AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Hva er den beste øyenskyggepaletten du har brukt? Hvorfor? Anonymkode: 6f6e5...c4e
Nerine_ Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Liker alle jeg har fra urban decay. Sitter godt, og er enkle å jobbe med. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Liker Nude 2 fra Urban Decay, fordi dette er et av de veldig få pallettene som finnes der de har greid å samle farger som passer til kald hudtone. De aller fleste paletter passer til varm hudtone. Kanskje konsistensen er litt tørr, men hjelper med en god øyeskyggeprimer, f.eks den fra NARS. Anonymkode: dfcda...28f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker Nude 2 fra Urban Decay, fordi dette er et av de veldig få pallettene som finnes der de har greid å samle farger som passer til kald hudtone. De aller fleste paletter passer til varm hudtone. Kanskje konsistensen er litt tørr, men hjelper med en god øyeskyggeprimer, f.eks den fra NARS. Anonymkode: dfcda...28f Vet du om en bra en til varm hudtone med litt duse og naturlige farger, pluss evt pudder rosa og lilla? Anonymkode: c7c70...d55
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du om en bra en til varm hudtone med litt duse og naturlige farger, pluss evt pudder rosa og lilla? Anonymkode: c7c70...d55 Nei, jeg har kald hudtone så det vet jeg ikke. Hva mener du med pudder rosa og lilla? Anonymkode: dfcda...28f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har kald hudtone så det vet jeg ikke. Hva mener du med pudder rosa og lilla? Anonymkode: dfcda...28f Dus pudder farge, ikke neon farget eller sterk rosa og lilla. Anonymkode: c7c70...d55
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dus pudder farge, ikke neon farget eller sterk rosa og lilla. Anonymkode: c7c70...d55 Regner med du sikter til pastellfarger? Nei dessverre det vet jeg ikke. Anonymkode: dfcda...28f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 Bestilte nettopp Blood sugar, noen som har prøvd den? Anonymkode: 6f6e5...c4e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 ABH Soft glam! Kommer til å kjøpe denne på nytt etterhvert, da mitt palett har vært mye på reisefot og et par av skyggene har knust. Palettet passer meg perfekt, jeg er mørkeblondt og har lys nøytral hudtone. Fantastisk godt sammensatt «color story» til både hverdags og fest. Elsker Dusty rose i globalen og Glistening på øyelokket. Den har en fin blanding av varme og kalde farger og en sort skygge som er såpass pigmenterte at den fint kan brukes som liner. Fargene blender lett, og man trenger så ekstremt lite av gangen. Anonymkode: 0fc59...6ae
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ABH Soft glam! Kommer til å kjøpe denne på nytt etterhvert, da mitt palett har vært mye på reisefot og et par av skyggene har knust. Palettet passer meg perfekt, jeg er mørkeblondt og har lys nøytral hudtone. Fantastisk godt sammensatt «color story» til både hverdags og fest. Elsker Dusty rose i globalen og Glistening på øyelokket. Den har en fin blanding av varme og kalde farger og en sort skygge som er såpass pigmenterte at den fint kan brukes som liner. Fargene blender lett, og man trenger så ekstremt lite av gangen. Anonymkode: 0fc59...6ae Nøytral hudtone finnes ikke, enten har du kald eller varm undertone i hudfargen din. Anonymkode: c7c70...d55
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #12 Skrevet 22. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøytral hudtone finnes ikke, enten har du kald eller varm undertone i hudfargen din. Anonymkode: c7c70...d55 Jeg har ikke helt kald hudtone så det stemmer ikke, jeg er kald til nøytral Anonymkode: dfcda...28f
Jolene Skrevet 22. juni 2020 #13 Skrevet 22. juni 2020 Dior har gode øyenskyggepaletten. Ellers er jeg veldig fornøyd med en limited edition palett fra et samarbeid Karl Lagerfeld gjorde med et australsk sminkemerke. Har lest mye bra om Jeffree Star, og har lyst til å teste ut den nyeste han har, Cremated. Vil ha hvite, sorte og grå toner. Bruker stort sett ganske mørk sminke til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå