Angelheart Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Det har vært så mye snakk om alt som kan gå galt, hva man bør gjøre, ikke bør gjøre osv., så jeg tenkte jeg kunne skrive litt om hvordan mitt bryllup gikk. Barn i bryllupet: Vi hadde invitert 6 barn til bryllupet. Vår sønn på 18 mnd, to nieser på 6 år, to nevøer på 10 og 12 samt datteren min på 13. Dette gikk helt fint. Ungene oppførte seg helt eksemplarisk, det var ikke noe mas, ikke noe avbrytelser av taler og ingen sure miner. Tom. Junior på 18 mnd. satt til bords i over 2 timer uten å mukke!!! (Nå var det rett nok to traktorer som jobbet på et jorde rett utenfor vinduet, så han var opptatt md å beundre disse.... ) Kaffegjester: Vi hadde invitert ca 20 kaffegjester. Dette var stort sett kollegaer fra jobb, samt medlemmer i korpset jeg spiller i. Alle disse dukket opp i kirken, pent pyntet og klare til fest. Da vi dro avgårde for å sise middag, samlet "kaffegjestene" seg til felles grillfest før de kom opp til oss ved 21:30-tiden. Alle ga uttrykk for at de var glade for å bli bedt og at de koste seg på festen. Bonger, ikke fri bar: Dette var kjempepositivt. Flere av gjestene ble faktisk positivt overrasket over at de fikk bonger. De hadde regnet med å betale alt selv. Hotellbetjeningen gav oss også tilbakemelding om at gjestene hadde gitt positiv uttrykk for dette, så da tror jg nok dette stemmer. Fikk faktisk bongene tilbake fra noen av gjestene også, da de "ikke ville det skulle bli så dyrt for oss!" Avslutning av festen: Vi forlot festen kl 1:30, men det var det visst omtrent ingen av gjestene som fikk med seg. Noen av kaffegjestene hadde bestillt drosje til kl 3:00, fordi de trodde serveringen sluttet da......men flere av gjestene hadde visst holdt det gående til kl 5:30 Dagen derpå: De fleste av gjestene bodde på hotellet der festen ble holdt og vi ønsket at så mange som mulig ville være med å dele brunsj med oss på søndagen. Dette var kjempevellykket og ble med på å gi helgen en super avslutning. Samtidig fikk vi da hjelp til å pakke ned alle gavene og få dette hjem. Ved å møtes på denne måten slapp vi å få huset fullt av folk som ville takke for seg utover dagen. Det var da godt å komme hjem senere og bare være alene. Alt i alt: EN PERFEKT DAG
Gjest tomias ii Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Gøy å få tilbakemeldinger på noe av det praktiske! Og godt å få litt positive tilbakemeldinger ang barn i bryllup (de skal vi ha mange av). Og vi og satser på en felles brunch dagen derpå, har hørt så mange som har positive erfaringer med det!
Ciliemor Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Så bra at dere fikk en perfekt dag! Lurte bare på om grillingen var planlagt eller om det var gjestene som ordnet d selv? Prøver bare å finne på noe lurt siden mange av kaffegjestene våre kommer til å være tilreisende...
Angelheart Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2005 Grillingen var noe de fant på selv. Nå skal sies at jeg kommer fra en ganske liten plass (type "alle kjenner alle") og alle kaffegjestene bor her. Lokalet vi hadde festen på ligger ca 2 mil fra sentrum. Jeg syns det var kjempekoselig at kaffegjestene fant på dette selv. De hadde skålet for oss og hatt sin egne bryllupsfeiring. :-)
Boogie Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Så fint at du skriver dette. Det gir oss som planlegger en liten pekepinn for hvordan ting fra å være i teoriens tegn, blir i virkeligheten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå