Gå til innhold

Gaver til barnebarn. Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på besøk hos besteforeldrene, det samme var broren min med sine to barn. Plutselig roper bestemor at hun har kjøpt gaver til barna. Mitt barn på to år og broren min sine barn løper bort, men det viser seg at hun ikke har noen gave til mitt barn. Kun til de to andre. 

Jeg tar dette opp med moren min etterpå og hun mener da at ungen min har fått mer tidligere. Det kan sikkert stemme det, men jeg synes det er unødvendig å gi gaver til to av tre barn når alle er samlet.

Kjenner jeg blir så oppgitt. Det er ikke første gang det skjer heller. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 18756...8c6

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du reagerer! Hvis hun teller på kroner og ører, så burde hun gitt de gavene mens ditt barn ikke var der. Fikk helt vondt av barnet ditt 😞

Anonymkode: 01c99...6a1

• Liker 11
Skrevet

Nei. Du overreagerer ikke! Jeg hadde sagt tydelig ifra selv. Det handler jo ikke om at du vil ha ting til barnet ditt, men hvordan barnet føler det når h*n ikke får noe, mens de to andre får. Håper hun tenker seg bedre om neste gang! :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. Jeg hadde blitt forbanna! Slik gjør man bare ikke😡 Stakkars barn, ble sikkert lei seg😞

Anonymkode: 81ebb...dad

• Liker 3
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke.  Sånt gjør man ikke!  Stakkars barn som sto der uten gave, men de andre fikk.  Det hjelper ikke at hun har fått gave fra dem tidligere, som de andre ikke fikk.  For et barn er det der og da som oppleves.  

Gi klar beskjed til foreldrene dine og beskytt barnet ditt for slik forskjellsbehandling.  

• Liker 1
Skrevet

Håpløst😳

• Liker 1
Skrevet

Snakk med bestemor. Regner med at hun ikke med vilje ønsker å såre barnebarna. Kanskje bare litt korttenkt? 

AnonymBruker
Skrevet

Alder på de to andre?

Anonymkode: 1c507...9e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stan skrev:

Snakk med bestemor. Regner med at hun ikke med vilje ønsker å såre barnebarna. Kanskje bare litt korttenkt? 

Har du i det hele tatt lest teksten? TS har jo snakket med moren om dette!

Anonymkode: 4681d...e0d

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke du overreagerer. Flott at du ga beskjed!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt lest teksten? TS har jo snakket med moren om dette!

Anonymkode: 4681d...e0d

Joda. Men det virket tydeligvis ikke. Da må hun nok ta praten igjen. Eller hva er ditt forslag? 

AnonymBruker
Skrevet

Fy så teit Bestemor. Si til henne at enten får alle, ellers får ingen. Har hun noe til bare to, så får hun gi det når bare de er tilstede.

Anonymkode: 00076...e4c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...