AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Hei. Kvinne i 22 her. Opplevde at en bekjent la meg til på facebook, jeg godtok. Hun la meg til etter jeg sendte en hyggelig melding. Hun svarte ikke så positivt på meldingen, så jeg begynte å lure på hvrorfor hun hadde sendte venneforespørsel. Hun sa hun at hun la meg til ved en feil. Lurer på om dere noen gang har lagt til noen ved et uhell før? Jeg har aldri gjort det, men antar at det kan gå? Når man sender melding til noen på facebook, som man ikke er venn med, så får man en meldingsforespørsel. Man må inn på profilen min for å kunne sende venneforespørsel. Når man har en meldingsforespørsel så kan man velge å godta den og svare på den. Dette ble kanskje litt rotete, men jeg er nysgjerrig på hvor fort gjort det er å legge noen til ved et uhell. Anonymkode: e76ed...ab1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Jeg har lagt til folk ved ett uhell. En eller annen plass på ipad eller mobil får man opp en liste med folk med ett plusstegn ved siden av, fort gjort å trykke feil. Eller om man snoker på likes etc på bilder og sånt Anonymkode: 7cbaa...4af
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Jeg har også gjort det. Fort gjort! Anonymkode: 15011...b78
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Jeg la til en fyr på universitetet en gang med et uhell. Men da så jeg det jo selv med en gang og fikk trukket tilbake vennerforespørselen. Men er lett å komme borti den "legg til som venn"-knappen i forbifarten hvis du er inne på noens profil. Anonymkode: cad3d...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 men man oppdater det ganske raskt, når det skjer. i mitt tillfelle ble det jo ikke oppdaget med en gang, selv om jeg godtok raskt. Men fint å høre at det er ganske så vanlig. Anonymkode: e76ed...ab1
Banankaka04 Skrevet 21. juni 2020 #6 Skrevet 21. juni 2020 (endret) Ja, men det har bare skjedd én gang før... Jeg la ved et uhell til ei snill og søt jente fra trinnet under meg, men jeg minst å huske at jeg oppdaget det med en gang, og fikk trukket tilbake venneforespørselen, men det hadde ikke vært krise om jeg ikke hadde oppdaget det, altså! Endret 21. juni 2020 av Banankaka04
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Mange ganger. Om jeg er inne å leser på kommentarer å ungene distraherer meg å jeg putter tlf i lomma uten å låse feks Eller ungene preller på en av dingsene. Anonymkode: bf40f...4be
FluffyJuggernaut Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 Jeg har gjort det. En vilt fremmed mann, men vi har felles venner. Han godtok, og jeg la ikke merke til at vi var venner før jeg begynte å se oppdateringene hans. Jeg sendte bare en privat melding å beklaget før jeg slettet han fra vennelisten, han sa at det gikk fint å ønsket meg en fin dag videre. Han var vist ganske kjent, så tror han hadde mange ukjente mennesker på vennelisten. Har selv mottatt noen venneforespørseler som tydelig er feil trykk, men jeg avviser bare forespørselen da. Litt sært at hun godtok forespørselen om hun ikke var interessert i kontakt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 Ja, sønnen min på 2 1/2 år lånte telefonen og la til en person som venn på min profil 😅 Anonymkode: 19014...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 Har ikke lagt til som venn, men trykket «lik» på et gammelt bilde ved en feiltakelse! Snokingen avslørt 🙈 Anonymkode: 37bfb...217
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 På 21.6.2020 den 17.34, AnonymBruker skrev: Hei. Kvinne i 22 her. Opplevde at en bekjent la meg til på facebook, jeg godtok. Hun la meg til etter jeg sendte en hyggelig melding. Hun svarte ikke så positivt på meldingen, så jeg begynte å lure på hvrorfor hun hadde sendte venneforespørsel. Hun sa hun at hun la meg til ved en feil. Lurer på om dere noen gang har lagt til noen ved et uhell før? Jeg har aldri gjort det, men antar at det kan gå? Når man sender melding til noen på facebook, som man ikke er venn med, så får man en meldingsforespørsel. Man må inn på profilen min for å kunne sende venneforespørsel. Når man har en meldingsforespørsel så kan man velge å godta den og svare på den. Dette ble kanskje litt rotete, men jeg er nysgjerrig på hvor fort gjort det er å legge noen til ved et uhell. Anonymkode: e76ed...ab1 Huff, ja har lagt folk til ved et uhell. Kleint noen ganger altså. Anonymkode: fc809...592 1
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 Ja, har sendt venneforespørsler ved et uhell. Og så trakk jeg den tilbake like etter.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #14 Skrevet 23. juni 2020 På 21.6.2020 den 17.34, AnonymBruker skrev: Hei. Kvinne i 22 her. Opplevde at en bekjent la meg til på facebook, jeg godtok. Hun la meg til etter jeg sendte en hyggelig melding. Hun svarte ikke så positivt på meldingen, så jeg begynte å lure på hvrorfor hun hadde sendte venneforespørsel. Hun sa hun at hun la meg til ved en feil. Lurer på om dere noen gang har lagt til noen ved et uhell før? Jeg har aldri gjort det, men antar at det kan gå? Når man sender melding til noen på facebook, som man ikke er venn med, så får man en meldingsforespørsel. Man må inn på profilen min for å kunne sende venneforespørsel. Når man har en meldingsforespørsel så kan man velge å godta den og svare på den. Dette ble kanskje litt rotete, men jeg er nysgjerrig på hvor fort gjort det er å legge noen til ved et uhell. Anonymkode: e76ed...ab1 Hvis man blar i venneforslag eller andres lister så er det fort gjort å komme borti en knapp. Man må ikke inn på profilen. Det er heller rart å sende melding etterpå å takke for forespørsel. Er ikke det sånn veldig godt voksne gjør? Anonymkode: dd999...8a5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #15 Skrevet 23. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man blar i venneforslag eller andres lister så er det fort gjort å komme borti en knapp. Man må ikke inn på profilen. Det er heller rart å sende melding etterpå å takke for forespørsel. Er ikke det sånn veldig godt voksne gjør? Anonymkode: dd999...8a5 Ts her. Her hadde hun ikke blad i noen lister, hun var innom profilen min fordi jeg sendte en hyggelig melding. Jeg har ikke takket for venneforespørsel, .men lurte på hvorfor hun sendte den siden responsen må meldingen min var så negativ. Anonymkode: e76ed...ab1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #16 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har gjort det. En jente jeg virkelig mislikte som havnet på den «folk du kanskje kjenner». Hun godtok og var så glad og trodde vi var venner🙃 Slettet hun aldri igjen, men har gjort sånn at hun ikke får sett noe av mitt og jeg ikke får opp noe fra hu😂 Anonymkode: 00f12...df7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #17 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har fått opp sånn "personer du kanskje kjenner" på mobilen og klart å legge til folk når jeg egentlig bare skal scrolle forbi. Irriterende. Det er gjerne folk jeg ikke aner hvem er. Merker det ikke før de godtar, sikkert lagt til en haug som aldri har godtatt også. Ingen oversikt. Anonymkode: 9d6f0...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå