AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Jeg har en nydelig sønn på 5 mnd som er en skikkelig klengete gutt😅 Han liker ikke å ligge på leketepper eller generelt ligge. Vært hos lege og fysio og han har ikke noen plager/låsninger. Han vil kun sitte på fanget mitt, eller sitte i vippestol og da må den vippes uten stopp😂 Vi øver hver dag litt og litt på at han skal pludre for seg selv, lar han ligge og klage men går fort over til hylskrik ! Er dette en fase ? Det har pågått hele veien syntes jeg. Hadde vært deilig og smurt seg en brødskive uten at livet går under for han😂 Eventuelle tips, eller må jeg bare holde ut 🙈 Vi har masse leketid og kosetid, men han blir aldri forsynt ! Anonymkode: a8b0e...4e1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Det går over, men er helt normalt. Anonymkode: dd784...e1f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Det var sånn for oss også. Jeg bare hadde baby i bæresele. Hun sov på meg flere timer hver dag mens jeg så på netflix. Lagde brødskiver med én hånd noen ganger. Hylte med en gang jeg la henne ned. Men etterhvert lå hun i babygym og syntes det var gøy. Anonymkode: a8844...368 1
boblevann Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Vår var helt lik. Kom seg da han bikket 6 mnd og begynte å åle seg fremover. Da var det stas å ligge på gulvet 😄
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var sånn for oss også. Jeg bare hadde baby i bæresele. Hun sov på meg flere timer hver dag mens jeg så på netflix. Lagde brødskiver med én hånd noen ganger. Hylte med en gang jeg la henne ned. Men etterhvert lå hun i babygym og syntes det var gøy. Anonymkode: a8844...368 Slik var det hos oss også med førstemann. Fikk ikke gjort noe annet i månedsvis enn å bære rundt på babyen eller vøre babymadrass for dagsoving. Det endra seg etter hvert, men han var klistremerke i perioder også seinere. Anonymkode: 19cae...a67
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Sånn var vår også - og han nektet i tillegg alt av bæretøy... Og han vrælte om jeg satte meg ned. Jeg måtte gå og gå og gå og gå og gå mens jeg bar ham i armene mine, i månedsvis.. Anonymkode: 64718...05e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Min andre gutt er sånn. Elsker nærhet i dag fremdeles. Kommer fremdeles opp til meg for å kose noen ganger i løpet av dagen❤️Nå er det kun koselig. Han er snart 4 Anonymkode: 10237...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå