AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Sjekket opp i at hvis en mann ser deg på leppene mens du prater, har han lyst på deg. Er det sant? Er de ikke selv klar over at de gjør det? Det å se deg lenge i øynene mens du snakker? Noen kroppsspråk eksperter her? Anonymkode: dd976...bd3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Det med munnen kan være hva som helst. F.eks. at du har et uryddig tannsett. Eller at du uttaler ting rart, og det hjelper på å forstå hva du sier Har du operert leppene dine og laget permanent duckface. Er jo det noe merkelig man selvfølgelig ikke greier å la være å ikke stirre på. Eller du har noe mellom tennene av samme grunn. Øynene ser man gjerne på hvis man vil ta deg seriøst når du snakker, og det ikke er noe uvanlig eller merkelig med munnen som nevnt over. Anonymkode: 461be...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det med munnen kan være hva som helst. F.eks. at du har et uryddig tannsett. Eller at du uttaler ting rart, og det hjelper på å forstå hva du sier Har du operert leppene dine og laget permanent duckface. Er jo det noe merkelig man selvfølgelig ikke greier å la være å ikke stirre på. Eller du har noe mellom tennene av samme grunn. Øynene ser man gjerne på hvis man vil ta deg seriøst når du snakker, og det ikke er noe uvanlig eller merkelig med munnen som nevnt over. Anonymkode: 461be...4c0 Jeg har faktisk tatt noen i å kun kikke på leppene mine når jeg prater. Men noen gjør jo bare det. Som ei som stadig kikket på brynene mine når jeg pratet. Men det gjør hun med alle. Anonymkode: dd976...bd3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Å se på munnen til folk du snakker med er svært opphissende. De fleste vil se på den andres lepper og tenke på kyssing. Kopiere andres kroppsspråk Dersom noen etterligner bevegelsene dine er han eller hun svært ofte interessert i deg. Årsaken til dette er at vi liker folk som ligner på oss selv. Når noen gjør de samme bevegelsene som vi gjør er dette ofte et signal på av de er i samme humør som de vi er. Dersom du ønsker å forsøke å lære deg dette, er det to ting du bør huske på. Du bør bare etterligne positivt kroppsspråk, og du bør unngå å gjøre alt som den andre gjør, da ser du nemlig lett ut som en kreativ sjimpanse. Generelt bør du vente 50 sekunder før du følger den andres bevegelser. Anonymkode: dd976...bd3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Når jeg begynner å se på leppene til de jeg er på date med så er det fordi jeg ønsker å nyte de deilige leppene. Anonymkode: 20711...92a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg begynner å se på leppene til de jeg er på date med så er det fordi jeg ønsker å nyte de deilige leppene. Anonymkode: 20711...92a Enig. Merker de guttene som kikker meg på leppene ofte vil ha meg, ikke fordi jeg har noe mellom tenne. Anonymkode: dd976...bd3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 eneste grunnen til at jeg ser på munnen til folk er om de har et tannproblem.. eller at jeg har problemer med å høre de og prøver lese på leppene.. Anonymkode: f4a51...e8d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: eneste grunnen til at jeg ser på munnen til folk er om de har et tannproblem.. eller at jeg har problemer med å høre de og prøver lese på leppene.. Anonymkode: f4a51...e8d Jeg blir tent av se på en deilig mann sine lepper. Anonymkode: dd976...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå