Gå til innhold

Å glede seg til jobb hver dag er nok en løgn folk forteller seg selv hver dag for å holde ut

Å glede seg til jobb hver dag er nok en løgn folk forteller seg selv hver dag for å holde ut  

19 stemmer

1. 1. Å glede seg til jobb hver dag er nok en løgn folk forteller seg selv hver dag for å holde ut

• Enig
      7
    • Ikke enig
      7
    • Hverken enig eller uenig
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du enig?

Anonymkode: 1acbf...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig. Jeg er oppriktig glad i jobben min.

Skrevet

Ikke enig. Jobben min blir nok av mange sett på som ekstrem lavstatus, men jeg trives i jobben min og har verdens beste kolleger. 

Skrevet

Noen gjør det, andre ikke.

Jeg gleder meg hver dag fordi jeg liker jobben min. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig, jeg elsker å jobbe. Selvfølgelig er man sliten noen dager eller sånn ting, men stort sett så gleder jeg meg til jobb!

Anonymkode: cac7f...350

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er permittert, men jeg var oppriktig glad for å ha en jobb jeg trivdes i. Folka jeg jobbet med var en like gæren gjeng som meg. 

Anonymkode: 4ca39...050

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig. Jobben min er fantastisk. En helt utrolig fin gjeng, en bedrift der alle ideer tas på alvor, man får engasjere seg i prosjekter man synes er spennende og jeg lærer enormt mye hver eneste dag. Jeg klarer ikke holde meg til 100% stilling og jobber fort 120-140 fordi jeg ikke klarer legge det vekk. 

Fredag ettermiddag er jeg godsliten, men søndag kveld må jeg jobbe igjen, da har det dukket opp mye inspirasjon ila helgen. 

Elsker jobben min og det er ingenting usant med det. 

Anonymkode: 42a3d...46f

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper veldig med gode kolleger, og enda bedre om det er en eller flere du har et godt øye til.

Anonymkode: 303e5...7e7

Skrevet

Jeg trives og liker jobben min. 

Det er selvsagt ting og oppgaver jeg kunne tenke meg å være foruten. Men det er jo derfor det er en jobb og noen vil betale meg penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg ikke hver dag igjen men er glad i jobben min og trives godt. Vil heller jobb enn alternativen 

Anonymkode: cab35...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...