Gå til innhold

Naboen røyker fisk på verandaen — stinker i hele huset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal ta dette opp jeg for jeg er grunnen helt forfjamset. 
har akkurat flyttet inn i nytt rekkehus og kjenner ikke naboene. Oppdager så at de polske naboene våre er veldig glad i å fiske. Greit nok det. Men nå har de holdt på i flere dager med kulegriller ute på verandaen. Skjønte ikke hva all osen var, og kikket over for jeg trodde nesten det var brann; fordi det luktet ikke grilling. Visste seg at de hadde fyrt opp i grillen med ved av noe slag og det brant skikkelig. Så oser det bRe og nå lukter det bare mer og mer røyk og fisk i hele huset. Jeg blir bekymret for hva det vil si å ha en ulmende brann gående natta lang på en treveranda det er det ene. Har nemmelig opplevd brann før og er over gjennomsnittet hysterisk redd for branner. Også er det den jækla lukta! Nå lukter det røykalaks av hele huset. Skikkelig røyk.jeg føler at jeg sitter rett ved siden av et bål og jeg er inne i min egen stue.

er dette overhode lov?

er det vanlig? Han kunne satt disse kullgrillene nederst i Hagen, men nei de står faktisk midt på verandaen.....

er det vanlig å drive på sånn?

Anonymkode: e8c3f...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med styret og klag. Vær saklig og legg frem problemet.

Anonymkode: 1c1df...4e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De skal nok ikke varmrøyke fisken hele natta.

Anonymkode: cd9dd...954

AnonymBruker
Skrevet

Gudene vet hva de skal. Men den klesvasken min kan jeg iallefall bare vaske på nytt.....

Anonymkode: e8c3f...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med dem. Si som sant er at du sjeneres av røyken, og at du ville sette pris på om grillen ble satt et stykke bort fra deg.

Anonymkode: cd9dd...954

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...