AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #21 Skrevet 23. juni 2020 Hun første og største var jo velformet da, med midje og slanke ankler/legger. Fasongen betyr veldig mye når man blir så stor. Antall kilo betyr ikke alt, det som betyr mest er hvor disse kiloene er plassert. Veldig tung og uformelig/pløsete ser aldri bra ut. Anonymkode: 858f3...226 2
Doolittle Skrevet 24. juni 2020 #22 Skrevet 24. juni 2020 12 timer siden, Whistler skrev: Kom med et par ord som er tilsvarende søte som chubby og lubben som beskriver undervektige da? Lubben, chubby, frodig, ferm, kraftig. Vi har mange ord som beskriver overvekt i "snille ordelag" fordi at tjukk og feit havner i klassen over ord som mange mener egner seg til å diskriminere. Kanskje vi snart får høre setninger som "jeg liker best damer som er BMI-rike" så slipper vi å bruke masse tulleord for å beskrive det åpenbare. Ja, jeg trekker alt tilbake. Nå fremstår du jo som litt av en kjernekar. Ikke drittsekk i det hele tatt. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #23 Skrevet 24. juni 2020 Når jeg ser damer som du beskriver, store og velstelte med flott bekledning og i tillegg har en fin holdning, blir jeg både varm og kåt på samme tid. Fantastisk flotte og se på og absolutt en ønskedame!!. Gift, moden mann. Anonymkode: 82c77...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #24 Skrevet 24. juni 2020 På 21.6.2020 den 16.53, Aniita skrev: Jeg er interessert i å høre hva menn mener om store damer som ser ordentlig ut på alle måter. Det snakkes så ofte om at store damer er slaskete eller går i mindre pene klær og ser tragiske ut. Men nå tenker jeg om hvordan dere ville ha vært tiltrukket av, både seksuelt og som partner, en stor dame som kler seg pent, har vakkert hår, sminker seg bra (ikke for mye eller vulgært), og som gjerne også kler seg feminint, f.eks i skjørt og kjoler og går med høye hæler. I tillegg er hun intelligent, morsom, leken, og har bena godt plantet på jorda. Ser dere på disse damene i samme kategori som mer slaskete overvektige damer? Legger ved et par bilder av damer, hun ene veier noe mer enn meg og hun andre veier litt mindre enn meg. (Var ikke lett å finne bilde). Meninger? Jeg er kvinne da (selv om spørsmålet var til menn), og liker store kvinner. Har datet og hatt forhold med kvinner på denne størrelsen tidligere. Så lenge de har selvtillit er det dritsexy 😍 Anonymkode: 415ce...4bb 1
draug 75 Skrevet 24. juni 2020 #25 Skrevet 24. juni 2020 Altså, det teller at man har stelt seg og fjonga seg. Og begge damene ser friske ut sjøl om de har litt vel mye å dra på. De har formene på plass. Jeg har nevnt det før: kvinner har helt andre muligheter til å få til å framstå bra sjøl om de er overvekt. (det har ikke menn) Og hvis du ikke steller deg, så ser du uansett ikke bra ut med en BMI på 18,5 til 23 heller. Men om jeg hadde turt å gå til sengs for å pule hun i den blå kjolen hvis jeg var han tassen i bakgrunnen, det er ei anna sak. 2
Resignert Skrevet 25. juni 2020 #26 Skrevet 25. juni 2020 Begge de damene på bildene var feite, rett og slett. Har ingenting mot chubby damer, men det hjelper lite å bruke latterlig mye penger på hår, sminke og klær når man drasser på 50 kilo overflødig fett. Det viser jo bare en total mangel på bakkekontakt og selvinnsikt. Har jo fra tid til annen kommet borti smellfeite og samtidig innbilske og jålete eksemplarer. Da blir reaksjonen litt sånn, "hva faen....." 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #27 Skrevet 25. juni 2020 Jeg hart inntrykk av at det er blitt en trend at store kvinner faktisk trener. Lizzo f.eks trener regelmessig og da har man et bedre utgangspunkt enn en stor person som ikke gjør det fordi det gjerne fremhever former og gir deg en bedre holdning. Anonymkode: 01918...888
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #28 Skrevet 25. juni 2020 Ja, skikkelig store damer er et must for meg! Anonymkode: a5955...d47 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #29 Skrevet 25. juni 2020 På 22.6.2020 den 21.33, Aragorn ll Elessar skrev: Nei jeg synes ikke overvektige kvinner er attraktive. Enig. Det handler om helse, rett og slett. Overvekt = helseproblemer. Økt risiko for diabetes, kreft, hjerteproblemer; you name it. Jeg vil ha en slank og frisk dame som trener og tar vare på kroppen sin. Anonymkode: 70bea...239 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #30 Skrevet 25. juni 2020 Syns ikke de to på bildene var noe særlig, men jeg har sett store damer som jeg har likt. Så det går an. Det er aldri feil å være den beste utgaven av seg selv. Anonymkode: 955ee...8f4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #31 Skrevet 26. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler om helse, rett og slett. Overvekt = helseproblemer. Økt risiko for diabetes, kreft, hjerteproblemer; you name it. Herregud så gammeldagse folk her inne er... dette er sånne holdninger man hadde i gamle dager, i dagens samfunn vet man bedre. Jeg er selv stor, men ingen helseproblemer! Min familie på begge sider har slitt med både diabetes, høytblodtrykk, kreft, og hjerteproblemer. Jeg har ingenting av dette. Ikke et snev av diabetes en gang! Som legen min sier, det er ingen automatikk i at større mennesker er disponible for sånne ting. Jeg har flere kolleger som er tynne og såkalt normale i størrelsen, men der vanker det både diabetes og andre ting. Så tynne folk er ikke nødvendigvis sunnere! Anonymkode: a98fc...855 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #32 Skrevet 26. juni 2020 Elsker store, fyldige damer! Mmmmm Anonymkode: a5955...d47
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #33 Skrevet 26. juni 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så gammeldagse folk her inne er... dette er sånne holdninger man hadde i gamle dager, i dagens samfunn vet man bedre. Jeg er selv stor, men ingen helseproblemer! Min familie på begge sider har slitt med både diabetes, høytblodtrykk, kreft, og hjerteproblemer. Jeg har ingenting av dette. Ikke et snev av diabetes en gang! Som legen min sier, det er ingen automatikk i at større mennesker er disponible for sånne ting. Jeg har flere kolleger som er tynne og såkalt normale i størrelsen, men der vanker det både diabetes og andre ting. Så tynne folk er ikke nødvendigvis sunnere! Anonymkode: a98fc...855 Både gener og vekt er en viktig faktor for diabetes, du er allerede i risikosonen fordi du har familie som har det, og ofte oppstår det ikke før man bli litt eldre. Anonymkode: 01918...888 1
Puls69 Skrevet 5. juli 2020 #34 Skrevet 5. juli 2020 Ja! Det er digg! Men ikke hvis hun er helt utrent og usunn.
Mann88 Skrevet 5. juli 2020 #35 Skrevet 5. juli 2020 Tiltrekker meg ikke i det hele tatt, fordi det er det feminine jeg liker ved damer og jeg synes ikke store damer er feminint. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #36 Skrevet 6. juli 2020 Ofte er det selvbildet til feite/tykke/store damer som er problemet. De oppfører seg ofte i mye større grad som offer. Dette er nok noe av det som gjør det mindre attraktivt. Men utseende kan være fint. Men både personlighet og utstråling henger jo sammen. Dessuten kunne jeg som mann aldri hatt sex med noen jeg ikke hadde følelser for. Anonymkode: c84d4...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå