Gjest Aniita Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Jeg er interessert i å høre hva menn mener om store damer som ser ordentlig ut på alle måter. Det snakkes så ofte om at store damer er slaskete eller går i mindre pene klær og ser tragiske ut. Men nå tenker jeg om hvordan dere ville ha vært tiltrukket av, både seksuelt og som partner, en stor dame som kler seg pent, har vakkert hår, sminker seg bra (ikke for mye eller vulgært), og som gjerne også kler seg feminint, f.eks i skjørt og kjoler og går med høye hæler. I tillegg er hun intelligent, morsom, leken, og har bena godt plantet på jorda. Ser dere på disse damene i samme kategori som mer slaskete overvektige damer? Legger ved et par bilder av damer, hun ene veier noe mer enn meg og hun andre veier litt mindre enn meg. (Var ikke lett å finne bilde). Meninger?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Alle, både menn og kvinner, uansett størrelse, kan bli en bedre versjon av seg selv om de gjør en liten innsats. Sitter litt med et inntrykk av at mange kvinner tenker at dersom de runder hundre hundre kilo, så kan de like godt bare droppe sminke, pent hår og feminine klær først som sist, siden ingen vil ha dem uansett. Det er veldig synd, for jeg tror de tar veldig feil. Kjenner jo store kvinner som ikke gidder å slanke seg, men de bryr seg likevel om utseendet sist, og klarer definitivt å tiltrekke seg menn. Personlig bryr jeg meg ikke noe særlig om vekt. Er en slank mann, men kunne gjerne vært sammen med en kvinne 20-30 kg tyngre enn meg. Samtidig vil jeg ikke ha en som er likegyldig eller har gitt opp å fremstå tiltrekkende. Anonymkode: 12cdd...2fd 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Nei, liker ikke store damer. 'Stor' er i praksis en eufemisme for 'feit'. Anonymkode: 30d90...d8a 9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, liker ikke store damer. 'Stor' er i praksis en eufemisme for 'feit'. Anonymkode: 30d90...d8a Kanskje det, men er det noe galt med det da? Mer å være glad i, etc. Anonymkode: 12cdd...2fd 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Kunne kanskje hatt sex med en, men ikke et forhold. Anonymkode: 01918...888 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #6 Skrevet 21. juni 2020 Ser bare 2 vakre damer jeg, det er selvbilde du må gjøre noe med Anonymkode: 5e566...7ef 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 Det har ikke noe med størrelse å gjøre. Tror det fleste foretrekker en partner som tar litt vare på seg selv om man er en sånn person selv. Slasker kommer i alle størrelser, kjønn og fasonger. Uflidde mennesker syns ikke jeg er så veldig tiltrekkendel Jeg syns store kvinner ofte er søte, flotte og sexy. Som regel er det utstrålingen som teller mest.
DLover Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 Begge to er utrolig flotte å se på, og jeg kunne lett blitt tiltrukket både seksuelt og som partner. Uansett vekt tror jeg det er viktig å bry seg om hvordan man tar seg ut - det gjelder både menn og kvinner. Jeg tror du har helt rett i at det ikke er vekten det kommer an på. 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 Nei jeg synes ikke overvektige kvinner er attraktive. 3
Gjest Aniita Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 (endret) Så da er det sånn 50-50 her Bra menn, at dere merker forskjell på kvinner som steller seg selv og ikke. Og som en skrev over her, det har ikke noe med vekt å gjøre det å ta vare på seg selv. Endret 22. juni 2020 av Aniita
Gjest Aniita Skrevet 22. juni 2020 #12 Skrevet 22. juni 2020 (endret) Akkurat nå, Aniita skrev: Så da er det sånn 50-50 her Bra menn, at dere merker forskjell på kvinner som steller seg selv og ikke. Og som en skrev over her, det har ikke noe med vekt å gjøre det å ta vare på seg selv. oops feil Endret 22. juni 2020 av Aniita
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #13 Skrevet 22. juni 2020 Jeg foretrekker det jeg kaller chubby til litt stor. Men rent personlig liker jeg det ikke hvis dama ikke har fine former. Da blir det straks motsatt virkning Noen damer passer rett og slett å være litt store For understreke, hun som ble top modell for victoria secrets eller noe som har rødt hår blir for stort. Formene er smeltet ut i fettet, men hun er vakker i ansiktet da. Anonymkode: e4082...ed8
Doolittle Skrevet 22. juni 2020 #14 Skrevet 22. juni 2020 Jeg synes begge de to damene det er bilde av oppi her ser kjempebra ut. De utstråler selvtillit. 2
Whistler Skrevet 23. juni 2020 #15 Skrevet 23. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker det jeg kaller chubby til litt stor………... Anonymkode: e4082...ed8 Altså det man kaller tjukk til halvfeit? 1
Jeg er mann Skrevet 23. juni 2020 #16 Skrevet 23. juni 2020 Hvis man er velstelt, så kaller jeg disse damene, sexy lubne 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #17 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har noen absolutte krav til en partner, men å være slank er ikke et av dem. Det er et krav at de tar vare på seg selv. Jeg foretrekker i utgangspunktet slankere enn dette, men hadde et skikkelig crush på ei som var like rund. Hun var skikkelig ansiktspen ( strålende grønne øyne) og easy going personlighet. Prosjektleder med kul business-stil klesveien. Anonymkode: 23171...60f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #18 Skrevet 23. juni 2020 Kunne aldri delt seng med ei dame som har den størrelsen der. Blir uvel bare av tanken. Men det er min preferanse, finnes helt sikkert noen som liker damene slik. Anonymkode: feabd...3eb 1
Doolittle Skrevet 23. juni 2020 #19 Skrevet 23. juni 2020 6 timer siden, Whistler skrev: Altså det man kaller tjukk til halvfeit? Hvis du vil være en kjip fyr, så gjør du det ja.
Whistler Skrevet 23. juni 2020 #20 Skrevet 23. juni 2020 1 minutt siden, Doolittle skrev: Hvis du vil være en kjip fyr, så gjør du det ja. Kom med et par ord som er tilsvarende søte som chubby og lubben som beskriver undervektige da? Lubben, chubby, frodig, ferm, kraftig. Vi har mange ord som beskriver overvekt i "snille ordelag" fordi at tjukk og feit havner i klassen over ord som mange mener egner seg til å diskriminere. Kanskje vi snart får høre setninger som "jeg liker best damer som er BMI-rike" så slipper vi å bruke masse tulleord for å beskrive det åpenbare. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå