Gjest sovesøtt? Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Hvor får man tak i en "maske"til å ha over øyene når man skal sove?
Gjest Purple Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Det har jeg og lurt på. Jeg har dårlig med gardiner (og vinduer som er vanskelige å finne gardiner til), så når jeg legger meg om kvelden er det som å legge seg i dagslys... Skulle hatt det litt mørkere...
Gjest Sover Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Har sett en på Mique på Oslo City, med teksen "The bitch is sleeping" på
Lilol Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Kjøpte min på apoteket:) Du kan stille inn hvor stram du vil ha den og ellers er den mørk så den kan fint brukes ute i sola:P Faktisk ganske behagelig å sove med:)
Gjest lilletroll Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Jeg kjøpte på Nille til 10kr!! Den kan også stilles inn, ja, og er helt sort, og nesten "kosete" og ha på for den er så myk.
Gjest Madeline Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 Den kan også stilles inn, ja, og er helt sort, og nesten "kosete" og ha på for den er så myk. Hm, lurer på om ikke jeg skal ta turen innom Nille en dag. Hadde vært kjekt med en slik maske og prisen var det ikke noe å si på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå