AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Er det så lurt at de med downs drikker alkohol? Tidligere i dag satt jeg på Østbanehallen og en gjeng inkludert noen med downs satt å drakk øl og vodka. Hva skjer med en med downs når de drikker? Bør de drikke? Anonymkode: d43f6...812
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 De er ikke umyndigjort så de kan drikke så mye de vil. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Jeg kan ikke tenke meg at de med Downs reagerer særlig annerledes enn andre på alkohol. Enkelte, både med og uten Downs, kan bli aggressive i fylla, og de bør naturligvis ikke drikke mye. Anonymkode: 01a6b...001
Dagoberta Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 De er ikke umyndiggjorte, de kan både stemme ved valg, kjøpe øl og holdes ansvarlig for hvordan de oppfører seg.
Candiru Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Ser ikke problemet med det. Jeg har jobbet i bolig i mange år, og der var det fri flyt av vin og øl. Kan ikke nekte en voksen person å gjøre noe som er fullt lovlig. Noen av de jeg jobbet med brukte medisiner som ikke skulle kombineres med alkohol, de drakk selvfølgelig ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Jeg har også jobbet i bolig, der var det ikke fri flyt fordi de fleste ikke hadde råd til å drikke alkohol ofte. Alle hadde økonomiske utfordringer. Anonymkode: 3afe7...e62
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også jobbet i bolig, der var det ikke fri flyt fordi de fleste ikke hadde råd til å drikke alkohol ofte. Alle hadde økonomiske utfordringer. Anonymkode: 3afe7...e62 Det var ikke hæla i taket og fullt kjør liksom, men det var et par tre glass vin noen ganger i uka. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Anonymkode: 822dd...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå