Gå til innhold

Badetøy - Hva syns dere om denne....

Anbefalte innlegg

Gjest Aniita
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg. Er stor dame, 40 år, har mage og lår. Tenkte at den kamuflerer på de rette plassene.

badedrakt.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig stor og er nå noe mindre. Dog fortsatt strekkmerker og heng og dissing. 

Jeg bruker nå helt vanlig badedrakt og bikini som passer meg, men før gikk jeg for badedrakt med skjørt eller sånn som du linket.

Man blir ikke mindre synlig med en sånn. Kanskje litt omvendt. Men jeg følte meg vel med å dekke meg til.

Så mitt svar er at du trenger det slett ikke, og du blir ikke mer usynlig, men hvis dette gjør at DU føler deg vel så kjør på! 

Anonymkode: 3d0fa...834

• Liker 7
Skrevet

Hvis du googler badedrakt med skjørt får du ganske mange treff. De fleste har mindre kjole enn dette, og det har sine praktiske årsaker. Jeg ser for meg at denne kan fungere greit på en strand, men at det blir for mye kjolestoff til at den er noe særlig å bruke i en svømmehall. 

AnonymBruker
Skrevet

For langt kjolestoff gjør at det klistrer seg fast rundt kroppen og beina så fort det blir vått. 

Anonymkode: a89a1...dec

AnonymBruker
Skrevet

Fin på modellen, men hvor praktisk er den? Hvis du skal bade i sjøen må du nok knyte den fast eller noe sånt, eller vil den vel flyte opp, klistre seg fast og bare være veien. Sier meg enig i at folks blikk sannsynligvis vil trekkes mot lårene/skjørtet. 

Anonymkode: 7bddd...953

• Liker 2
Gjest Aniita
Skrevet

Takk for svar, folkens.

Ja, du er tøff du som tørr å gå med bikini når ting tyter ut. Syns det kan være sexy, faktisk. Trusa bør vel være en god del stor og dekke magen.

Ja, søren heller, kjolen vil klistre seg fast. Det skjedde da jeg badet med sjarong, ble klissvåt.

Men jeg liker looken av badekjolen. Tror jeg vil trives med den, kjøpte den faktisk :)

Skrevet
På 22.6.2020 den 18.28, Aniita skrev:

Takk for svar, folkens.

Ja, du er tøff du som tørr å gå med bikini når ting tyter ut. Syns det kan være sexy, faktisk. Trusa bør vel være en god del stor og dekke magen.

Ja, søren heller, kjolen vil klistre seg fast. Det skjedde da jeg badet med sjarong, ble klissvåt.

Men jeg liker looken av badekjolen. Tror jeg vil trives med den, kjøpte den faktisk :)

Jeg er ikke vant til konseptet «badekjole» (tror faktisk aldri at jeg har sett dem i bruk). Har alltid foretrukket sarong på stranda og vanlig badedrakt/bikini på land. Og jeg er enig med deg - dette er en mye bedre løsning enn å bade med sarong! Det høres upraktisk og slitsomt ut.

Googlet «badekjole» da jeg fant tråden din, og jeg synes at den du har funnet var en fin modell! Uavhengig av kroppstyper tror jeg at snittet kunne vært litt krevende å bære dersom den hadde mønster eller en sterk farge. Men med en nøytral farge som denne tror jeg at det fungerer fint!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne ser helt topp ut når du vil skjule deg litt, men samtidig bruke vanlig badetøy. Skjørtet kan sikkert knyttes opp hvis det er irriterende mens du er i vannet, og jeg er ganske sikker på at det florlette stoffet tørker opp raskt så det ikke blir irriterende på land heller!

Anonymkode: 4e85f...779

AnonymBruker
Skrevet

Den er fin, men jeg synes den ligner en nattkjole eller underkjole, og ikke noe man drar og bader i.

Det som er utrolig trist, er at tykke damer kan ha på seg nærmest hva som helst på stranda. Ingen som «ser» på dem uansett, man bare registrerer at der er en tykk dame, og lar blikket gli til man finner en smekker, slank dame å hvile det på.

Anonymkode: 73dda...129

AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2020 den 17.37, Aniita skrev:

Vurderer å kjøpe meg. Er stor dame, 40 år, har mage og lår. Tenkte at den kamuflerer på de rette plassene.

badedrakt.jpg

Kjempe fin! Har du link til den?

Anonymkode: 7cc24...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin. 🙂

Anonymkode: 4bb25...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...