AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Har av en eller annen grunn alltid fått guttene til å skal la ting gå utover meg, på et humoristisk vis. Det viser jo at jeg ikke er kjedelig, det er jo forsåvidt positivt det. Nå snakker jeg om kollegaer, eller lignende. Spøke om vitser, lage rebus kun til meg, vekke min oppmerksomhet på et vis. Hvorfor akkurat meg? Er helt ok utadvendt, skriker ikke etter oppmerksomhet. Er ei søt jente, antar jeg fra andres øyne. Rart at alltid jeg skal bli "narret med", om dere forstår. Anonymkode: 13fdf...0ed
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 8 timer siden, MarieLo skrev: Prøver de å flørte kanskje? Mulig det er det. Får en mistanke om at det er fordi jeg alltid ler av "vitsene" og ikke er utad nærtagende. Selvom jeg innerst inne blir litg nærtagende fordi jeg alltid skal bli tullet/testet ut av gutter. Men for all del, helt sikkert bedre det enn å bli utstøtt og oversett. Bare man ikke blir stemplet for dum, det er ikke noe særlig å ha som personlighet. 😉 Anonymkode: 13fdf...0ed
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 De respekterer deg ikke helt. Anonymkode: f7cdb...e59
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De respekterer deg ikke helt. Anonymkode: f7cdb...e59 Nå kan jeg si at det ikke alltid er de peneste guttene som gjør dette. Jeg føler jeg blir mer respektert av litt eldre menn. Sikkert bare litt usikkerhet i bildet her, jeg aner ikke. Men en kollega skal liksom alltid "henge" ut meg på en morsom måte. Anonymkode: 13fdf...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Jobber du i mannsdominert yrke? om du gjør det så er det fordi menn har annen humor enn kvinner og tror derfor at visse kommentarer eller vitser bare er artige, når de ikke alltid er det. Bare ikke tenk over hva de sier, det gjør tydeligvis ikke de om de drar vitser som kan være så nærtagende for deg. Anonymkode: 029fd...2c3
Banankaka04 Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Hva er oppskriften? Jeg får aldri mannfolk til å le!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber du i mannsdominert yrke? om du gjør det så er det fordi menn har annen humor enn kvinner og tror derfor at visse kommentarer eller vitser bare er artige, når de ikke alltid er det. Bare ikke tenk over hva de sier, det gjør tydeligvis ikke de om de drar vitser som kan være så nærtagende for deg. Anonymkode: 029fd...2c3 Nei, jobben er jevnt fordelt med kjønn. Men mye menn, ja. Det rare er jo at jeg helt siden ungskolen har blitt plukket ut for å tulles med. Så da ligger det kanskje i personligheten min. Jeg er ei oppegående kvinne på 31 som kanskje har latteren som sitter løst, og er kanskje litt småflørten av meg (uten at det betyr noe), men ung-guttene tar det som en flørt. For eks i jobb chaten vår, så tester han meg ut foran andre med en rebus - som gjerne henger sammen med en jobbfest fra tidligere. Anonymkode: 13fdf...0ed
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jobben er jevnt fordelt med kjønn. Men mye menn, ja. Det rare er jo at jeg helt siden ungskolen har blitt plukket ut for å tulles med. Så da ligger det kanskje i personligheten min. Jeg er ei oppegående kvinne på 31 som kanskje har latteren som sitter løst, og er kanskje litt småflørten av meg (uten at det betyr noe), men ung-guttene tar det som en flørt. For eks i jobb chaten vår, så tester han meg ut foran andre med en rebus - som gjerne henger sammen med en jobbfest fra tidligere. Anonymkode: 13fdf...0ed Ja, de respekterer deg ikke og driter deg ut. Overse alle de idiotiske testene og settes foten. DU gjør ikke noe galt. Anonymkode: f7cdb...e59 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de respekterer deg ikke og driter deg ut. Overse alle de idiotiske testene og settes foten. DU gjør ikke noe galt. Anonymkode: f7cdb...e59 Jeg syntes kanskje den rebus testen foran alle burde vært sløyfet. Akkurat som at alle skal se en intern humor mellom oss, eller rett og slett for å vise seg litt. Nå er kanskje jeg litt nærtagende når det gjelder slikt. Men jeg opplever faktisk kun helt unge og litt mindre pene menn gjøre slikt. ☺ Anonymkode: 13fdf...0ed
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 13 minutter siden, Banankaka04 skrev: Hva er oppskriften? Jeg får aldri mannfolk til å le! He he, ingen oppskrift her! Være seg selv først og fremst. Jeg ler som sagt veldig lett, også av meg selv. Ironi er nok viktig. Det å være litt rar og gøy kommer nok også alltid godt med. Sure folk liker ingen, så eneste jeg kan si er å være blid og positiv. Nå er jeg ifølge min kjæreste søt og liten. Hjelper kanskje litt det óg!😉 Anonymkode: 13fdf...0ed
Gjest snødråpe Skrevet 22. juni 2020 #12 Skrevet 22. juni 2020 (endret) Det er på grunn av måten du reagerer. Kanskje de gjør narr av måten du reagerer på, kanskje føler de seg morsomme fordi du reagerer som om det er kjempemorsomt. Men uansett handler det om hvordan du reagerer. Gi dem mindre oppmerksomhet og dette går over Se hva andre sier og hvordan de reagerer når de blir gjort narr av. Tenk så over hvordan du reagerer 1 minutt siden, AnonymBruker said: He he, ingen oppskrift her! Være seg selv først og fremst. Jeg ler som sagt veldig lett, også av meg selv. Ironi er nok viktig. Det å være litt rar og gøy kommer nok også alltid godt med. Sure folk liker ingen, så eneste jeg kan si er å være blid og positiv. Nå er jeg ifølge min kjæreste søt og liten. Hjelper kanskje litt det óg!😉 Anonymkode: 13fdf...0ed Dette er jo noe dørmatteholdning der du lett kan bli overkjørt, ja. De som alltid snakker folk etter munnen fordi de ikke tåler at de er sure vil møte på problemer Endret 22. juni 2020 av snødråpe
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #13 Skrevet 22. juni 2020 Ja, gi dem ingen oppmerksomhet. Så slutter de med tullet sitt. Anonymkode: f7cdb...e59 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #14 Skrevet 22. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes kanskje den rebus testen foran alle burde vært sløyfet. Akkurat som at alle skal se en intern humor mellom oss, eller rett og slett for å vise seg litt. Nå er kanskje jeg litt nærtagende når det gjelder slikt. Men jeg opplever faktisk kun helt unge og litt mindre pene menn gjøre slikt. ☺ Anonymkode: 13fdf...0ed Du er ikke nærtagende. Problemet er at de har funnet ut at deg vil de kødde med. Anonymkode: f7cdb...e59
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #15 Skrevet 22. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke nærtagende. Problemet er at de har funnet ut at deg vil de kødde med. Anonymkode: f7cdb...e59 Men hvorfor? Har også opp igjennom latt merke til at de som gjør det, ofte har hatt en liten interesse. Men de må jo tørre å finne den riktige. Så det er jo noe med personligheten. Jeg bare hater sånne typiske iq tester foran alle andre. Jeg er overhodet ikke dum eller tilbake. Er bare meg selv med mye latter og ikke redd for å gi komnentarer som tydelig folk ler av. 🤷♀️ Anonymkode: 13fdf...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå