Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med hår extentions?

fordeler/ulemper? 

pga sykdom har håret mitt blitt veldig tynt så lurer litt på om dette kan være en god midlertidig løsning? 

Anonymkode: 9f77d...597

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd det meste av hair extension.

Det er skikkelig fint om du finner en type som passer ditt hår. Har du veldig tynt hår er det fare for at du ser festene. Det sliter også veldig på håret, så om grunnen er at du har veldig tynt hår så tror jeg nesten jeg ville revurdert. 

Hva med clip in extension? Med litt trening tar det bare noen få minutter å sette i og det sliter minimalt på håret :)

Eventuelt en slik løsning: https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/skjønnhet/hårpleie-styling/rapunzel-of-sweden-537/hairband-537144-0423/

Jeg har ikke testet den i linken, men fra en annen leverandør og jeg er veldig fornøyd :)

Endret av Sirah
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt de fleste typer extencions, tape likte jeg minst (festene viste for lett), mens punkter floker seg raskere.. Kort oppsummert er fordelen tykkere hår, ulempen er mye mer arbeid (bør ikke fønes, må sove med fletter, kuring kuring og atter kuring for å holde det friskt og flokefritt) Så sliter det mye mer enn man tror på eget hår, kjenner de som fikk flekker uten hår og da sluttet jeg helt. 

I dag har jeg clip ins i samme farge som eget jeg bruker når jeg føler for å ha tykkere hår. Tar 10 min fra start til slutt å få i nå etter noe øvelse, sitter bom fast og sliter neppe så mye på håret heller 😊 

Anbefaler at du får frisør til å klippe extensionene til å passe ditt eget hår for mest mulig resultat. 

Anonymkode: a74f3...037

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.6.2020 den 22.43):

Hatt de fleste typer extencions, tape likte jeg minst (festene viste for lett), mens punkter floker seg raskere.. Kort oppsummert er fordelen tykkere hår, ulempen er mye mer arbeid (bør ikke fønes, må sove med fletter, kuring kuring og atter kuring for å holde det friskt og flokefritt) Så sliter det mye mer enn man tror på eget hår, kjenner de som fikk flekker uten hår og da sluttet jeg helt. 

I dag har jeg clip ins i samme farge som eget jeg bruker når jeg føler for å ha tykkere hår. Tar 10 min fra start til slutt å få i nå etter noe øvelse, sitter bom fast og sliter neppe så mye på håret heller 😊 

Anbefaler at du får frisør til å klippe extensionene til å passe ditt eget hår for mest mulig resultat. 

Anonymkode: a74f3...037

Er keratin extensions eller mikroring extensions virkelig bedre enn tape extensions eller gjør det håret mer slitt og bli mer håravfall?

Endret av FurryKvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...