Gå til innhold

Invitert på fest med 100 gjester neste helg.. men..

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ikke sååå trygg ... mener, jeg er ikke hysterisk men likevel, føles bare feil.. hva er deres tanker rundt dette?

ser for meg alle skal bruke de samme toalettene, folk danser tett og omgåes tett inni lokalet.. 

(dette er i oslo)

Anonymkode: 958a7...c4d

Ikke gå på denne festen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt meg hjemme.

Anonymkode: 6ac8d...e78

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde holdt meg hjemme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Iceman skrev:

Foreløpig er New Zealand uenig med deg. Bra for deres del, håper de holder seg der. Sett fra Norges perspektiv, det er ingen som TRENGER en sydentur.

Ingen land klarer å holde grensene i stengt i årevis. Selv Nord-Korea klarer ikke det (innimellom klarer noen å rømme over grensen til Sør-Korea, 1.418 stk i 2016).

Det har ikke så mye å si om noen drar til syden eller ikke. Uansett er det tusenvis som passerer svenske-grensen hver eneste uke...

Viruset er kommet for å bli og det vil spre seg overalt i Norge. Det er sikkert 🙂 

Anonymkode: 75345...492

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Iceman skrev:

Foreløpig er New Zealand uenig med deg. Bra for deres del, håper de holder seg der. Sett fra Norges perspektiv, det er ingen som TRENGER en sydentur.

Foreløpig ja, men så har det jo egentlig bare gått ca. 3.5 måneder da. Vi får se om et års tid om NZ greier å holde det like strengt. Det tviler jeg på at noe land greier, siden det har så store konsekvenser for mye annet. 

Anonymkode: 96ce8...d8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i en stor 30-årsdag på lørdag. Valgte å gå fordi en god venninne feiret, og det er lite smitte her hvor jeg bor. Det begynte sivilisert med "vi får hilse med albuen, hehe".

Men etter hvert som promillen steg så glemte folk alt av smittevern. Alle intimsoner hvisket ut, dansing, sitting på fanget til hverandre, "kan jeg få et trekk av røyken din", hoiing. Da jeg pratet med en høylytt bekjent så registrerte jeg at jeg fikk en liten dråpe spytt på kinnet. Hadde hun vært syk så hadde smitten skjedd der selv om hun ikke hostet på meg. Og hadde én på den festen vært syke så hadde alle blitt det. 

Det var gøy, men det blir ikke flere sånne store innefester på lenge.

Anonymkode: 4e491...0f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Iceman skrev:

Jeg TRENGER en sydentur. Må få meg litt party og sol. :)

Anonymkode: 635ba...d33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe "party" i Syden for tiden. Det meste er stengt. Og da må du i karantene når du kommer hjem. Dra til Sør-Norge om det er sol du trenger. Langvarig hetebølge i Oslo 🙂 

Anonymkode: 1c714...cf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe "party" i Syden for tiden. Det meste er stengt. Og da må du i karantene når du kommer hjem. Dra til Sør-Norge om det er sol du trenger. Langvarig hetebølge i Oslo 🙂 

Sydentur går snart fint. Bare sørg for å komme hjem tidligst 15. juli for å slippe karantene.

En fugl har hvisket meg i øret at Norge kommer til å følge etter Danmark når det gjelder reiseråd. Danmark åpner opp for reiser til og fra de fleste EU-land allerede på lørdag og Norge følger etter dem et par uker senere.

AnonymBruker
Skrevet

Sydentur går snart fint. Bare sørg for å komme hjem tidligst 15. juli for å slippe karantene.

En fugl har hvisket meg i øret at Norge kommer til å følge etter Danmark når det gjelder reiseråd. Danmark åpner opp for reiser til og fra de fleste EU-land allerede på lørdag og Norge følger etter dem et par uker senere.

Hva er det som lokker når vi har masse sol og varme i Norge nå? Regner med det kun er partyalkisene som hungrer etter billig alkohol som er så sydenskåte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som lokker når vi har masse sol og varme i Norge nå? Regner med det kun er partyalkisene som hungrer etter billig alkohol som er så sydenskåte.

I Norge kan sol og varme snu til regn og 15 grader når som helst. Umulig å planlegge en fin sommerferie med så ustabilt vær.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det "trenger" du absolutt ikke.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt. Har vært på flere lignende arrangement allerede. Må sies at jeg har en omgangskrets som kan oppføre seg. Ja, vi sitter og snakker relativt tett. Men er ingen klemming, deling av glass, og lignende i disse dager. 

Er ikke redd for smitte for egen del. Men har bidratt på dugnaden for å ikke smitte andre. Nå når smittetallene er så lav, og jeg overholder avstandsregler hver gang jeg er på jobb, ute og spiser og lignende, så ser jeg ikke problemet med det. 

Anonymkode: 45012...517

• Liker 1
  • Opprett ny...