AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Er det flere som har det slik og har råd? Jeg har god selvtillit når jeg gjør ting med andre, men sliter med selvtilliten når jeg er alene og gjør ting. Eksempel er det svært vanskelig for meg å komme meg på treningssenter alene for jeg mister selvtilliten og blir klein mellom settene da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre mens jeg har pause 😅 Eller eksempel jeg kan fint gå på fjelltur med en veninne men kunne aldri gått på tur bare meg og hunden selv om dette er normalt, fordi jeg føler meg dårlig med meg selv når jeg gjør slikt alene. Vet ikke om dette gir mening? Anonymkode: 561df...c27
Cinnamondiva Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Jo, jeg kan forstå deg. Men prøv å øv på å ha god selvtillit når du er alene. Gjør kanskje noen hobby ting du liker og mens du er på trenings senteret så prøv å fokuser på den neste treningen du skal gjøre og ta en drikkepause.😇😇
Banankaka04 Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 (endret) Hei! Jeg skjønner hva du mener! Jeg har det sånn selv... Jeg kan ikke råde deg til så mye annet enn å fortsette å eksponere deg selv for ting du synes er vanskelig å gjøre aleine... Da blir det nok lettere etter hvert, skal du se! Husk at andre mennesker som regel har nok med seg selv og følger ikke med på deg! Lykke til! Endret 21. juni 2020 av Banankaka04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå