Gå til innhold

Jeg HATER husarbeid!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke å gjøre husarbeid, men jeg liker enda mindre at det er skittent og rotete i huset mitt. Har alt som kan kjøpes av hjelpemidler for å gjøre husarbeid enklere. 

Anonymkode: c2319...56f

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, du høres ut som en trassig unge 😂  Du får andre til å vaske klær for deg? Hva, å sette på en vaskemaskin er jo like enkelt (om ikke enklere) som å sette på oppvaskmaskinen.  

Det er jo ofte slik at man syns enkelte ting er greiere å gjøre enn andre. Jeg liker å støvsuge (og enda mer så etter innkjøp av en dyson v11), liker vaske gulv, brette klær, tørke støv....

Men jeg overlater til mannen å rydde bordet, ta inn og ut av oppvaskmaskine.

Kan være gøy, og ok trening å gjøre husarbeid 😁

Men sysn innleggt ditt er litt barnslig, som en tenåring som nettopp har flyttet for seg selv å oppdager at gulvet ikke vasket seg selv 🙈  og ja, jeg syns det er litt teit om du er rundt 30 år, ok om du hadde vært rundt 16 år.

Anonymkode: 82b03...ed7

Ja da vil jeg heller være en unge og barnslig. Voksenlivet er noe dritt. Er ikke klar for det😂Husarbeid er dritt. Til og med matlaging er noe dritt. Blir så irritert av å lage mat og alt det slitet med det. Så blir alltid noe enkelt til mat. Ikke minst alt som må vaskes etter matlaging😵

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp og skjerp deg og la for Guds skyld din mor slippe å vaske klærne dine. Du er faktisk voksen. 

Anonymkode: b22cc...ecc

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
På 21.6.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Voks opp og skjerp deg og la for Guds skyld din mor slippe å vaske klærne dine. Du er faktisk voksen. 

Anonymkode: b22cc...ecc

Tvinger ingen. Jeg kan ikke for jeg hater husarbeid, og aldri lærer den dritt vaskemaskinen. Er vel for dum. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Warrior said:

Tvinger ingen. Jeg kan ikke for jeg hater husarbeid, og aldri lærer den dritt vaskemaskinen. Er vel for dum. 

Du gidder ikke å lære å bruke vaskemaskinen og lar i stedet moren din gjøre jobben.

Anonymkode: c6492...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...