AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #21 Skrevet 22. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når dere er på farten, er på besøk eller har besøk? Anonymkode: f9b2f...bd6 På farten var vi aldri under sovetid, med unntak av de aller første ukene da de sov i bilstol. Besøk hadde vi bare i våkentiden, eventuelt kunne vi ha besøk lenger hvis mannen var hjemme og kunne underholde besøket mens jeg gikk i andre enden av huset til luren var over. Det samme på besøk hos andre. Vi kunne være der over luren, men da måtte jeg gå vekk i et stille rom med dempet belysning til luren var over. Anonymkode: 4d6e4...a7d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #22 Skrevet 22. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: men måtte dere så tause som østers i et mørkt rom og hoppe rundt?🤯🤯 Det er det som er slitsomt.. Vi kan ikke sette oss ned eller noe Anonymkode: f9b2f...bd6 Det måtte vi, til ungen var 5 mnd - da gikk det seg til av seg selv og alt ble mye lettere🤩 Anonymkode: c8163...516
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #23 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: På farten var vi aldri under sovetid, med unntak av de aller første ukene da de sov i bilstol. Besøk hadde vi bare i våkentiden, eventuelt kunne vi ha besøk lenger hvis mannen var hjemme og kunne underholde besøket mens jeg gikk i andre enden av huset til luren var over. Det samme på besøk hos andre. Vi kunne være der over luren, men da måtte jeg gå vekk i et stille rom med dempet belysning til luren var over. Anonymkode: 4d6e4...a7d Som å lese om oss. Det vanskeligste synes jeg er alle kommentarene vi får. «Stakkars dere. Det ser slitsomt ut. Så ekstremt. Sover hun bare på dere?? Har dere prøvd å....» Anonymkode: f9b2f...bd6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #24 Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som å lese om oss. Det vanskeligste synes jeg er alle kommentarene vi får. «Stakkars dere. Det ser slitsomt ut. Så ekstremt. Sover hun bare på dere?? Har dere prøvd å....» Anonymkode: f9b2f...bd6 Ja, sånne kommentarer er så unødvendig. Med første skammet jeg meg over å gjøre det på den måten pga. alle som antydet at jeg skjemte ham bort og at han aldri kom til å sove i barnehagen. Med andre slapp jeg heldigvis kommentarene fordi folk hadde jo sett at det gikk over av seg selv og at eldste hadde blitt en særdeles trygg, tilfreds og selvstendig unge. Anonymkode: 4d6e4...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #25 Skrevet 22. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som å lese om oss. Det vanskeligste synes jeg er alle kommentarene vi får. «Stakkars dere. Det ser slitsomt ut. Så ekstremt. Sover hun bare på dere?? Har dere prøvd å....» Anonymkode: f9b2f...bd6 Samme her. ...kommentarer om at man er selv skyld i at baby er vanskelig når det gjelder søvn, "det er jo bare å..." eller "dere har ikke lært baby å..." Skulle likt se disse utvikle et snev av empati og forståelse for at babyer er forskjellige Anonymkode: da9d2...544
Mokkilokki Skrevet 22. juni 2020 #26 Skrevet 22. juni 2020 Dette er en sånn greie som man setter på vogna så den rugger, hører mange sier dette funker https://www.mimmis.no/rockit-elektrisk-vugger-til-vogn
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #27 Skrevet 22. juni 2020 44 minutter siden, Mokkilokki skrev: Dette er en sånn greie som man setter på vogna så den rugger, hører mange sier dette funker https://www.mimmis.no/rockit-elektrisk-vugger-til-vogn Babyen til TS sover jo ikke i vogn? Anonymkode: 4d6e4...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå