Gå til innhold

Hvordan er din lystsyklus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har lyst på sex hele tiden, andre har det aldri. De fleste av oss har vel mer eller mindre varierende lystsyklus.

Vi er et par midt i 40-åra som har veldig ulik syklus. Vi har sex ca. en gang pr uke og det fungerer noenlunde bra for begge. Det hender det blir en kjappis innimellom, men "full pakke" er stort sett bare en gang i uka.

Kona mi er den med lavest sexlyst. Hun er slik at hun tømmes for sexlyst etter en orgasme, og må ladde opp igjen sexlysten noen dager før hun er klar igjen. Dette tar gjerne en uke. Jeg har mye mer lyst, og føler at "sex avler sex". Morgenen etterpå er jeg spenna klar igjen, og noen ganger får jeg slippe til på et lite morgennummer (ellers onanerer jeg mer nå enn før). Men lysten avtar dagene etterpå, og når vi har kommet dit at hun har lyst, så er ikke jeg så giret. Jeg har derimot skjønt at skal det bli noe på meg, så må jeg bare hoppe når hun sier hopp. Normalt går det ikke så lenge før jeg er klar. Da har vi veldig god sex. 

Hvordan er din (og ev. din partners) syklus?

Anonymkode: 784c8...1a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med meg er det også sånn at sex avler sex. Kan gjerne ha det daglig i perioder. Hornonsyklusen spiller også inn, er ekstra kåt rundt eggløsning..

Anonymkode: ec458...614

AnonymBruker
Skrevet

Lysten ligger egentlig der hele tiden som i at med en jeg tenner på kan jeg bli klar så og si når som helst på dagen. Sett bort fra situasjoner som er fullstendig upassende ser jeg for meg to tilfeller hvor jeg selv ikke hadde tatt initiativ: i varme rundt 30+ grader og når jeg er stuptrøtt. Skal likevel ikke mye for han å få meg med om han er villig til å gjøre litt mer av det fysiske arbeidet da.

Så jeg er en ca daglig person. Gjerne flere ganger da det kommer an på hvor ofte vi sees. Sex og onani avler definitivt mer lyst når kjemien er der. 

Anonymkode: edb82...76c

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst pp samboer hver dag, vi har sex flere ganger pr dag, lenge, vært samboere seks mnd. Dame femti. 

Anonymkode: 8912f...673

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn at sex avler sex, så i perioder kunne jeg godt hatt sex daglig. I tillegg svinger lysten litt med hormoner, og en del med hvordan jeg har det i forholdet, i tillegg til noen andre faktorer. Han oppleves å ha ganske jevn lyst.

Anonymkode: 42038...099

Skrevet

Jeg har lyst nesten hele tiden 😅

Skrevet

Det er en stund siden jeg fant ut at det ikke er bein i kuken😅 Men jeg er fremdeles kåt som et uvær, men det kan jeg for selv heldigvis og takker vår herre for at jeg holder meg frisk. Uten mine øvelser og vilje har jeg nok aldri hatt sexlyst... Jeg elsker å være kåt, kjenne at lisskarn vokser og blodet fylle alle blodårene, noen ganger blir han så varm at det ryker av han også...det er iallefall sunt og ikke ondt å ha høy sexlyst... Men sexen er fremdeles best med en eller to dagers pause😉

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i begynnelsen av 40-årene, jeg har lyst på sex hver/annenhver dag. Mann noen år eldre, uviss sexlyst, men ser ut til å kunne klare seg i ukevis uten sex om ikke jeg tar initiativ. :( 

Anonymkode: 9e196...d71

AnonymBruker
Skrevet

Hormonmessig er lysten størst rundt eggløsning, rett før og etter mens og på helg😅 ekstra kåt når det er pent vær og vi ha fri og late dager. Sammen med i 8 år. Sex og sol avler sex🌼

Anonymkode: 01996...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...