AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Noen her som jobber 2 delt dag/kveld turnus på statlig barnevernsinstitusjon? Jeg lurer på hva tilleggene er og hvordan «pausene» er. Er det feks mulighet for å trene i arbeidstiden? Anonymkode: 84efb...fee 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Får kveldstillegg. Har ikke pauser. Ingen mulighet der jeg jobber for trening i arbeidstiden, med unntak av trening på trygghet og sikkerhet. Anonymkode: fcd42...36c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Hvordan er mulighetene for å jobbe ekstra på en statlig ungdomsinstitusjon? Får man mulighet til å jobbe utover 100%? Anonymkode: a7a4f...346
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får kveldstillegg. Har ikke pauser. Ingen mulighet der jeg jobber for trening i arbeidstiden, med unntak av trening på trygghet og sikkerhet. Anonymkode: fcd42...36c Ok, vet at man kan trene i arbeidstiden på private.. Kan jeg spørre hva tilleggene ligger på? Anonymkode: 84efb...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå