Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føkk as, jeg har dretet meg ut veldig. Går VG1, og jeg føkka liksom helt opp, vere en i fjord.

Jeg ligger vel på rundt 0.7 i snitt. ettersom jeg får IV = 0 i Gym, norsk, nynorsk, norsk muntlig, og naturfag. Har ikke giddet å gjøre en shit under korona. I  matte, geografi, spansk får jeg 1. Fikk heldigvis en 2 i samfunnsfag, noe jeg er jævlig stolt av. Shit ass jeg er ute å kjører. Hva skal jeg gjøre nå. Mamma kommer til å knerke meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk jobber

Skrevet (endret)

men shit as bro, hvordan skal jeg få meg jobb med et snitt under 1, føkk dette her ass!!!!!!!! Ikke min feil, at jeg ikke er en bitch som øver dagen lang da. Det er så nolife å jobbe så hardt, men shit jeg må i det minste få 2

Endret av 2002_Kristian
Skrevet

FØKK ASS JEG TRENGER HJELP, SVARE DA PLEASE. HVA I ALLAHS NAVN SKAL JEG GJØRE. SHIT

Skrevet

BROOOOOOOOO, KOM IGJEN DA. HIT MEG UP MED NOEN SVAR

Skrevet

BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Skrevet

Du er 18? Søk jobb i butikk. 

Skrevet

shit da, ingen vil ansette meg, hold kjeften god helg, ikke alle kan naile godt på skolen

Skrevet

Kjære Kristian, det beste du kan gjøre er å fiste deg selv.  

• Liker 8
Skrevet

dere er så frekke ass

Skrevet

Snakk med lærer og helsesykepleier, så kanskje de kan sette deg i kontakt med PPT for eksempel. Kanskje du kan gå 1 året om igjen? 

• Liker 3
Skrevet

takk bro, må gjøre det😫

Skrevet

Med de karakterene kan du nok velge jobber fra øverste hylle. Søk i vei! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, 2002_Kristian skrev:

Fikk heldigvis en 2 i samfunnsfag, noe jeg er jævlig stolt av. 

Ja. Det syns jeg du skal være. Nå er du kvalifisert for jobben til Frank Aarebrot, som står ledig etter at han døde 

AnonymBruker
Skrevet

Bro. Du må få sletta det året ass. Søk deg inn på sånn 11. skoleår som kan tas mellom Ungdomsskolen og VGS. Walla, det er mye lettere ass. 

*prøvde å skrive på dialekten din så det blir enklere å forstå

Anonymkode: f4648...4cd

• Liker 20
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du kan umulig ha tatt skolen seriøst med så dårlig karakterer. 

AnonymBruker
Skrevet

Udiagnostisert utviklingshemming?

Anonymkode: 51042...601

• Liker 7
Skrevet

Bro... Gode karakterer krever innsats. Det er kanskje kjedelig eller sugent akkurat nå, men det må til hvis du vil ha en jobb i framtiden... Jobb innebærer å ha penger til babes og å spante pils på homiesene dine. Det skal ganske mye til for å få ikke vurdert i et fag. Heldigvis er du på 1. Året og har 2 år på å gjøre det bedre. 

Jeg ville sterkt vurdert yrkesfag om jeg var deg.... Bro. 

Og der innså jeg at jeg er alt for gammel til å i det hele tatt gjøre et forsøk på å bruke ungdommens språk 😅

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...