AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #21 Skrevet 21. juni 2020 Jeg liker heller ikke å gjøre husarbeid, men jeg liker enda mindre at det er skittent og rotete i huset mitt. Har alt som kan kjøpes av hjelpemidler for å gjøre husarbeid enklere. Anonymkode: c2319...56f
Gjest Warrior Skrevet 21. juni 2020 #22 Skrevet 21. juni 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, du høres ut som en trassig unge 😂 Du får andre til å vaske klær for deg? Hva, å sette på en vaskemaskin er jo like enkelt (om ikke enklere) som å sette på oppvaskmaskinen. Det er jo ofte slik at man syns enkelte ting er greiere å gjøre enn andre. Jeg liker å støvsuge (og enda mer så etter innkjøp av en dyson v11), liker vaske gulv, brette klær, tørke støv.... Men jeg overlater til mannen å rydde bordet, ta inn og ut av oppvaskmaskine. Kan være gøy, og ok trening å gjøre husarbeid 😁 Men sysn innleggt ditt er litt barnslig, som en tenåring som nettopp har flyttet for seg selv å oppdager at gulvet ikke vasket seg selv 🙈 og ja, jeg syns det er litt teit om du er rundt 30 år, ok om du hadde vært rundt 16 år. Anonymkode: 82b03...ed7 Ja da vil jeg heller være en unge og barnslig. Voksenlivet er noe dritt. Er ikke klar for det😂Husarbeid er dritt. Til og med matlaging er noe dritt. Blir så irritert av å lage mat og alt det slitet med det. Så blir alltid noe enkelt til mat. Ikke minst alt som må vaskes etter matlaging😵 Endret 21. juni 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #23 Skrevet 21. juni 2020 Voks opp og skjerp deg og la for Guds skyld din mor slippe å vaske klærne dine. Du er faktisk voksen. Anonymkode: b22cc...ecc 1
Gjest Warrior Skrevet 25. juni 2020 #24 Skrevet 25. juni 2020 På 21.6.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev: Voks opp og skjerp deg og la for Guds skyld din mor slippe å vaske klærne dine. Du er faktisk voksen. Anonymkode: b22cc...ecc Tvinger ingen. Jeg kan ikke for jeg hater husarbeid, og aldri lærer den dritt vaskemaskinen. Er vel for dum.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #25 Skrevet 25. juni 2020 7 hours ago, Warrior said: Tvinger ingen. Jeg kan ikke for jeg hater husarbeid, og aldri lærer den dritt vaskemaskinen. Er vel for dum. Du gidder ikke å lære å bruke vaskemaskinen og lar i stedet moren din gjøre jobben. Anonymkode: c6492...728
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå