Gå til innhold

Jeg vil ha kjæreste, men har blitt til en fuckboy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kjipt å si det, men det er sant - jeg har blitt til en fuckboy.

For 5 år siden gikk jeg ut av et 6 år langt forhold (hun var utro), og ingenting har blitt det samme igjen etter. Før jeg møtte eksen datet jeg aldri flere samtidig, jeg var ikke interessert i ONS, og om jeg skulle date noen så måtte jeg være genuint interessert. Dette har tydeligvis endret seg.

På fredag var jeg på en liten fest. Der møtte jeg en bra dame som jeg fikk god kontakt med. Hun var utrolig hyggelig, søt, og var det jeg ville kalt "kjærestemateriale".  Ettersom kvelden gikk hadde vi det utrolig hyggelig sammen, det var en flørtende tone mellom oss, så jeg la henne til på facebook i håp om at vi kunne gå ut en dag. Når kvelden nærmet seg slutten kom en annen dame (som jeg har hatt et lite forhold til tidligere) bort til meg og begynte å kline med meg. Dette var selfølgelig rett foran hun jeg hadde en god tone med tidligere, og jeg var dum nok til å ikke stoppe (selv om jeg ikke er interessert i hun som kysset meg på slutten). Egoet mitt tok fullstendig overhånd, og nå er jeg litt irritert på meg selv...Jeg er drittlei singellivet, og "klager" over at jeg ikke finner kvalitetsdamer. Samtidig som jeg tar enkleste og raskeste løsning for å tilfredstille egoet mitt. 

Jeg savner å ha kjæreste, men vet ikke hvor jeg skal begynne for å finne min fremtidige kjæreste. Forslag?
Er det helt uaktuelt å kontakte hun jeg egentlig var interessert i, etter det som skjedde på festen? (Hvordan?)
Hvordan kan jeg endre mine holdninger, og fikse egoet mitt?

Dumt innlegg, fra en tidligere kvalitetsmann, nåværende fuckboy...

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, du har møtt en søt jente på en fest som du kom i snakk med, så traff du en annen på samme fest , samme kveld som du klinte med, det gjør deg overhodet ikke til en "fuckboy"

det er også et veldig barnslig begrep brukt av 15-18 åringer

altså du har NETTOPP møtt både hun første og andre. hadde du drevet på med hun første i lang tid så drevet på med andre eller/og sendt mixede singaler så hadde du vært det som beskrives som en fuckboy

du skal ikke gifte deg med den første personen du møter og liker

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, sukker89 skrev:

herregud, du har møtt en søt jente på en fest som du kom i snakk med, så traff du en annen på samme fest , samme kveld som du klinte med, det gjør deg overhodet ikke til en "fuckboy"

det er også et veldig barnslig begrep brukt av 15-18 åringer

altså du har NETTOPP møtt både hun første og andre. hadde du drevet på med hun første i lang tid så drevet på med andre eller/og sendt mixede singaler så hadde du vært det som beskrives som en fuckboy

du skal ikke gifte deg med den første personen du møter og liker

Setter pris på at du forsvarer meg, men jeg er i gråsonen til å bli kategorisert som en "fuckboy". 

Hun første møtte jeg på festen, ja. Hun andre, hadde jeg et lite forhold til tidligere.

Beklager det barnslige begrepet. Tenkte at "fuckboy" er et begrep som de fleste skjønner, og at det påvirker mye når jeg treffer damer jeg faktisk er interessert i. 

Jeg er klar over at jeg ikke skal gifte meg med første personen jeg liker, men det er vell lov å tenke at man har lyst til å date personen?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, HJELP321 skrev:

Jeg savner å ha kjæreste, men vet ikke hvor jeg skal begynne for å finne min fremtidige kjæreste. Forslag?

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men de aller fleste får kjæreste gjennom jobb/skole, venner/bekjente, men mange finner også hverandre ved en tilfeldighet på butikken f.eks. En ting som er sikkert er at du må ta initiativ med de damene du faktisk er interessert i, og ha litt tålmodighet!

34 minutter siden, HJELP321 skrev:

Er det helt uaktuelt å kontakte hun jeg egentlig var interessert i, etter det som skjedde på festen? (Hvordan?)

Ikke uaktuelt i det hele tatt. Ja, det var litt uheldig at du klinte med noen andre foran henne, MEN dere er ikke kjærester (hvertfall ikke enda hihi). Send henne en melding, avtal en date, det verste som kan skje er at du får et nei. Sørg for at du får frem at du vil gå ut med henne på en ekte date, og sørg for at du selv ikke forventer sex fra daten. Som sagt, ha tålmodighet!

40 minutter siden, HJELP321 skrev:

Du kan jo alltid gå tilbake til dine gamle holdninger. Jeg liker de hvertfall 🥰 Ikke date flere samtidig, ikke gå for ONS, og bare gå på date dersom du er genuint interessert. Det blir kanskje ikke sex på en liten stund, MEN da har du hvertfall muligheten til å finne deg en kjæreste.

50 minutter siden, HJELP321 skrev:

Jeg har lest dummere innlegg før. Ut i fra det du skriver så virker du ikke som en fuckboy. Tror heller du overtenker situasjonen. Velg å ikke være en fuckboy, så kan du gå tilbake til å være en kvalitetsmann.

P.S. 
Leit å høre at eksen din var utro. Håper du finner deg noen bedre. Utroskap er ondskapsfullt. Klem fra meg🥰

Anonymkode: 828ca...169

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, HJELP321 skrev:

Det er kjipt å si det, men det er sant - jeg har blitt til en fuckboy.

For 5 år siden gikk jeg ut av et 6 år langt forhold (hun var utro), og ingenting har blitt det samme igjen etter. Før jeg møtte eksen datet jeg aldri flere samtidig, jeg var ikke interessert i ONS, og om jeg skulle date noen så måtte jeg være genuint interessert. Dette har tydeligvis endret seg.

På fredag var jeg på en liten fest. Der møtte jeg en bra dame som jeg fikk god kontakt med. Hun var utrolig hyggelig, søt, og var det jeg ville kalt "kjærestemateriale".  Ettersom kvelden gikk hadde vi det utrolig hyggelig sammen, det var en flørtende tone mellom oss, så jeg la henne til på facebook i håp om at vi kunne gå ut en dag. Når kvelden nærmet seg slutten kom en annen dame (som jeg har hatt et lite forhold til tidligere) bort til meg og begynte å kline med meg. Dette var selfølgelig rett foran hun jeg hadde en god tone med tidligere, og jeg var dum nok til å ikke stoppe (selv om jeg ikke er interessert i hun som kysset meg på slutten). Egoet mitt tok fullstendig overhånd, og nå er jeg litt irritert på meg selv...Jeg er drittlei singellivet, og "klager" over at jeg ikke finner kvalitetsdamer. Samtidig som jeg tar enkleste og raskeste løsning for å tilfredstille egoet mitt. 

Det beste her er holdningen din da, du ønsker å gjøre noe med det. 

Det burde jo ikke være uaktuelt å ta kontakt med hun du egentlig var interessert i. Det er bare å sende en melding det vel, og vær ærlig med henne. Sikkert ikke det beste inntrykket du kunne ha gitt henne, men gjort er gjort. Får ikke gjort noe med det nå. Spørsmålet er hva annet kan du gjøre? Nå kanskje? Får du ikke noe svar så er det et svar i seg selv.

Men først bør du tilgi deg selv. Alle gjør mistakes, men man trenger ikke se på det som å feile, men en bør heller se på det som å lære. Trail and error. Da kan du bruke det til noe positivt heller, i stedet for å bli irritert.

Og hvis du vil være en god kjæreste/person, så bør du bry deg litt mindre om ditt ego og mer om andre sine. Mener ikke at du bør bry 100% om andre bare, det bør ikke være for mye, men det bør være minimum 51%, eller mer hvis du vil. Da setter du andre foran deg selv og hvis andre også gjør det, så blir det en god sirkel. Og egoet blir en del av noe, likestilt og like viktig som alle andres. Kommunikasjon, ærlighet og forståelse er viktig da, men det kommer av seg selv hvis man bare unner andre godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mistet interessen for deg hvis jeg var hun første jenta... 

Anonymkode: 0a8cf...9be

• Liker 12
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner.. 

Er det noe jeg kunne gjort for at du hadde blitt interessert igjen? 

Jeg var utrolig dum i øyeblikket, men vet at jeg kan bedre enn det.

Skrevet
På 22.6.2020 den 2.04, MarieLo skrev:

Det beste her er holdningen din da, du ønsker å gjøre noe med det. 

Det burde jo ikke være uaktuelt å ta kontakt med hun du egentlig var interessert i. Det er bare å sende en melding det vel, og vær ærlig med henne. Sikkert ikke det beste inntrykket du kunne ha gitt henne, men gjort er gjort. Får ikke gjort noe med det nå. Spørsmålet er hva annet kan du gjøre? Nå kanskje? Får du ikke noe svar så er det et svar i seg selv.

Men først bør du tilgi deg selv. Alle gjør mistakes, men man trenger ikke se på det som å feile, men en bør heller se på det som å lære. Trail and error. Da kan du bruke det til noe positivt heller, i stedet for å bli irritert.

Og hvis du vil være en god kjæreste/person, så bør du bry deg litt mindre om ditt ego og mer om andre sine. Mener ikke at du bør bry 100% om andre bare, det bør ikke være for mye, men det bør være minimum 51%, eller mer hvis du vil. Da setter du andre foran deg selv og hvis andre også gjør det, så blir det en god sirkel. Og egoet blir en del av noe, likestilt og like viktig som alle andres. Kommunikasjon, ærlighet og forståelse er viktig da, men det kommer av seg selv hvis man bare unner andre godt.

Takk for fin melding. Digger den spesifikke 51%'n mtp hvor nye man skal bry seg om andre. Helt ærlig så ligger jeg mellom 35 og 125%, må bare få det litt mer stabilt samtidig som jeg får det ut til folk. 

Har du forslag til hva jeg eventuelt kan skrive i meldingen? Jeg ønsker ikke å overdramatisere situasjonen heller... 

Skrevet (endret)
3 timer siden, HJELP321 skrev:

Takk for fin melding. Digger den spesifikke 51%'n mtp hvor nye man skal bry seg om andre. Helt ærlig så ligger jeg mellom 35 og 125%, må bare få det litt mer stabilt samtidig som jeg får det ut til folk. 

Har du forslag til hva jeg eventuelt kan skrive i meldingen? Jeg ønsker ikke å overdramatisere situasjonen heller... 

Selv takk. 🙂

Jeg kan legge til at når jeg skriver andre, så mener jeg på en måte helheten. Hvis man gjør 51% eller mer for 1 annen person så blir det egoistisk og ikke bra helheten. Og så er du en del av helheten du og, så alt du gjør for deg selv er ikke egoistisk. Det handler mest om intensjonene egentlig.

Det å for eksempel ta vare på seg selv slik at en ser frisk og rask ut er viktig også. Og gjøre ting som gjør en glad, med folk som gjør en glad hvis ønskelig, slik at en har mer å gi videre. Og å utvikle seg, vokse på en måte slik at man er i stand til å yte best mulig service for andre. Ved å hjelpe andre med noe f.eks. Spørs jo hva en vil gjøre i livet. Tenker ikke bare på kjærester her, men generelt i livet.

Jeg ligger på rundt en 60-70% ca tror jeg, varierer litt, men har blitt stabilt der etter en lang tilpasningsperiode. Var litt som deg før. Og det er egentlig for lite på meg selv. Jeg kunne/burde ha tatt bedre vare på meg selv, men så kunne jeg også ha vært lykkeligere også, så da blir det nedprioritert og så fokuserer jeg heller på å gjøre verden bedre for noen andre. Og da får jeg gjort mindre for andre enn jeg kunne ha gjort totalt sett, hvis jeg var flinkere/gladere i å ta vare på meg selv.

Ingen er perfekte da og vi lærer alle våre egne lekser i livet. Å dømme er også noe som kan nevnes, for hvis du dømmer andre, så dømmer du deg selv også.

Og det er unødvendig å begrense seg selv på den måten egentlig. Alle har en fri vilje og alle burde følge sin egen, ikke ville ha andre til å følge noen andres enn sin egen, det er egoistisk. Så hvis man bare respekterer at alle har en fri vilje og vet hva som er best for seg selv, så blir man gladere i seg selv og andre. ❤

Når det gjelder hva du bør skrive, så bør du si det du vil. Du og har en fri vilje og du vet best selv. 🙂

Endret av MarieLo
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for å skrive at du hadde mistet interessen for han om du var den første jenta så kunne du eventuelt heller skrevet hva han kan gjøre for å fange interessen hennes igjen? 

Det er altfor mange som skal belære og rakke ned i stedet for å komme med noe nyttig... Men det er jo KG i et jævla nøtteskall. 
Og en annen ting, han har vært utsatt for utroskap og da har man faktisk lavere terskel for å rote med jenter som er ''lettere'' tilgjengelig. 

Jeg ble selv utsatt for utroskap og følte meg stygg og jævlig etterpå. Fikk jeg komplimenter eller at noen likte meg, så fikk det meg til å føle meg bedre igjen. 
Men greit at vite at DU hadde mistet interessen da. 

Håper det går bra med deg mann. Er sykt kjipt at du ble utsatt for det du ble utsatt for og fordi om du har sex med flere gjør det deg ikke til en fuckboy, men heller en som ønsker å komme seg opp på hesten samt føle seg bra igjen. Snakker av erfaring. 🙂

Anonymkode: 31457...32a

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, MarieLo skrev:

Selv takk. 🙂

Jeg kan legge til at når jeg skriver andre, så mener jeg på en måte helheten. Hvis man gjør 51% eller mer for 1 annen person så blir det egoistisk og ikke bra helheten. Og så er du en del av helheten du og, så alt du gjør for deg selv er ikke egoistisk. Det handler mest om intensjonene egentlig.

Det å for eksempel ta vare på seg selv slik at en ser frisk og rask ut er viktig også. Og gjøre ting som gjør en glad, med folk som gjør en glad hvis ønskelig, slik at en har mer å gi videre. Og å utvikle seg, vokse på en måte slik at man er i stand til å yte best mulig service for andre. Ved å hjelpe andre med noe f.eks. Spørs jo hva en vil gjøre i livet. Tenker ikke bare på kjærester her, men generelt i livet.

Jeg ligger på rundt en 60-70% ca tror jeg, varierer litt, men har blitt stabilt der etter en lang tilpasningsperiode. Var litt som deg før. Og det er egentlig for lite på meg selv. Jeg kunne/burde ha tatt bedre vare på meg selv, men så kunne jeg også ha vært lykkeligere også, så da blir det nedprioritert og så fokuserer jeg heller på å gjøre verden bedre for noen andre. Og da får jeg gjort mindre for andre enn jeg kunne ha gjort totalt sett, hvis jeg var flinkere/gladere i å ta vare på meg selv.

Ingen er perfekte da og vi lærer alle våre egne lekser i livet. Å dømme er også noe som kan nevnes, for hvis du dømmer andre, så dømmer du deg selv også.

Og det er unødvendig å begrense seg selv på den måten egentlig. Alle har en fri vilje og alle burde følge sin egen, ikke ville ha andre til å følge noen andres enn sin egen, det er egoistisk. Så hvis man bare respekterer at alle har en fri vilje og vet hva som er best for seg selv, så blir man gladere i seg selv og andre. ❤

Når det gjelder hva du bør skrive, så bør du si det du vil. Du og har en fri vilje og du vet best selv. 🙂

Jeg tror jeg skjønner. For at det man gjør skal være bra for helheten så må man først ta vare på seg selv. Det er når du selv er frisk og rask, glad og fornøyd, det er da du kan yte best for andre. (og mest sannsynlig da du VIL være der for andre) også må man huske at alle har fri vilje, og at man ikke dømmer. Tror det ligger i noe i det du sier "Hvis du dømmer anedre, så dømmer du deg selv også" 

"Si det du vil" er faktisk ikke så dumt forslag, haha. Om du hadde skrevet en melding for meg, så hadde det komt fra deg og ikke meg. Blir mer genuint sånn, og ofte så vet man faktisk hva som er best for deg selv. Av og til trenger man bare en liten påminnelse/veiledning. 

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt hun du er interessert i og si at du drakk en øl for mye og ble bare revet med xD 

Anonymkode: 4412f...fae

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for å skrive at du hadde mistet interessen for han om du var den første jenta så kunne du eventuelt heller skrevet hva han kan gjøre for å fange interessen hennes igjen? 

Det er altfor mange som skal belære og rakke ned i stedet for å komme med noe nyttig... Men det er jo KG i et jævla nøtteskall. 
Og en annen ting, han har vært utsatt for utroskap og da har man faktisk lavere terskel for å rote med jenter som er ''lettere'' tilgjengelig. 

Jeg ble selv utsatt for utroskap og følte meg stygg og jævlig etterpå. Fikk jeg komplimenter eller at noen likte meg, så fikk det meg til å føle meg bedre igjen. 
Men greit at vite at DU hadde mistet interessen da. 

Håper det går bra med deg mann. Er sykt kjipt at du ble utsatt for det du ble utsatt for og fordi om du har sex med flere gjør det deg ikke til en fuckboy, men heller en som ønsker å komme seg opp på hesten samt føle seg bra igjen. Snakker av erfaring. 🙂

Anonymkode: 31457...32a

Setter pris på forståelsen kompis! Jeg har faktisk ikke tenkt over at man muligens har lavere terskel for å rote med jenter som er ''lettere'' tilgjengelig etter å ha blitt utsatt for utroskap. Det gir mening, og håper det kan endre seg nå når jeg har blitt mer oppmerksom på det. Man vil jo helst finne seg noen som man faktisk er interessert i. 

Kjipt og høre at du har gått gjennom samme erfaring. Jeg håper du har komt deg videre og er på toppen i livet ditt! 

Gjest Ingaborga
Skrevet (endret)

Dersom jeg var jenta fra festen ville jeg avskrevet deg det øyeblikk du klina med noen andre på festen, spesielt når vi hadde hatt god tone (flørtet) tidligere på kvelden. For min del hadde det ikke vært noe du kunne gjort for å fikse det, så du bør være forberedt på at hun kan føle det samme. Dere har ikke sterk nok relasjon til at det er aktuelt å begynne med kompromisser (fra henne) allerede (etter første møte!!).

Framover bør du heller analysere hvorfor du gjør som du gjør, og jobbe med deg selv. Dersom du har et sterkt bekreftelsesbehov bør du finne ut hvorfor, og jobbe med dette. F.eks. hvis du er litt for tjukk kan du jobbe med å føle deg bedre når det kommer til kroppen din, enten mentalt eller via trening/bedre kosthold slik at du får en kropp du trives med. Behandle problemet ved roten istedenfor å bli kvitt de overfladiske symptomene. 

For å møte framtidig kjæreste er mitt beste råd å bli med i hobbygrupper du er interessert i, for eksempel hvis du liker surfing kan du bli med i en surfeklubb, eller hvis du liker klatring kan du bli med i en klatreklubb. Dra på møter/aktiviteter innstilt på å få nye venner, og hvis du møter ei som er interessant (og interessert) kan dere bygge en relasjon med basis i en felles hobby, og så utvikle det derifra.

Edit: Du er mer interessant som partner dersom du er komfortabel og trygg på deg selv. Det er en stor fordel for din del dersom du er lykkelig også uten partner, slik at du ikke leter etter noen som må fylle et tomrom, og bære den byrden det er å være ansvarlig for sin partners lykke!

Endret av Ingaborga
Skrevet
23 minutter siden, HJELP321 skrev:

Jeg tror jeg skjønner. For at det man gjør skal være bra for helheten så må man først ta vare på seg selv. Det er når du selv er frisk og rask, glad og fornøyd, det er da du kan yte best for andre. (og mest sannsynlig da du VIL være der for andre) også må man huske at alle har fri vilje, og at man ikke dømmer. Tror det ligger i noe i det du sier "Hvis du dømmer anedre, så dømmer du deg selv også" 

"Si det du vil" er faktisk ikke så dumt forslag, haha. Om du hadde skrevet en melding for meg, så hadde det komt fra deg og ikke meg. Blir mer genuint sånn, og ofte så vet man faktisk hva som er best for deg selv. Av og til trenger man bare en liten påminnelse/veiledning. 

Ja. 🙂

Ikke mange som ville hatt hjelp fra en sykepleier som ikke tok vare på seg selv f.eks.

Så elsk deg selv først, like mye som alle andre, og gi av overskuddet ditt til andre. ❤

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ingaborga skrev:

Dersom jeg var jenta fra festen ville jeg avskrevet deg det øyeblikk du klina med noen andre på festen, spesielt når vi hadde hatt god tone (flørtet) tidligere på kvelden. For min del hadde det ikke vært noe du kunne gjort for å fikse det, så du bør være forberedt på at hun kan føle det samme. Dere har ikke sterk nok relasjon til at det er aktuelt å begynne med kompromisser (fra henne) allerede (etter første møte!!).

Framover bør du heller analysere hvorfor du gjør som du gjør, og jobbe med deg selv. Dersom du har et sterkt bekreftelsesbehov bør du finne ut hvorfor, og jobbe med dette. F.eks. hvis du er litt for tjukk kan du jobbe med å føle deg bedre når det kommer til kroppen din, enten mentalt eller via trening/bedre kosthold slik at du får en kropp du trives med. Behandle problemet ved roten istedenfor å bli kvitt de overfladiske symptomene. 

For å møte framtidig kjæreste er mitt beste råd å bli med i hobbygrupper du er interessert i, for eksempel hvis du liker surfing kan du bli med i en surfeklubb, eller hvis du liker klatring kan du bli med i en klatreklubb. Dra på møter/aktiviteter innstilt på å få nye venner, og hvis du møter ei som er interessant (og interessert) kan dere bygge en relasjon med basis i en felles hobby, og så utvikle det derifra.

Det gir mening. Setter pris på at du setter ord på det fra ditt perspektiv. 

Når du sier det, så vil jeg påstå at jeg har et bekreftelsesbehov...Jeg vet ikke hva som er problemet, så det er noe jeg prøver å finne ut av. Det blir bare litt vanskelig å behandle problemet ved roten i dette tilfellet.

Takk for alle råd! 

Skrevet
På 22.6.2020 den 0.54, HJELP321 skrev:

Du kan lete hvor du vil, med den oppførselen der er det jo ikke tilgangen til damer som kan bli noe seriøst som er problemet ditt, men impulskontrollen din som mangler helt. Ingen damer finner seg i det du beskriver i innlegget ditt. Dette er det første du må ta inn over deg. Drikk litt mindre og ikke vær en billig fuckboy, det lar seg aldri kombinere med noe seriøst. Det bekreftelse behovet ditt må du gjøre noe med før du leter etter et seriøst forhold. Har selv aldri forstått denne mekanismen, trenger nesten aldri dette selv. Drit i hva andre mener om deg! Det er første steg i en fremtid uten dette behovet!

Vær helt alene en stund, mestre livet uten en masse damer, dyrke heller en interesse du har. Så dater du damer der du har som mål at den du ligger med skal bli din neste partner. Når det skjer må du bare bruke det som kalles viljestyrke og karakter for å unngå at du blåser dette med å hore rundt. Bygge den karakteren krever impulskontroll. En enkel metode! Når du har en dame du liker og vil ha et fast forhold med! Om du havner i situasjoner der du blir fristet med en annen, bare stikk! Hiv deg i taxi hjem, gå hjem bare stikk vekk fra situasjonen. Alle har dette i seg i en eller annen grad, da gjelder prinsippet aldri lek med ilden. Kom deg vekk fra den situasjonen raskt som kan blåse et forhold du er i, og aldri sett deg i den situasjonen. Verre er det faktisk ikke, men det krever litt karakter, etikk og moral som du og alle andre kan bygge.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt hun du er interessert i og si at du drakk en øl for mye og ble bare revet med xD 

Anonymkode: 4412f...fae

Nei aldri skyld på alkoholen. Det er så karakterdrepende at det er som å skyte seg selv i foten for andre gang. Mye bedre og bare beklage det som skjedde, håpe at hun aksepterer dette. Så må han vise i handling at han har endret seg, og ikke blir helt idiot etter å ha drukket og blåser alt sammen. Ord betyr ikke en dritt, handling betyr alt. De fleste som blir skuffet på denne måten over en potensiell kjæreste som tabber seg ut så tidlig i en relasjon går videre uansett. Det får bare være som det er, mye bedre å lære av sine feil og ikke gjenta de. Det virker det som TS har i seg, bare vært ute av kontroll en stund :) Da gjelder en ting, vinne tilbake den kontrollen, og ikke la noen øl styre livet sitt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En fuckboy ligger med forskjellige damer uke etter uke. 

En som har klinet på fest foran ei jente han har snakket litt med, er ikke fuckboy.

Anonymkode: d563b...788

Skrevet

Og gi betingelseløs kjærlighet forresten, til deg selv og andre. Så vil du føle deg mye bedre selv også. ❤

FB_IMG_1592899762865.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...