AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Jeg vil tro sannsynligheten er ganske lav for at man får noen som helst konsekvenser for å bryte karantene. Du blir bare bøtelagt hvis noen rapporter om dette og om du faktisk er syk av covid-19. Er det noen som har andre synspunkter? For ordensskyld: Dette er ingen oppfordring til å bryte karantene. Følg helsemyndighetenes råd! Anonymkode: 2cb67...6eb
ErGlad Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Dette er en dugnad, og man skal ikke spekulere om man blir bøtelagt eller ikke. Man skal følge myndighetenes råd, og slik er det! 9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro sannsynligheten er ganske lav for at man får noen som helst konsekvenser for å bryte karantene. Du blir bare bøtelagt hvis noen rapporter om dette og om du faktisk er syk av covid-19. Er det noen som har andre synspunkter? For ordensskyld: Dette er ingen oppfordring til å bryte karantene. Følg helsemyndighetenes råd! Anonymkode: 2cb67...6eb Ja, jeg tror også at man kun risikerer bot hvis noen vet du har vært i utlandet og de tyster til myndighetene. Anonymkode: cd4c0...35e
Gjest Godhelg2019 Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Man blir nok ikke bøtelagt med det første. Lav sannsynlighet vil jeg si.
ErGlad Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Har du tenkt å reise til Spania eller andre land siden du spør?
Gjest Warrior Skrevet 21. juni 2020 #6 Skrevet 21. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro sannsynligheten er ganske lav for at man får noen som helst konsekvenser for å bryte karantene. Nei den er stor. Flere som har fått saftig bot som svir pga de bryter karantene. Til pass for de🤣
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, Sosialt skrev: Har du tenkt å reise til Spania eller andre land siden du spør? Ja. Anonymkode: 2cb67...6eb 2
Gjest Godhelg2019 Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, Warrior skrev: Nei den er stor. Flere som har fått saftig bot som svir pga de bryter karantene. Til pass for de🤣 Det er nyhetsartikler som sier omfanget av hvor mange som har blitt bøtelagt. Det er bare enkelt tilfeller hittil.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #9 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, Sosialt skrev: Dette er en dugnad, og man skal ikke spekulere om man blir bøtelagt eller ikke. Man skal følge myndighetenes råd, og slik er det! Det begynner å bli veldig vanskelig å respektere disse reglene når de ikke lenger gir noen mening. Det gir ingen mening at alle andre land åpner, men Norge holder igjen til alle andre land enn Norden (minus Sverige). Vi kan altså dra til Danmark og møte resten av Europa, men Europa kan ikke komme til oss. De åpnet skoler og bhg først med argument at barn ikke blir smittet. Men det siste de åpner for er at barn kan spille fotballkamper mot hverandre. Samtidig er det altså helt greit at man drar på fylla til kl 3 om natten. Og det er vel ingen som er så naive at de tror at folk holder avstand når de drar på fylla? Hvis du kan gi meg en god logisk forklaring skal jeg respektere det, men det klarer ikke de som har bestemt det en gang. Det er blitt en farse, og det er skremmende at alle bare finner seg i det. Anonymkode: b92b7...4df 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 1 minutt siden, Godhelg2019 skrev: Det er nyhetsartikler som sier omfanget av hvor mange som har blitt bøtelagt. Det er bare enkelt tilfeller hittil. Ja, det er bare et par stykker. Og de har nok provosert noen til å tyste på dem. Oppfører man seg normalt og holder kjeft går det fint. Anonymkode: cd4c0...35e 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #11 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er bare et par stykker. Og de har nok provosert noen til å tyste på dem. Oppfører man seg normalt og holder kjeft går det fint. Anonymkode: cd4c0...35e Jeg tenker å reise til Sverige, og holde kjeft om karantenen. Anonymkode: 2cb67...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #12 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker å reise til Sverige, og holde kjeft om karantenen. Anonymkode: 2cb67...6eb Husk å ta med bæreposer fra din lokale Rema e.l. Så ikke naboen tyster når han ser deg med svenske poser 🙂 God tur! Anonymkode: cd4c0...35e 1
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2020 #13 Skrevet 21. juni 2020 Det er nok mange idioter som reiser til Sverige for å harryhandle også driter de i karantene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #14 Skrevet 21. juni 2020 Hva om du får korona og smitter noen som ikke tåler sykdommen? Flyplasser er smittebomber. Ikke dra på ferie eller hold deg i karantene når du kommer hjem. Anonymkode: 7eac0...26e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #15 Skrevet 21. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk å ta med bæreposer fra din lokale Rema e.l. Så ikke naboen tyster når han ser deg med svenske poser 🙂 God tur! Anonymkode: cd4c0...35e Heldigvis bor jeg i enebolig, og naboen har ikke muligheten til å se hvor jeg har vært. Anonymkode: 2cb67...6eb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #16 Skrevet 21. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om du får korona og smitter noen som ikke tåler sykdommen? Flyplasser er smittebomber. Ikke dra på ferie eller hold deg i karantene når du kommer hjem. Anonymkode: 7eac0...26e Ja. Det tror jeg de 15.000 som demo i Oslo gjorde også. Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2cb67...6eb 4
tirben Skrevet 21. juni 2020 #17 Skrevet 21. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det tror jeg de 15.000 som demo i Oslo gjorde også. Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2cb67...6eb Du vet at ingen ble smittet av demonstrasjonen i Oslo, så skjønner ikke hvorfor den hele tiden skal bli trukket fram? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #18 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, tirben skrev: Du vet at ingen ble smittet av demonstrasjonen i Oslo, så skjønner ikke hvorfor den hele tiden skal bli trukket fram? Hvordan i alle dager vet du det? Anonymkode: b92b7...4df 4
tirben Skrevet 21. juni 2020 #19 Skrevet 21. juni 2020 5 minutter siden, Apocalypte skrev: Det er nok mange idioter som reiser til Sverige for å harryhandle også driter de i karantene. En i byen jeg bor i gjorde det, og han fikk 15000i bot. Da ble det en dyr handletur! 3
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2020 #20 Skrevet 21. juni 2020 Jeg synes de som bryter karantenen burde bøtlegges ja. De burde bidratt til økonomisk kompensasjon til de som nå sitter uten jobb pga. corona. Synes hele greia har en avsmak når et helt samffunn skal holdes stengt med de konsekvenser det fører med seg. De fremdeles oppfordrer folk til å holde avstand, men folk på byen kan stå i fylla å spytte på hverandre er helt grei. 2
Anbefalte innlegg