AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Hvordan får vi det til? Jeg er en lav, tynn mann med en liten penis, og kvinnen jeg skal ha sex med er ganske stor, jeg er redd for at jeg ikke får den inn... Anonymkode: d46cc...580
Gjest Aniita Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Fitta hennes er fortsatt åpen selv om hun er stor, så du får den nok inn.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Hvilke stilling burde vi prøve? Nei jeg troller ikke, dette er seriøst Anonymkode: d46cc...580
Humle Brumle Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke stilling burde vi prøve? Nei jeg troller ikke, dette er seriøst Anonymkode: d46cc...580 Misjonær? Cow girl? Og du burde egentlig lage en ny tråd hvis du vil ha mer hjelp, med en bedre tittel. Tråder som starter med hjelp osv blir slettet av moderator. Endret 21. juni 2020 av Ny medlem
Kragebein Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg