Gå til innhold

Nabo: sex med vinduet åpent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går gikk jeg tidlig ut for å male. Har en vegg mot naboen som sola skinner på fra ca 12:30, så jeg tenkte jeg ville bli ferdig før den tid. Oppe i stigen var jeg på høyde med naboens soveromsvindu, som var åpent. Etter en liten stund kan jeg tydelig høre at de setter igang å pule. Vurderte en stund om jeg skulle ta meg en pause og gå inn og ta kaffe, men det var jo litt hyggelig å høre på også 🙂 Da de var ferdig hører jeg vinduet bak meg blir lukket og det kommer det et langt "åååå herreguuuuuud". Hehe 🙂

Andre som hører på naboen i sommervarmen?

Anonymkode: 9470e...5a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Nei, men de har nok hørt meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hørt de i år, hørt de tidligere sommere.

Anonymkode: f23c7...d01

Skrevet

Ikke hørt noen naboer. 

Men forstår at naboene dine reagerte. Når man har vinduet åpent så vet man gjerne at andre kan høre, men å stå i stige rett utenfor vinduet deres? Det var litt lavmål synes jeg. Selv om du malte egen vegg og i teorien ikke har gjort noe galt, fremstår det som å spionere på dem. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame ts? Jeg blir flau av å høre stønnelyder jeg🤭 Lager aldri høye lyder selv når vinduet er åpent, men det er jo mange som blir opphisset av at andre hører på det. 

Anonymkode: a04c9...870

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hasselnøtter skrev:

Ikke hørt noen naboer. 

Men forstår at naboene dine reagerte. Når man har vinduet åpent så vet man gjerne at andre kan høre, men å stå i stige rett utenfor vinduet deres? Det var litt lavmål synes jeg. Selv om du malte egen vegg og i teorien ikke har gjort noe galt, fremstår det som å spionere på dem. 

Altså, TS gikk jo ikke opp i stigen for å spionere? Det hadde jo vært noe helt annet, men her begynte jo naboene å ha sex etter at TS var gått opp i stigen. Om vi har sex midt på dagen, sørger vi jo for at vinduene er lukket før vi setter i gang, så den synes jeg ærlig talt at naboene må ta på sin egen kappe. 

Anonymkode: bd28b...290

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, TS gikk jo ikke opp i stigen for å spionere? Det hadde jo vært noe helt annet, men her begynte jo naboene å ha sex etter at TS var gått opp i stigen. Om vi har sex midt på dagen, sørger vi jo for at vinduene er lukket før vi setter i gang, så den synes jeg ærlig talt at naboene må ta på sin egen kappe. 

Nei hun gikk ikke opp i stigen for å spionere, jeg skriver jo at hun i teorien ikke har gjort noe galt. Jeg mener likevel at det hadde vært best om hun gikk og tok en kopp kaffe og en liten pause. 

At du mener noe annet er ok. :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er greia med stønnelyder? Kan kun snakke for mitt kjønn, jeg er dame, og selvom jeg får orgasme så trenger jeg da ikke å lage stønnelyder. Når vi er alene lager vi nok høyere lyder. Tenk hvis ungene mine hører det? Stakars. Ekkelt å høre foreldrene har sex. Det er min mening;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjent i nabolaget som « hun som bråker så mye under sex». 

Anonymkode: 620a7...6f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hasselnøtter skrev:

Nei hun gikk ikke opp i stigen for å spionere, jeg skriver jo at hun i teorien ikke har gjort noe galt. Jeg mener likevel at det hadde vært best om hun gikk og tok en kopp kaffe og en liten pause. 

At du mener noe annet er ok. :)

Så TS skulle ikke få gjøre ferdig arbeidet hen holdt på med (og risikere å ikke bli ferdig den dagen pga. sol) fordi naboene ikke har vett til å lukke vinduet/dempe seg litt? Niks, nope.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjent i nabolaget som « hun som bråker så mye under sex». 

Liker du det?

Kunne du tenkt deg en ekstra besøkende? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis aldri hørt naboene ha sex. Her har vi soveromsvinduene åpne døgnet rundt nå, men akkurat når vi har sex lukker vi dem midlertidig. Vil tro det er normal praksis, men det er mulig naboene glemte det bort.

Anonymkode: 57103...536

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AllahBallah skrev:

Liker du det?

Kunne du tenkt deg en ekstra besøkende? 😁

Nei, liker det ikke. Takk, men jeg er opptatt 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Vel i kåtskapens hete glemmer man nok både naboer og vinduer. Kalles å bli revet med,la seg bli revet med. Spontant og deilig. Skal man huske det ene og det andre først er jo spontaniteten borte. Nei lev litt da folkens. TS gjorde ikke no galt 😉

Anonymkode: 46420...570

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel i kåtskapens hete glemmer man nok både naboer og vinduer. Kalles å bli revet med,la seg bli revet med. Spontant og deilig. Skal man huske det ene og det andre først er jo spontaniteten borte. Nei lev litt da folkens. TS gjorde ikke no galt 😉

Enig at ts ikke gjorde noe galt. Men uansett hvor kåt jeg er så glemmer jeg aldri stønnelydene. Det å hyle ut er jo overdrivelse, spes fra dama sin side . Hvorfor klarer jeg å holde meg da?;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig at ts ikke gjorde noe galt. Men uansett hvor kåt jeg er så glemmer jeg aldri stønnelydene. Det å hyle ut er jo overdrivelse, spes fra dama sin side . Hvorfor klarer jeg å holde meg da?;)

Vi er alle forskjellige.. jeg er dame selv og kan til tider være rimelig høylydt men det kommer bare av seg selv rett og slett.. blitt hysjet litt på om ting skal skje litt i smug og da flirer vi litt av det😂🙈

AnonymBruker
Skrevet

sex er på linje med mat, søvn og dobesøk livsnødvendig fysiologiske behov i følge behovspyramiden og burde ikke være hverken noe å være flau for, syns er ekkelt eller på annen måte være stigmatiserende.

Anonymkode: bc51b...2c3

Gjest Alterego666
Skrevet
38 minutter siden, Hasselnøtter skrev:

Ikke hørt noen naboer. 

Seriøst? Man skal la være å vedlikeholde hjem siden noen i nabolaget KAN komme til å bli kåte?

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Har ikke hørt naboene nei, men en må jo ha vinduet åpent i denne varmen. Kan ikke risikere å besvime mens en holder på. Bedre at naboer hører litt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte at vinduet stod på gløtt da jeg hadde med en venn hjem lørdag formiddag. 

Det var glo heit på alle måter.

Beklager det.

Anonymkode: 13154...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...