Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 (endret) Misjonærstillingen har vert vår favorittstilling igjennom mange år, og har begge vert tilfreds med akkurat den sextilling. Etterhvert har omsider fedmen endret hennes kroppsfigur av mangel på fysisk aktvivitet, og konsekvensen har blitt vanskeligheter m/ bl.a misjonærstilling. Spørsmålet går til kvinner om hva de ser på som alternativ / fortrinnsvis sexstilling nå den ein part har stor mage. (tilsvarende v/ graviditetmage ) ? Endret 21. juni 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Har hun blitt til en fisk? Stør? Anonymkode: 5ce7b...4df
Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun blitt til en fisk? Stør? Anonymkode: 5ce7b...4df 😁 Endret 21. juni 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Reverse cowgirl funker fint, også om mannen har stor mage👍🏻 Anonymkode: 90dc5...be4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Hvor stor er hun? Jeg veier 105 og klarer da fint den stillingen. Mannen elsker den. Er vel kanskje du som burde jobbe med teknikken. Aldri opplevd å være for feit for noen stillinger. Anonymkode: b8158...6b6 5
Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. juni 2020 #6 Skrevet 21. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor er hun? Jeg veier 105 og klarer da fint den stillingen. Mannen elsker den. Er vel kanskje du som burde jobbe med teknikken. Aldri opplevd å være for feit for noen stillinger. Anonymkode: b8158...6b6 Leksjon på teknikken ?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 Sånn da må hun være veldig stor.. Jeg har veid 152 på mitt meste og aldri hatt problemer med misjonærstillingen.. Men såklart er cowgirl favoritten da 😉 kan styre min egen nytelse 😉 (nei, jeg er ikke like stor fortsatt, og ja jeg har tatt tak i vektproblemene) Anonymkode: e3e8c...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Hva er problemet? Mye hengemage? Prøvd med pute under rompa? Anonymkode: a46e7...61b
Måneskinn Skrevet 21. juni 2020 #9 Skrevet 21. juni 2020 Som stor dame kan jeg også si at ingen stillinger er problematiske. Spesielt ikke misjonær. De gangene jeg har sex går det i misjonær, doggy, meg oppå, reversed cowgirl, sjøstjerne, ligge på siden, stående inntil vegg, og mer. Bare fantastien setter grenser. Opplever svært sjelden problemer med sex stillinger. 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet? Mye hengemage? Prøvd med pute under rompa? Anonymkode: a46e7...61b Eit godt forslag 😄.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #11 Skrevet 21. juni 2020 Er også stor, men misjonær har aldri vært vanskelig. Misjonær med en vri hvor jeg har beina rundt hoftene hans, eller skuldrene, er også veldig bra. Ellers funker alltid doggy, men da helst for en kjappis. Liggende på siden fungerer og veldig bra, det var favotittt gjennom svangerskapene når mange stillinger utgikk fordi magen faktisk var i veien. Cowgirl er alltid deilig. Anonymkode: fe048...119
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #12 Skrevet 22. juni 2020 Elsker misjonæren. Men nå har mannen så stor mage at det er umulig. Savner det Anonymkode: 4aa62...63c
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. juni 2020 #13 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Elsker misjonæren. Men nå har mannen så stor mage at det er umulig. Savner det Anonymkode: 4aa62...63c Hos oss er det omvendt. Hun har lagt på seg å fått stor mage, og greier i tillegg knapt å spre bena, og slik går det når lenestolen blir hennes beste venn, og fysikken svikter. Har i lang tid fantanisert om å sex med en kvinne som har evne til å spre bena, og som er delaktig, og som tar initiativet og motivert for sex .
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #15 Skrevet 22. juni 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: Hva med å ta tak og gå ned i vekt? Uten deg hadde de nok aldri tenkt på denne muligheten. 👏 Skulle ønske folk ikke automatisk måtte anta at alle som er litt tjukke er misfornøyde og må slankes. Anonymkode: 90a73...675 8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #16 Skrevet 22. juni 2020 Jeg er gravid, og kan ha misjonær. Men må pga vena cava helst sitte litt oppreist. Liggende, sideveis doggy går også bra. Det som ikke funker så bra er å ri han. Lener jeg meg fremover blir magen hans skvisa, så han ikke får puste. Sitter jeg oppreist og rak i ryggen, blir bekkenenet ømt. Anonymkode: de7fd...d83
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #17 Skrevet 22. juni 2020 15 timer siden, Anonym Bruker skrev: Misjonærstillingen har vert vår favorittstilling igjennom mange år, og har begge vert tilfreds med akkurat den sextilling. Etterhvert har omsider fedmen endret hennes kroppsfigur av mangel på fysisk aktvivitet, og konsekvensen har blitt vanskeligheter m/ bl.a misjonærstilling. Spørsmålet går til kvinner om hva de ser på som alternativ / fortrinnsvis sexstilling nå den ein part har stor mage. (tilsvarende v/ graviditetmage ) ? 15 timer siden, Anonym Bruker skrev: 😁 Fortell meg hvordan du har klart å endre på tekst, når du er anonym bruker? Anonymkode: 5ce7b...4df
3lis3 Skrevet 22. juni 2020 #18 Skrevet 22. juni 2020 23 timer siden, Anonym Bruker skrev: Misjonærstillingen har vert vår favorittstilling igjennom mange år, og har begge vert tilfreds med akkurat den sextilling. Etterhvert har omsider fedmen endret hennes kroppsfigur av mangel på fysisk aktvivitet, og konsekvensen har blitt vanskeligheter m/ bl.a misjonærstilling. Spørsmålet går til kvinner om hva de ser på som alternativ / fortrinnsvis sexstilling nå den ein part har stor mage. (tilsvarende v/ graviditetmage ) ? Jeg roter litt med en diger mann. Jeg veier midt på 40-tallet og han er 120-130. Altså 3 ganger så tung. Mye på grunn av høyda også da. Det funker fint for oss med misjonær, men det beste er nok at jeg rir på han. Har renner liksom magen litt bort. nå skal det sies at han er veldig godt utstyrt også. Hadde nok vært værre med stor mage og micropenis. Da hadde jeg ikke gidda
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #19 Skrevet 22. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell meg hvordan du har klart å endre på tekst, når du er anonym bruker? Anonymkode: 5ce7b...4df Nicket hans er Anonym Bruker, han er ikke en AnonymBruker Anonymkode: 1ff0c...fc9 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #20 Skrevet 22. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten deg hadde de nok aldri tenkt på denne muligheten. 👏 Skulle ønske folk ikke automatisk måtte anta at alle som er litt tjukke er misfornøyde og må slankes. Anonymkode: 90a73...675 Fedme og "litt feit" er ikke det samme. Fedme er farlig og alvorlig og man burde slanke seg om man er så stor, jo. Anonymkode: ef2cb...8cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå