen i ryggen, nesten helt ned til korsryggen...........hvilken BH kan jeg ha da?!? Har ikke mye lyst til å gå uten BH egentlig, tror jeg vil føle meg veldig naken uten. Kjolen har en åpning bak som er som en trekant, med spissen ned bare for å ha sagt det. Vet det finnes BH som kan krysses bak, men det går vel kanskje ikke?!? Er takknemlig for alle svar! Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Hva med å kjøpe en torsolette? Jeg hadde det i vårt bryllup, og den var "bar" helt ned til ryggen, slik at man fint kan ha den under den type kjoler. Riktignok koster noe slikt littegrann, men det kan jo brukes under penkjoler senere også, ikke bare denne gangen. Dette er undertøyet jeg kjøpte meg (hos Christiane Brudesalong i Oslo): http://www.brashop.com/carnival/car313.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Har hørt at de selger en slags teip som kan festes under puppene, enten i undertøysbutikker eller f.eks Kondomeriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 Tror Sparkjøp har en sånn "tape" som løfter opp puppene. Ellers har jeg hørt forslag på å bruke sportstape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. september 2002 #5 Del Skrevet 18. september 2002 Tror Sparkjøp har en sånn "tape" som løfter opp puppene. Ellers har jeg hørt forslag på å bruke sportstape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå